Het GSX-R1000 Topic deel 16: A Long Hot Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoals ik al op het smoelenboek deed zal ik waar ik kan jouw info delen
honden zijn het
Ben ooit van een gsx1100r beroofd en dat klote gevoel van een lege schuur zien doet pijn.

Wellicht moeten we minder kentekens delen en locaties waar we wonen

sterkte kerel

hopelijk goed verzekerd voor alle extra spullen?

en dat je met de lente weer een nieuwe ride heb
 
Misschien iets te vroeg, maar wat ga je aanschaffen mocht je genoeg terugkrijgen?
Neem aan dat je geen 2007-2008 meer kan vinden (nieuw)?


Wel echt balen, volgens mij ben jij zo iemand die echt héél zuinig is op zijn motor/spullen -O-
Het feit dat je deze motor hebt gekocht ná je 2007 gaf al aan dat je een echte liefhebber bent
ja het is even afwachten, mocht die terugkomen dan graag in de staat waarin ik graag een motor heb.

2007/2008 nieuw is er volgens mij niet meer, K9-L1 is er nog wel overjarig
Of ik nieuw koop weet ik nog niet, eerst eens kijken of die terug komt.
Komt die niet terug eens kijken wat de verzekering doet.

Ik ga zoieso weer rijden van de zomer, maar misschien koop ik iets makkelijks en wacht ik daarna op een 2014.
ach ja nog eerst maar eens zien hoe het afloopt allemaal, dat ik blijf rijden staat uiteraard vast en mijn voorkeur is uiteraard ook GSXR1000 :)


@Peter, bedankt voor het delen op facebook.
Ik was vrij voorzichtig met foto's, kijk foto's plaatsen moet kunnen vind ik
Het is niet dat ik overal te koop liep met woonplaats, straat etc
kenteken, ja dat kunnen ze op straat ook zien en als je naar bijv een mega meeting gaat ziet ook iedereen de motor.
Woonplaats had ik ook niet in mijn profiel, wel het gedeelte van de provicie.
Ben er nu wel zeker van dat als ze je motor willen hem gewoon komen halen.
Garage was goed beveiligd vond ik, beter kan altijd maar hoe ver wil je gaan he.
dubbel slot zat er op, alles is kapot nu dus een 3e hadden ze ook gesloopt

misschien volgende keer een alarm, op garage en motor misschien dat dat beter gaat.
 
Lijkt me echt een drama als je bij je lege garage aankomt .....

Ik denk toch ook wel dat de social media er een rol in speelt dat er zoveel gejat word , als je ziet wat iedereen op FB pleurt aan info en foto's ...... ( jouw geval niet , maar jij bent ook geen toevals treffer geweest )

Ik wens je sterkte met het verlies van je prachtfiets
 
Laatst bewerkt:
hoop dat het snel geregeld is voor je

en helaars ook de dieven kijken hier mee laat het ook een les zijn voor ander

zullen wel weer van die kut polen of zwarte zijn


Zeg je nou indirect dat vr6piloot hem even heeft mee genomen om hem te poetsen voor het nieuwe seizoen? :+ Grapje hoor vr6piloot

Maar even zonder dollen Berky, ben het niet met je vooroordeel eens over wie hem gejat heeft. Kunnen net zl goed blanke Nederlanders zijn, al is de kans wel wat kleiner.
 
Miljaar John, wat lees ik nu.
Daar wordt een mens weemoedig van :r

Voor zo een kerels is er maar één ding. NEKSCHOT! :(

Heb het ook één keer meegemaakt. Als je bij een lege garage aankomt, stokt je adem, je weet niet wat je overkomt. Je bent in alle staten.... maar o zo machteloos. Gelukkig hadden de flikken hem diezelfde avond nog teruggevonden.
Het gedacht alleen al dat ze in je huis gezeten hebben, geraak je niet meer kwijt. De schrik die blijft. De eerste dagen ben je er gewoon ziek van.
Zo een kerels deinzen voor niets terug.

Enigste oplossing, een goede verzekering.

John, ik denk niet dat je wilt dat ze hem terugvinden... want dat zullen bits & pieces zijn vrees ik.

De enigste heling: zo vlug mogelijk vergoed worden en terug op 2 wielen.

Sterkte & suc6!
 
Laatst bewerkt:
potverdorie john
zo zie je maar weer
als die vieze kloothommels
hem willen hebben dan halen ze hem
ik hoop voor je dat de verzekering
al het spul dat er op zat ook dekt
en anders is het heel zuur sterkte man ;(
 
ja het is even afwachten, mocht die terugkomen dan graag in de staat waarin ik graag een motor heb.

2007/2008 nieuw is er volgens mij niet meer, K9-L1 is er nog wel overjarig
Of ik nieuw koop weet ik nog niet, eerst eens kijken of die terug komt.
Komt die niet terug eens kijken wat de verzekering doet.

Ik ga zoieso weer rijden van de zomer, maar misschien koop ik iets makkelijks en wacht ik daarna op een 2014.
ach ja nog eerst maar eens zien hoe het afloopt allemaal, dat ik blijf rijden staat uiteraard vast en mijn voorkeur is uiteraard ook GSXR1000 :)


@Peter, bedankt voor het delen op facebook.
Ik was vrij voorzichtig met foto's, kijk foto's plaatsen moet kunnen vind ik
Het is niet dat ik overal te koop liep met woonplaats, straat etc
kenteken, ja dat kunnen ze op straat ook zien en als je naar bijv een mega meeting gaat ziet ook iedereen de motor.
Woonplaats had ik ook niet in mijn profiel, wel het gedeelte van de provicie.
Ben er nu wel zeker van dat als ze je motor willen hem gewoon komen halen.
Garage was goed beveiligd vond ik, beter kan altijd maar hoe ver wil je gaan he.
dubbel slot zat er op, alles is kapot nu dus een 3e hadden ze ook gesloopt

misschien volgende keer een alarm, op garage en motor misschien dat dat beter gaat.


als je ze wilt tegenhouden, ben je intotaal denk ik meer kwijt dan voor een nieuwe motor..

net wat je zeg, als ze hem willen. dan krijgen ze hem ook...

Echt klote voor je man...

Ik hoop echt van harten dat je of de motor terug krijg in mooie staat, of genoeg terug krijg van de verzekering dat je een hele mooie vervang motor kan halen!

succes er mee man
 
verdoeme john, das dikke shit om te lezen.Succes met de afhandeling!

@maarten666: ik heb nog een splinternieuwe catvervanger voor SINGLE side slipon voor gsxr 1000k9-...

oeps ,ik zie dat je eerder op zoek bent naar een Y piece, aangezien je 2 (arrow)dempers hebt


Klopt, ik heb idd twee dempers, en zoek ook een katvervanger voor 2 dempers:P

toch bedankt!
 
Alvast bedankt iedereen,

motor is goed verzekerd, accessoires minder.
Even kijken hoe het afloopt, heb vandaag aan de telefoon gehangen.
garage deur is ook kapot, moet een nieuwe in, en ik moet even kijken hoe het zit met de inboedelverzekering, net als een setje banden, klopboor, slijptol en een doppenset is ook weg
kolere, ze hebben wel hun tijd genomen, echt balen man, hopelijk kom je er goed uit! je zal ze toch betrappen he......... :(
 
ik heb er nog 1 liggen voor een k7-8, volgens mij past het ook, weet het niet 100% zeker.

Wat voor prijs wil je daar voor krijgen? en je bedoelt dus, een kat vervanger met 2 uitgangen zodat er 2 dempers op kunnen (links en rechts).

Dan ga ik ff informatie inwinnen of de K7-8 KAT ook op de K9-L0 past ;)

alvast bedankt!
 
Sorry, maar Y piece (om kat te vervangen) gsxr 1000 K7-K8 past niet op gsxr 1000 K9-...
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht het niet. Tenzij je gaat zitten slopen, lassen, wringen en wroeten.

Hier heb je er eentje:

http://www.dan-moto.com/DM_INT/suzu...11-k9-l1-cat-eliminator-pipe-product-624.html

dat dan-moto spul zou ik persoonlijk vanaf blijven, is rommel,

verkopen ook carbondempers die er na een dagje gasgeven zo uit zien :X
full


zo'n catvervanger kom je echt hier of op mp wel een keertje tegen voor een nette prijs,

als je een nw wilt, Bodis catvervanger voor 170 euro

Bodis cat vervanger Suzuki GSX-R1000 '09-'11 INOX [BO-SGSXR1000-111] - €170.91 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan