Fighter-Harry
Die hard MF'er
- 15 nov 2003
- 293
- 0
Zelfde Kleur,staat je goed Herman,ga zo verder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde Kleur,staat je goed Herman,ga zo verder
ja omdat die nu volgens de polis weer van mij is, als die binnen 30 dagen wordt gevonden ben je verplicht de motor terug te nemen en betaald de verzekering de schade.
Alleen al van dat bellen overal naartoe hele dagen wordt ik al niet goed, ben nu al een beetje klaar met motorseizoen 2013
nee hij was zoals die is gestolen, zonder wielen.Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar zaten er wielen in toen ie teruggevonden werd (fiets was toch gejat zonder wielen erbij?)?
Maar wat een verhaal dit zeg, ongehoord...
nee hij was zoals die is gestolen, zonder wielen.
nee hij was zoals die is gestolen, zonder wielen.
nice! had em zien staan op internet!
Maar.... je had er al een en dus niet gekocht? Zat al e.e.a. op dus vond het een wel een goede. Staat er nog een op marktplaats met wave schijven e.d.
Dag heren.... en dames misschien?
hier weer het wel bekende probleem. c 46 error. na fi melding gsxr 1000 k1
Ik heb alle stappen gevolgd voor het mogelijk maken van foutcodes in de display te kunnen lezen. Dit is dus geslaagd. Nu zit ik met die klep in de uitlaat die dan niet goed zou zijn.
Het kan ook de servo zijn heb ik begrepen. hoe kom ik erachter waar de fout precies zit? en dan?
ook leeft het verhaal op internet dat het komt door het monteren van een andere uitlaat maar wordt dan een compleet systeem bedoeld of alleen einddemper. Gaat de klep hierdoor stuk of meet hij dan verkeerde waardes?
heb db killer eruit gehaald en vanaf toen storing maar heb der nog maar 6 keer op gereden dus ook niet helemaal zeker.
mogelijkheden:
Klep eruit en sensor demonteren betekend vermogen verlies onderin...hoeveel is dit?
naar een of andere dealer brengen en hopen dat die het op kan lossen (te duur)
meten of het de servo is door middel van voltages
kijken of de kabels bij gesteld kunnen worden van de klep.
nieuwe klep erin(ook te duur)
wie o wie durft zich er aan te wagen mij de gouden tip te geven met wat te doen?
groetjes Eddy
(zijn idd veel topics over maar die geven mij niet genoeg info sorry)
Idd ef kabel op ecu doorknippen klep verwijderen (hier zijn de meningen over verdeeld maar naar mij idee kan het gewoon)
nice & welkom
ja waarschijnlijk gewoon nieuw kuipwerk, moet de opties die ik heb nog even bekijken.Maar bij jou was hij schade vrij. Nu kan je hem compleet laten overspuiten en alle andere schade repareren, door wat er verkloot is.
Geeft wel de mogelijkheid om hem in een dikke replica te laten spuiten.
Al zicht op wanneer je hem terug krijgt?
ja ik hoop dat de verzekering ook snapt dat je een gevoel hebt bij zo'n motor, zeker als je er altrijd netjes voor bent, maar waarschijnlijk is het voor hun gewoon een verzekerd object en doet dat er niet toe.Een goedemiddag heren,
Lang geleden dat ik hier was maar even terug gelezen maar dit verhaal is echt bizar, zeker dat ze het lef hebben om nog een 2e keer terug komen!!
Ik hoop voor je dat de verzekering goed mee werkt om dit probleem toch goed af te handelen. Succes ermee gozer...
mooie machine, is die achterkant nu gespoten of nog origineel maar zonder stickers ??
Idd ef kabel op ecu doorknippen klep verwijderen (hier zijn de meningen over verdeeld maar naar mij idee kan het gewoon)
Als je die klep weghaalt heb je dus vermogen verlies maar hoeveel is dat? En moet je dan ook een nieuwe pijp hiervoor maken? Of lassen of is het zonder gaten te maken eruit te halen?
Nou als de kabels los zijn blijft die veer hem gewoon open drukken.
De belemmering in de pijp van de klep open is denk 1 8tste van de totale oppervlak kan ik vanaaf wel een foto van maken.
Je krijgt er onderin alleen een beetje koppel van bovenin lijkt het me alleen maar slechte voor de flow.
:
Dus pas op bij servo kapot kan ie dicht blijven staan met enorm vermogens verlies en enorme druk opbouw (me r1 had er warmgelopen cilinders van)
Servo kan kapot zijn dat ie open blijft staan heb je alleen een fout code en iets koppel minder (draadje op ecu is de foutcode te fixen)
Je kan de losse klep uit de buis niet egt lekker verwijderen (iig bij een k4) beter dat je hem laat open staan dan.
Ik heb zelf een andere link pipe gekocht die zat bij me slip on demper.
Hier is die dan wel leeg.
Ik zelf ging voor het (tussen de oren??) top vermogen zon klep in je pijp is toch belemmering van je oppervlakte en in de open stand denk ik dat ie ook de venturi en gassnelheid omlaag brengt.
Ook niet voor niets dat een akra systeem 60mm als laatste buis heeft en jij nu iets van 47?
Al met al is dit mijn theorietje maar
Hier iig foto van een sheet en een idee van hoe groot die klep is.
SET: Suzuki exaust tuning valve
Volgens mij niet zo belangrijk die klep, en dacht voornamelijk voor de emissie eisen.
Als je gaat gassen zit je toch wel boven de 7K toeren, en ben je het gebied waarin hij wat doet wel voorbij lijkt mij.
Weet niet waar de klep zit op een K1. Maar met wat frezen zou je de klep er denk wel uit moeten krijgen en de gaten van de as kan je dan gewoon dichtlassen. Maatje van mij heeft dat ook zo op een R6 uit 2006.