Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
en morgen filmen zet hem op :Y
Vanavond al even gefilmd, maar stond iets te ver naar beneden.
Wel een grappig screenshotje kunnen maken

ba8b38ed4314d0615cb1fe8bc8295769


Is natuurlijk nog niets vergeleken bij die van jouw Andor, maar het wordt al wat O-)
 
Vanavond al even gefilmd, maar stond iets te ver naar beneden.
Wel een grappig screenshotje kunnen maken

[afbeelding]

Is natuurlijk nog niets vergeleken bij die van jouw Andor, maar het wordt al wat O-)
dan moet je gewoon nog even oefenenen dan komt het goed :Y
maar volgens mij gaat tie al heel :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Vanavond al even gefilmd, maar stond iets te ver naar beneden.
Wel een grappig screenshotje kunnen maken

[afbeelding]

Is natuurlijk nog niets vergeleken bij die van jouw Andor, maar het wordt al wat O-)

Heb toevallig gister een gopro hero2 weg laten leggen die ik zaterdag ga ophalen.. Toch wel leuk af en toe wat opnemen :Y
 
Zeker :Y

Zolang je je niet al te veel laat meeslepen omdat de camera aanstaat

Nee precies, en wel leuk voor het weekendje Duitsland ook.. Vriend van mij heeft de hero1 dus hebben we iig wat beelden van elkaar.

Maargoed zag jou gaan op je achterwiel van de week ;) daar moet ik nog even voor oefenen.. Nog nooit gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Volgend weekend heb ik een lang weekend duitsland gepland, maar de weersverwachtingen zien er niet al te best uit. :(
 
Zojuist een mooi pakketje ontvangen... Mn Brembo remklauwen zijn binnen, zien er gelikt uit. :9~ :9~ Even kijken of ik ze vandaag nog kan monteren. Ik moest er even op wachten maar dan heb je ook wat.

Ik had ze ook niet later moeten bestellen zag dat de prijs op zn website inmiddels 200 euro was verhoogd!!

Ik ben er in ieder geval blij mee... *O*
 
Heren! (En dames?)

Simpel kort vraagje... heeft een Gixxer 1000 van 2004 bekende kwalen? Heb al geGoogled en op MF gezocht maar kom eigenlijk niets tegen maar misschien dat hier iemand iets specifieks weet?
 
Heren! (En dames?)

Simpel kort vraagje... heeft een Gixxer 1000 van 2004 bekende kwalen? Heb al geGoogled en op MF gezocht maar kom eigenlijk niets tegen maar misschien dat hier iemand iets specifieks weet?
niet dat ik weet, beetje de normale zaken checken als stuuruitslag stoppers etc
frame en bobbin bevestigingspunten van de bobbins verraden soms een schuiver

verder hoor je van de blokken weinig, net als de andere 1000's van suzuki ;)
je kan altijd pech hebben want alles kan kapot maar je hoort niet veel dat er stuk lopen.
 
die van mij staat gepoetst in de garage, op zijn eigen vinyl mat

morgen na de vroege dienst 1000 km beurt, ben niet meer tot 1000 geraakt maar 940 zal wel genoeg zijn voor een oliewissel :)

eerste keer dat ik die wielen goed gepoetst heb, takkewerk maar wel mooi om te zien :P
en als ik de banden laat wisselen kan ik ze echt weer eens super netjes zetten

full
 
Zojuist een mooi pakketje ontvangen... Mn Brembo remklauwen zijn binnen, zien er gelikt uit. :9~ :9~ Even kijken of ik ze vandaag nog kan monteren. Ik moest er even op wachten maar dan heb je ook wat.

Ik had ze ook niet later moeten bestellen zag dat de prijs op zn website inmiddels 200 euro was verhoogd!!

Ik ben er in ieder geval blij mee... *O*
nice :9~ monteren en foto's plaatsen :P
 
@john, hoe bevalt het geluid van de Leo ivm met de akra? En merk je nog verschil in sturen, schakelen etc. met je oude fiets? Ben benieuwd in hoeverre je nu merkt dat deze 60.000 km minder heeft :Y
 
niet dat ik weet, beetje de normale zaken checken als stuuruitslag stoppers etc
frame en bobbin bevestigingspunten van de bobbins verraden soms een schuiver

verder hoor je van de blokken weinig, net als de andere 1000's van suzuki ;)
je kan altijd pech hebben want alles kan kapot maar je hoort niet veel dat er stuk lopen.

Ja standaard spul ken ik wel. Word motor nummertje 21 en heb nog nooit prut gekocht ;)

Nou ja, weet niet of die k4 niet zo'n fijne STVA als die van de 750 k4 heeft. Dat is een kwaaltje van die dingen kwam ik achter ;)
Maar goed, als iemand nog wat weet om speciaal op te letten...
 
die van mij staat gepoetst in de garage, op zijn eigen vinyl mat

morgen na de vroege dienst 1000 km beurt, ben niet meer tot 1000 geraakt maar 940 zal wel genoeg zijn voor een oliewissel :)

eerste keer dat ik die wielen goed gepoetst heb, takkewerk maar wel mooi om te zien :P
en als ik de banden laat wisselen kan ik ze echt weer eens super netjes zetten

[afbeelding]
zeer mooi geworden de velgen is het poets werk wel waard
 
die van mij staat gepoetst in de garage, op zijn eigen vinyl mat

morgen na de vroege dienst 1000 km beurt, ben niet meer tot 1000 geraakt maar 940 zal wel genoeg zijn voor een oliewissel :)

eerste keer dat ik die wielen goed gepoetst heb, takkewerk maar wel mooi om te zien :P
en als ik de banden laat wisselen kan ik ze echt weer eens super netjes zetten

[afbeelding]

tip: je hebt wa(s)x in spray bussen :Y , die op de velgen spuiten ff uitpoetsen en volgende x schoonmaken is piece of cake *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan