Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
een r11 kost aanzienlijk meer dan die yoshimura uit de usa
ik was geloof ik voor de r11 630 euro kwijt ex btw

ik weet het :Y kost serieus geld maar je hebt er wel wat moois voor ,

had de JP tri ovals op de K8
full
 
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat :)

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
 
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat :)

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.

wij vinden die replica's top maar denk dat de helft in NL niet weet wat Sert of GMT94 is :N ,

dus zouden hier aan het eind vh seizoen denk met een flinke korting te koop zijn bij de suzuki dealer , zou er dan graag eentje willen hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Maar heb je er ook nog daadwerkelijk mee gereden?

Zoals ik al gepost had,fiets staat al 2 jaar stil.Rijden interesseert mij niet meer zo,verbouwen is leuker.
Niet neer te doen op openbare weg.Afgelopen maand 1 keer 61 en 1 keer 68km waar je 50 mag,hoppa weer €250 en dat in 2 weken tijd.En dat ff s morgens naar je werk.Ben klaar met motorrijden op openbare weg.
 
wij vinden die replica's top maar denk dat de helft in NL niet weet wat Sert of GMT94 is :N ,

dus zouden hier aan het eind vh seizoen denk met een flinke korting te koop zijn bij de suzuki dealer , zou er dan graag eentje willen hebben :Y
ja dat is zo inderdaad.

Ik vind de TT legends Endurance machine ook een plaatje :9~
zowel de nieuwe als de oudere blade
Honda%20TT%20Legends%20Team.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat :)

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
zijn maar twee motoren waar bijna geen werk aan zit de rsv4 en panigale
en van de japanse motoren is de r1 wel de meest mooist af gewerkt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan