Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn denk ik dezelfde, heb een 600K7 racer gehad en waren ook dezelfde
type remblokken van DP was voor de serie van 2007 (600,750,1000) ook hetzelfde
 
Volgens mij zijn ze gelijk idd. Maatje van mij heeft een 750 k6 en ik heb nooit een verschil gezien.
 
wordt zeker tijd, zondag moeten de originele wielen er toch even in omdat die van mijn heftafel af moet

moten wat doen aan een S1000RR dus de mijne staat in de weg
Boutjes vandaag nog niet binnen dat is het enige waar ik nog op wacht.
ik wilde hem voor de superbikes in assen ingereden hebben maar wordt nog even wat km's maken van het voorjaar dan :P
Mei/Juni moet die wel afgesteld staan met bazzaz oid :)

als de jouwe klaar is mag die in een glazen kooitje zo gepimpt & mooi })





:+
 
gaaf man, heb je de gefreesde of de gegoten ?

bij motorhuis langezwaag hebben ze die gegoten voor 599,- de set


Heb de gegoten besteld, vind de gefreesde wel mooier, maar die vond ik weer net te duur voor "de heb" :)

Heb ze daar inderdaad besteld, prijzen zullen daar binnenkort ook omhoog gaan, ze waren bij brembo niet zo blij dat ze bij hem een stuk goedkoper zijn..
 
Heb de gegoten besteld, vind de gefreesde wel mooier, maar die vond ik weer net te duur voor "de heb" :)

Heb ze daar inderdaad besteld, prijzen zullen daar binnenkort ook omhoog gaan, ze waren bij brembo niet zo blij dat ze bij hem een stuk goedkoper zijn..
mooi man, hij laat wel zien dat het kan voor die prijs
als je ziet wat er door brembo en tussen mensen dan aan wordt verdiend
 
wordt zeker tijd, zondag moeten de originele wielen er toch even in omdat die van mijn heftafel af moet

moten wat doen aan een S1000RR dus de mijne staat in de weg
Boutjes vandaag nog niet binnen dat is het enige waar ik nog op wacht.
ik wilde hem voor de superbikes in assen ingereden hebben maar wordt nog even wat km's maken van het voorjaar dan :P
Mei/Juni moet die wel afgesteld staan met bazzaz oid :)
quote:
gix-addict schreef op 08 maart 2012 @ 16:19:dikke fiets hoor :)

Dopjes zorgen ervoor dat er bij gas dicht geen lucht via de airbox naar de uitlaat gaat, dit geeft de klappen (wat wel mooi is) maar minder voor je demper/dempwol
Bij de K7 waren de klappen zo hard dat je het gewoon door de motor voelt, na het afdoppen gorchelt die wel wat maar de enorme klappen zijn weg, ik vond dat beter rijden.

De yoshi set zijn 3 dopjes, normaal moet je een yoshi ecu hebben anders heb je en foutmelding, maar ik heb maar 1 dopje gebruikt, die op het gat in de airbox gedaan en de originele slng er weer over

mocht er iemand ook zo'n dopje willen, ze zijn groter dan de drain dopjes op je airbox
ik hem hem warm gemaakt met een fohn en dat gaat die er goed op, en zit goed vast :)

:)

de snelgas ook gemonteerd, is net dat beetje korter wat de originele te lang is :P

helemaal duidelijk, heb ook snelgas erop, veeeeeeeeeeel beter, kon het niet laten eerste 10 km gereden, voor het mooie toch maar ff de olie verversen ondanks dat het pas 4000 km oud is.....wanneer kom je patatje eten? :) je moet toch kms maken *D :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja er lijken flink wat marges op te zitten.

Kwam net zijn advertentie op marktplaats tegen en hij heeft ze nu inderdaad in prijs verhoogd, zijn nu 649. Nog steed veel goedkoper dan de meeste dus
650,- is nog een mooi bedrag inderdaad, meeste vragen 800+

@VR6piloot, ik kom zeker een keer een pattatje doen.
spreken we nog af :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan