Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo die kan tellen als binnenkomer.
Dat heb je nu eenmaal als je overschakelt naar een superkanon :]
Het is te hopen dat dit je eerste en laatste is van het jaar.


haha ja dat heb ik wel gemerkt ja dat superkanon.. echt bizar hoe veel sneller hij is:O

maar idd hopen:P
anders word het een duur jaar O-)
 
Thnx. Maar hij is lang nog niet af hoor. Wordt stilaan een 'echte' racer :]
 
TOP... ik voel me ook een beetje allochtoon ;)

Denk dat je Kluchtzanger er ook mag uitzwieren, naar mijn weten heeft die die Soez allang niet meer.
het ,
dat klopt ik heb de soes al een tijdje niet meer ;( ;(
heb deze met spijt moeten weg doen ,

grtz
maar ben nog steeds regelmatig aanwezig om jullie verhalen te lezen ,
 
Gewoon Snel, is hier ook niet meer. En zo nog een aantal.


Zijn er btw hier nog mensen beetje met ledjes bezig? Ik heb vandaag een nieuw setje T10 fitting SMD 5050 ledjes binnen met 5 leds erop. Onvoorstelbaar zo fel zijn die krengen. Heb er nu nog meer besteld maar nu met 9 en 13 leds erop.
 
Laatst bewerkt:
Ik leef ook nog!!
Zal mij ook weer eens wat vaker melden :Y

@John: Al wat anders op het oog?
 
Gewoon Snel, is hier ook niet meer. En zo nog een aantal.


Zijn er btw hier nog mensen beetje met ledjes bezig? Ik heb vandaag een nieuw setje T10 fitting SMD 5050 ledjes binnen met 5 leds erop. Onvoorstelbaar zo fel zijn die krengen. Heb er nu nog meer besteld maar nu met 9 en 13 leds erop.


Ik heb er al 2 weggehaald. Noem nog maar een paar op 8-)
 
Ik leef ook nog!!
Zal mij ook weer eens wat vaker melden :Y

@John: Al wat anders op het oog?
Nog niet Marc,

K9 model vind ik standaard minder als de K7/K8, ik had die K8 gekocht omdat ik alles over kon zetten en met nog wat extra spullen gelijk weer een dikke fiets had

Nu moet ik opnieuw beginnen, dus dat is minder.
Maar nog niet echt iets op het oog, ik wil eerst de garage terug goed hebben voordat ik er iets anders terug in zet.

Suzuki heeft mijn voorkeur, maar Fireblade en S1000RR vind ik ook wel gaaf
 
Basz-Lapilli, mooie foto, maar verder nooit gezien hier.
banzxr-bas, wie is dit?
gixxer 1975, wie?
gixxer1100turbo, trage turbo.
gixxernl, ook nooit meer gezien.
gsxrvince, ook nooit meer hier

En nog veel meer.

Kan misschien beter zeggen wie er in kunnen blijven dat is een stuk sneller.
Overigens maakt het mij geen bal uit eerlijk gezegd, dus je mag ook lekker alles laten staan. :+
 
Nog niet Marc,

K9 model vind ik standaard minder als de K7/K8, ik had die K8 gekocht omdat ik alles over kon zetten en met nog wat extra spullen gelijk weer een dikke fiets had

Nu moet ik opnieuw beginnen, dus dat is minder.
Maar nog niet echt iets op het oog, ik wil eerst de garage terug goed hebben voordat ik er iets anders terug in zet.

Suzuki heeft mijn voorkeur, maar Fireblade en S1000RR vind ik ook wel gaaf
je gaat toch geen honda kopen he John, je bent toch niet gek:P koop een nieuwe ZX10 joh ;) :P
 
je gaat toch geen honda kopen he John, je bent toch niet gek:P koop een nieuwe ZX10 joh ;) :P
haha zx10 ben je wel origineel want het lijkt alsof er in de europese superstock meer rijden dan in heel Nederland :+

BMW is ook gaaf, en ik weet hoe ze rijden.
Vrij grote fiets ook wat bij mij toch wel lekker is :+ alleen rijden die er al teveel in de buurt :9

Ik weet het allemaal nog niet, als Suzuki nu al het nieuwe model dit jaar had uitgebracht werd de keus suzuki of niet een stuk gemakkelijker.
Straks koop ik zo'n Honda hok en komt suzuki hard terug zoals ze dat in 2005 deden met de 1000 van dat moment.
 
haha zx10 ben je wel origineel want het lijkt alsof er in de europese superstock meer rijden dan in heel Nederland :+

BMW is ook gaaf, en ik weet hoe ze rijden.
Vrij grote fiets ook wat bij mij toch wel lekker is :+ alleen rijden die er al teveel in de buurt :9

Ik weet het allemaal nog niet, als Suzuki nu al het nieuwe model dit jaar had uitgebracht werd de keus suzuki of niet een stuk gemakkelijker.
Straks koop ik zo'n Honda hok en komt suzuki hard terug zoals ze dat in 2005 deden met de 1000 van dat moment.

nieuwe zx10 gaat niet passen john, klein laag fietsje, vorige model zit redelijk goed met onze lengte,
s1000rr zit ik ook goed op,is ook niet echt klein,
blade is niet echt klein maar zitpositie voor lange jochies is minder,kon alleen de teller zien vanaf bovenzijde kuipruit,kon er niet echt achter kruipen,
k9 vindt ik wel gaaf,moest er eerst aan wennen maar zou zomaar mijn volgende fiets kunnen zijn, ook omdat ze weinig kosten, met die paar km die ik per jaar rij ga ik geen dure fiets meer kopen :N
 
Basz-Lapilli, mooie foto, maar verder nooit gezien hier.
banzxr-bas, wie is dit?
gixxer 1975, wie?
gixxer1100turbo, trage turbo.
gixxernl, ook nooit meer gezien.
gsxrvince, ook nooit meer hier

En nog veel meer.

Kan misschien beter zeggen wie er in kunnen blijven dat is een stuk sneller.
Overigens maakt het mij geen bal uit eerlijk gezegd, dus je mag ook lekker alles laten staan. :+

gsxrvince was hier vd week nog :Y , de rest kan je volgens mij uit :W
 
Basz-Lapilli, mooie foto, maar verder nooit gezien hier.
banzxr-bas, wie is dit?
gixxer 1975, wie?
gixxer1100turbo, trage turbo.
gixxernl, ook nooit meer gezien.
gsxrvince, ook nooit meer hier

En nog veel meer.

Kan misschien beter zeggen wie er in kunnen blijven dat is een stuk sneller.
Overigens maakt het mij geen bal uit eerlijk gezegd, dus je mag ook lekker alles laten staan. :+


Geregeld :)
 
Laatst bewerkt:
nieuwe zx10 gaat niet passen john, klein laag fietsje, vorige model zit redelijk goed met onze lengte,
s1000rr zit ik ook goed op,is ook niet echt klein,
blade is niet echt klein maar zitpositie voor lange jochies is minder,kon alleen de teller zien vanaf bovenzijde kuipruit,kon er niet echt achter kruipen,
k9 vindt ik wel gaaf,moest er eerst aan wennen maar zou zomaar mijn volgende fiets kunnen zijn, ook omdat ze weinig kosten, met die paar km die ik per jaar rij ga ik geen dure fiets meer kopen :N


Met K9 bedoel je het 2009 model van Suzuki?
 
ze zijn er weer nog even nieuwe lagers er in
en ze zijn weer nieuw :9~ :9~
full
 
Basz-Lapilli, mooie foto, maar verder nooit gezien hier.
banzxr-bas, wie is dit?
gixxer 1975, wie?
gixxer1100turbo, trage turbo.
gixxernl, ook nooit meer gezien.
gsxrvince, ook nooit meer hier

En nog veel meer.

Kan misschien beter zeggen wie er in kunnen blijven dat is een stuk sneller.
Overigens maakt het mij geen bal uit eerlijk gezegd, dus je mag ook lekker alles laten staan. :+

gixxer1975 is een belgische medemaat hier en post af en toe ook wat.
Vooral als 'm nog eens wil afgeven op Alstare :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan