Het GSX-R1000 Topic deel 16: A Long Hot Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt er aan hoe de soes in de polis staat ,als er staat gsxr 1000 bj 2012,zit je goed :Y

staat er K8 bij dan wordt het wat lastiger,

bij mij stond er gsxr 1000 2009, was een voordeel,scheelde bij mij een model en een jaar
zou ik moeten kijken, maar ik weet binnenkort meer.
Voordat er een andere motor staat moet eerst de garage weer netjes zijn dus dat duurt nog even -O-
 
zou ik moeten kijken, maar ik weet binnenkort meer.
Voordat er een andere motor staat moet eerst de garage weer netjes zijn dus dat duurt nog even -O-

Het is idd niet alleen het jatten van je motor, maar ook al het andere gezeik wat er nog bij komt.

:W
 
Laatst bewerkt:
sinds vandaag in het bezit van een gixxer 1000 K1 *O*

is een groot bouwpakket dus zal hem binnenkort eens provisorisch in elkaar timmeren om wat fotos te kunnen schieten :)

bijzonderheden / aandachtspuntjes bij jullie bekend voor dit model?
 
klopt, ik ben wat gereedschap kwijt ook, en vast wel spullen waarvan ik over een half jaar ga zeggen, hey die mis ik ook.

-O-

Misschien een rare vraag. Kan je met het gereedschap wat weg is wielen in de gixxer schroeven? Zo ja dan moet iemand geweten hebben dat er geen wielen in zaten en kunnen het bekenden van je zijn geweest.
 
Misschien een rare vraag. Kan je met het gereedschap wat weg is wielen in de gixxer schroeven? Zo ja dan moet iemand geweten hebben dat er geen wielen in zaten en kunnen het bekenden van je zijn geweest.
nee dat niet, De dop van de achter as en vooras lagen nog op de grond, evenals de vooras en de moer van de achteras

achteras zelf zat wel in de motor, daar hing de ketting over.

gereedschap was meer wat koffers met een boor, slijper en zulk spul
dat pak je zo weg ook, los gereedschap mis ik niet veel, op een klein doppensetje van Bahco en een grotere doppenset.
Maar die lagen op de aanhangwagen, en alles wat daar op lag is wel weg.
Ook een bak met originele bypass valve en turbo inlaat van de mazda , kunnen ze dus ook niks mee :N
 
12% vermogensverlies tussen krukas en achterwiel is wel realistisch. Probleem is dat je geen 12% bij de achterwiel-pk's moet optellen. Ervan uitgaande dat het krukasvermogen 100% is, is het vermogen aan het achterwiel 12% minder, dus 88%. 172 achterwiel-pk's zijn dus 195 krukas-pk's. Is op zich best veel voor een standaard 1000. Als je uitgaat van 162 achterwiel-pk's kom je uit op 184 krukas-pk's, en dat is zo'n beetje de fabrieksopgave.

:W


Oke dan, bedankt voor de uitleg iedereen!

Vandaag US modules, gp shift en 12v gemaakt op me motor :-)

Fijne avond allemaal
 
nee dat niet, De dop van de achter as en vooras lagen nog op de grond, evenals de vooras en de moer van de achteras

achteras zelf zat wel in de motor, daar hing de ketting over.

gereedschap was meer wat koffers met een boor, slijper en zulk spul
dat pak je zo weg ook, los gereedschap mis ik niet veel, op een klein doppensetje van Bahco en een grotere doppenset.
Maar die lagen op de aanhangwagen, en alles wat daar op lag is wel weg.
Ook een bak met originele bypass valve en turbo inlaat van de mazda , kunnen ze dus ook niks mee :N

alles bij mekaar is het toch aardig wat :?

en de orginele spullen van je auto weg is ook knap vervelend ,wat je zegt,ze hebben er geen ruk aan, wordt strakt ergens in het majem gedumpt |(
 
klopt ja, dat dumpen ze gewoon -O-

maar iets anders, gaat onze vriend Scratch nog een nieuw topic openen ?

Ik blijf natuurlijk wel hier rond hangen he :)
 
klopt ja, dat dumpen ze gewoon -O-

maar iets anders, gaat onze vriend Scratch nog een nieuw topic openen ?

Ik blijf natuurlijk wel hier rond hangen he :)

Heb scratch net een app gestuurd, heeft ff geen internet, hij heeft ook een nw baan dus nogal druk,
mocht er iemand zijn die het nw deel voor zijn rekening wil nemen dan hoor ik het wel
 
Laatst bewerkt:
nee dat niet, De dop van de achter as en vooras lagen nog op de grond, evenals de vooras en de moer van de achteras

achteras zelf zat wel in de motor, daar hing de ketting over.

gereedschap was meer wat koffers met een boor, slijper en zulk spul
dat pak je zo weg ook, los gereedschap mis ik niet veel, op een klein doppensetje van Bahco en een grotere doppenset.
Maar die lagen op de aanhangwagen, en alles wat daar op lag is wel weg.
Ook een bak met originele bypass valve en turbo inlaat van de mazda , kunnen ze dus ook niks mee :N


ik weet wel iemand voor die witte pvm,s O-)
 
ligt er aan hoe de soes in de polis staat ,als er staat gsxr 1000 bj 2012,zit je goed :Y

staat er K8 bij dan wordt het wat lastiger,

bij mij stond er gsxr 1000 2009, was een voordeel,scheelde bij mij een model en een jaar


Mijn vorige GSXR 1000 (K6) was ook een overjarig model waar ik minder voor betaald heb. Bij de verzekeringsaanvraag heb ik wel de originele nieuwwaarde opgegeven, en heb die ook zonder probleem uitgekeerd gekregen. Ik denk dus dat het helemaal afhankelijk is voor welke nieuwwaarde je de motor hebt opgegeven.
 
Man hoe VET is dees :9~ :9~
Een oversized racing radiator ...wow
Art._609__SUZUKI_5061c252edd57.png


Jammer dat het zo pokke duur is +2600 fleuro's ;(
 
Laatst bewerkt:
even een vraagje wbt de tip over sensor voor de 2001 gsxr1000

is dit een maak of verbreek contact?

en als deze de motor stop zet; kun je hem dan wel rondgooien met de startmotor of zelfs dat niet eens?

ik heb namelijk geen tip over sensor en deze hoeft er wat mij betreft niet per se op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan