Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij dicht zit kom je niet voorbij de 10000 in geen meglijkheid en je komt al amper voorbij de 6000.
De veer trekt de klep dicht zo kan je de kabels los maken en kijken of je m handmatig dicht kan draaien. Ik maak vanaaf even een foto;)
 
Dag heren.... en dames misschien?

hier weer het wel bekende probleem. c 46 error. na fi melding gsxr 1000 k1

Ik heb alle stappen gevolgd voor het mogelijk maken van foutcodes in de display te kunnen lezen. Dit is dus geslaagd. Nu zit ik met die klep in de uitlaat die dan niet goed zou zijn.
Het kan ook de servo zijn heb ik begrepen. hoe kom ik erachter waar de fout precies zit? en dan?

ook leeft het verhaal op internet dat het komt door het monteren van een andere uitlaat maar wordt dan een compleet systeem bedoeld of alleen einddemper. Gaat de klep hierdoor stuk of meet hij dan verkeerde waardes?

heb db killer eruit gehaald en vanaf toen storing maar heb der nog maar 6 keer op gereden dus ook niet helemaal zeker.

mogelijkheden:
Klep eruit en sensor demonteren betekend vermogen verlies onderin...hoeveel is dit?
naar een of andere dealer brengen en hopen dat die het op kan lossen (te duur:P)
meten of het de servo is door middel van voltages
kijken of de kabels bij gesteld kunnen worden van de klep.
nieuwe klep erin(ook te duur)



wie o wie durft zich er aan te wagen mij de gouden tip te geven met wat te doen?:P

groetjes Eddy

(zijn idd veel topics over maar die geven mij niet genoeg info sorry)

ik heb nog een nieuwe tussenpijp liggen:

nieuwe GSX-R 1000 linkpipe K1-K2-K3-K4

dat is natuurlijk een optie O-)

heb mijn eigen tussenpijp verwijderd en het kabeltje uit de ecu gehaald (kan hem zo weer terug steken. en de servo spanningsloos gemaakt.

http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
 
ik heb nog een nieuwe tussenpijp liggen:

nieuwe GSX-R 1000 linkpipe K1-K2-K3-K4

dat is natuurlijk een optie O-)

heb mijn eigen tussenpijp verwijderd en het kabeltje uit de ecu gehaald (kan hem zo weer terug steken. en de servo spanningsloos gemaakt.

http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html


Ik ben die pijp idd tegengekomen daarom zei ik te duur:P

Bestudeer nu die site om die draden af te sluiten maar moet dat op de servo EN in de computer stekker? of is de servo deraf prutse ook genoeg?
 
Ik ben die pijp idd tegengekomen daarom zei ik te duur:P

Bestudeer nu die site om die draden af te sluiten maar moet dat op de servo EN in de computer stekker? of is de servo deraf prutse ook genoeg?

onder de tank haal je 2 stekkers los. 1 moet je door verbinden.
(dit is om de servo spanningsloos te maken, en het doorverbinden is om je ecu voor de gek te houden)

uit je ecu stekker haal je 1 draad los.

anders stuur even een prive bericht of mail, misschien komen we er wel uit met die nieuwe pijp
 
Laatst bewerkt:
Heej allemaal.

Afgelopen Zondag op de motorbeurs m'n SRAD uit '98 ingeruild voor een GSX-R 1000 uit 2010 (met bijbetaling van mijn kant ;) :( ).
Dus voortaan zal ik hier in dit topic wat vaker te vinden zijn :)

Info:
bj. 2010 (feb.)
Stalen remleidingen voor
Carbon front spatbord
26.000 km op teller
Van eerste eigenaar, dealer onderhouden

Over mij:
25 jaar
uit Barneveld

Paar vraagjes.
a) Had op m'n SRAD LSL Framesliders en nu zit ik er aan te denken om deze voor de L0 ook te kopen.
Deze framesliders voor de L0 worden over de deksel geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee of info over dat t goed is of juist niet?

b) Binnenkort kan ik hem ophalen en moet ik er voor gaan betalen... Nog punten die ik extra moet controleren voordat ik weg rij daar (om te voorkomen dat ik misch. weer terug moet)

c) Bepaalde mod's (pair/set mod?) of andere mod's die een must zijn? (uitlaat en quickshift gaan sowieso komen, eventuele tips of don't daar over zijn ook welkom)
 
Zo de storing is opgelost!:P haha alles deraf gehaald stekkertjes hier en daar wat los en verbinden en knippen en klaar is het:D

iedereen bedankt voor de reacties op mijn vraag!
 
Ik ben die pijp idd tegengekomen daarom zei ik te duur:P

Bestudeer nu die site om die draden af te sluiten maar moet dat op de servo EN in de computer stekker? of is de servo deraf prutse ook genoeg?
Hier de fototjes. En wat betreft de link pijp kan je m nieuw hieronder bestellen:
http://www.dan-moto.com/DM_INT/gsx-r-1000-k1-k4-2001-2004-tex-gp-product-910.html
Helaas zit je er dan voor 80 dollar ook nog een demper bij waar ik je GRAAG vanaf help;)
Helaas zijn meeste link pijpen los niet zo geil titanium als de ori.
full

full
 
Hier de fototjes. En wat betreft de link pijp kan je m nieuw hieronder bestellen:
http://www.dan-moto.com/DM_INT/gsx-r-1000-k1-k4-2001-2004-tex-gp-product-910.html
Helaas zit je er dan voor 80 dollar ook nog een demper bij waar ik je GRAAG vanaf help;)
Helaas zijn meeste link pijpen los niet zo geil titanium als de ori.[afbeelding]
[afbeelding]


dat is idd niet duur:P maar ik ga het nu zo proberen ik heb de klep als het goed is nu in de zelfde positie staan als op de foto. de servo is deruit en de stekkertjes geregeld. Als het mij nu niet zinnigt in het rijden dan ga ik hier eens voor zitten dan meld ik het wel van de demper:P
 
Heej allemaal.

Afgelopen Zondag op de motorbeurs m'n SRAD uit '98 ingeruild voor een GSX-R 1000 uit 2010 (met bijbetaling van mijn kant ;) :( ).
Dus voortaan zal ik hier in dit topic wat vaker te vinden zijn :)

Info:
bj. 2010 (feb.)
Stalen remleidingen voor
Carbon front spatbord
26.000 km op teller
Van eerste eigenaar, dealer onderhouden

Over mij:
25 jaar
uit Barneveld

Paar vraagjes.
a) Had op m'n SRAD LSL Framesliders en nu zit ik er aan te denken om deze voor de L0 ook te kopen.
Deze framesliders voor de L0 worden over de deksel geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee of info over dat t goed is of juist niet?

b) Binnenkort kan ik hem ophalen en moet ik er voor gaan betalen... Nog punten die ik extra moet controleren voordat ik weg rij daar (om te voorkomen dat ik misch. weer terug moet)

c) Bepaalde mod's (pair/set mod?) of andere mod's die een must zijn? (uitlaat en quickshift gaan sowieso komen, eventuele tips of don't daar over zijn ook welkom)

hee broer :P vind het toch nogsteeds geniaal dat we nu beiden de zelfde motor hebben:P

die lsl zien er goed uit ;)
 
dat zijn wel erg goedkope pijpjes zeg.. is het ook rotzooi of is het toch wel goed?
Noujah ik heb die carbon nu om te proberen maar rijd prima mooie sound ook.
Erg licht omdat het echt alleen een crabon huls is dus niet een alu of stale buis erin.
Das dan ook de reden dat ik ooit een foto gezien heb dat ze onder een duuk half gesmolten waren.
Maar was de combinatie van een v-twin slechte warmte afvoer en een dag circuit mishandeling.
Enige nadeel zijn de verzendkosten ook 80 dollar 160 dollar is nog maar 130 euro dus ik zeg gewoon proberen;)
full

full

DanMoto JISU cans changing color. - Wrist Twisters
ef scrollen;)
 
Laatst bewerkt:
Noujah ik heb die carbon nu om te proberen maar rijd prima mooie sound ook.
Erg licht omdat het echt alleen een crabon huls is dus niet een alu of stale buis erin.
Das dan ook de reden dat ik ooit een foto gezien heb dat ze onder een duuk half gesmolten waren.
Maar was de combinatie van een v-twin slechte warmte afvoer en een dag circuit mishandeling.
Enige nadeel zijn de verzendkosten ook 80 dollar 160 dollar is nog maar 130 euro dus ik zeg gewoon proberen;)[afbeelding]
[afbeelding]



Nice gixxer';) ,,, en kontje van supra haah
 
Heej allemaal.

Afgelopen Zondag op de motorbeurs m'n SRAD uit '98 ingeruild voor een GSX-R 1000 uit 2010 (met bijbetaling van mijn kant ;) :( ).
Dus voortaan zal ik hier in dit topic wat vaker te vinden zijn :)

Info:
bj. 2010 (feb.)
Stalen remleidingen voor
Carbon front spatbord
26.000 km op teller
Van eerste eigenaar, dealer onderhouden

Over mij:
25 jaar
uit Barneveld

Paar vraagjes.
a) Had op m'n SRAD LSL Framesliders en nu zit ik er aan te denken om deze voor de L0 ook te kopen.
Deze framesliders voor de L0 worden over de deksel geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee of info over dat t goed is of juist niet?

b) Binnenkort kan ik hem ophalen en moet ik er voor gaan betalen... Nog punten die ik extra moet controleren voordat ik weg rij daar (om te voorkomen dat ik misch. weer terug moet)

c) Bepaalde mod's (pair/set mod?) of andere mod's die een must zijn? (uitlaat en quickshift gaan sowieso komen, eventuele tips of don't daar over zijn ook welkom)

Zo... de nieuwe generatie Gixxers komen hier toch stilaan opzetten. Mooi zo!!

a) Heb de framesliders van Bikedesign. Maar hiervoor dien je wel gaten te voorzien in je kuip. Verder heb ik de enginecovers van Hehl Racing=GB Racing.
Hoop niet te moeten achterhalen of ze goed of slecht zijn.
LSL is ook top en ziet er goed uit. Behalve als enginecover vind ik ze niet zo geslaagd, maar dat is persoonlijk.

frame_slider_gsxr1000_k9_2_.jpg


b) Misschien checken of de terugroepactie is gedaan op de bevestiging van de zijstandaard. Voor de rest gewoon knallen met dat ding :]

c) Het verwijderen van de originele uitlaat is wel een must, maar zo te lezen ben je dat toch al van plan. Neem ff het topic door, dan lees je voldoende reacties hierover
Pair/set mod is geen vereisten maar is mooi meegenomen. Het is toch maar overbodige rotzooi, net zoals de cat!

Good luck!
 
Laatst bewerkt:
Naast mijn zx6rr stuntert nu ook een gixert 1000 :)

574580_529954010358554_389587983_n.jpg


Straatkiller/stoppiebike (zal ik dan eindelijk eens deftige stoppies leren) van Stafford :D


397422_517048634982425_1110579179_n.jpg


Brommert is tot op het laatste boutje uit elkaar geweest omdat deze een tijdje buiten stil heeft gestaan en veel achterstallig onderhoud had. Alles is gecheckt, schoongemaakt, ingevet waar nodig of vervangen.

Nieuw:
-Achterveer
-Linksysteem
-Voorvorkkeeringen en glijbussen
-Remklauwen
-Clipons
-Kuipruit
-Olie/oliefilter
-Luchtfilter
-Bougies
-Tandwielen en ketting
-Koelslangen (sexy blauwe)
-Wielen gespoten

Dag 1 van het slopen.
643995_528557743831514_115691288_n.jpg


Wat een zooitje....
526654_528557733831515_543771645_n.jpg


285251_528557790498176_1799018846_n.jpg


31931_528557823831506_1727580871_n.jpg


En na het kuisen
482534_528557807164841_872143638_n.jpg


Hyperpro achterveer en gereviseerde shock. Voorvork is natuurlijk ook gedaan!!!
487665_528557837164838_442936835_n.jpg


Inmiddels ben ik alweer een stukje verder maar daar zijn nog geen foto's van, tot de volgende knoop!
 
Hey... een Kwak met een groene kader. Dat is eens wat anders. Netjes hoor voor een stunter.

Zo te zien heb je de Gixxer serieus onder handen genomen. Was wel nodig zo te zien!
Nice job! :}
 
Laatst bewerkt:
Gixxer is indd serieus onder handen genomen ;) had een tijdje buiten gestaan dus het was erg hard nodig.

Net als de gixxer is de kwaak ook helemaal uit elkaar geweest voor groot onderhoud. Dit seizoen weer wennen aan het straatrijden en dan volgende winter heel waarschijnlijk een turbo op de gixxer :) Ik wil meedoen aan het world wheely record in Elvington. Dit is nu tweemaal op rij gewonnen door een vriend van mij op een 1100 turbo met 300pk.

1 ritje op die fiets en ik was verkocht hahaha.

Inmiddels de stuntert weer voorzien van een nieuwe valkooi.
67337_535498096470812_604814318_n.jpg
 
Gixxer is indd serieus onder handen genomen ;) had een tijdje buiten gestaan dus het was erg hard nodig.

Net als de gixxer is de kwaak ook helemaal uit elkaar geweest voor groot onderhoud. Dit seizoen weer wennen aan het straatrijden en dan volgende winter heel waarschijnlijk een turbo op de gixxer :) Ik wil meedoen aan het world wheely record in Elvington. Dit is nu tweemaal op rij gewonnen door een vriend van mij op een 1100 turbo met 300pk.

1 ritje op die fiets en ik was verkocht hahaha.

Inmiddels de stuntert weer voorzien van een nieuwe valkooi.
[afbeelding]


Hier willen we wel beelden van zien. :]
ik supporter alvast. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan