Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.

en jij john,al een voorstel vd verzekering,

er een mooie Fixi Crescent replica van maken lijkt me ook niet vervelend
full
 
nou ik hoop niet dat ik zo lang moet wachten
ik zit te wachten op een paar bakken water
dan mag die weer :Y
 
Laatst bewerkt:
en jij john,al een voorstel vd verzekering,

er een mooie Fixi Crescent replica van maken lijkt me ook niet vervelend[afbeelding]
voorstel is laten maken en verder niks gelkoof ik, maar dat ga ik niet doen.

Kijken wat de schade is en kijken wat de fiets zo op gaat leveren is het plan, komt dat niet tot een bepaalde hoogte dan zal ik hem wel terug nemen en dan kijken we verder.

@Berky, dikke appie, veel plezier ermee :} :]

Teus, dikke blade kerel, is netjes met die wielen erin :9~
 
iemand op zoek naar een compleet uitlaatsysteem?

http://www.racing4fun.de/anzeigen/details/48894.html

Dat is helemaal niet duur voor een kompleet setje, alleen staat er niet bij voor welke K serie.
Ik weet dat dit een heel interessante site is waar je regelmatig koopjes kunt doen, maar ik vind er mijne weg niet in. Zal wel aan mij liggen. Maar als Gixxer1975 met regelmaat de meest interessante dingen voor ons uit wil vissen.... zou fijn zijn ;)
 
Luitjes mijn 1000K5 heeft heb ik nu 8 jaar en hij heeft ca. 45dkm op de teller.
Vorig jaar had ik speling op het balhoofd. Dit jaar zijn de voorvorkkeerringen aan vervanging toe, de koppeling is nog de eerste, de remschijven zitten op ca. 5,2mm.
Oftewel: wat zijn jullie ervaringen t.a.v. de grotere onderhouds-/vervangingskosten bij dit soort km standen.

Misschien kan ik 'm nu beter inruilen?
 
voorstel is laten maken en verder niks gelkoof ik, maar dat ga ik niet doen.

Kijken wat de schade is en kijken wat de fiets zo op gaat leveren is het plan, komt dat niet tot een bepaalde hoogte dan zal ik hem wel terug nemen en dan kijken we verder.

@Berky, dikke appie, veel plezier ermee :} :]

Teus, dikke blade kerel, is netjes met die wielen erin :9~~

mooi klote dus :(

is ook de slechtste manier om je motor terug te vinden, beetje kuipschade en voor de rest geen schade,

weet niet of je je gsxr al goed bekeken heb maar zou elk krasje of minuscul dingetje aan kaarten
 
mooi klote dus :(

is ook de slechtste manier om je motor terug te vinden, beetje kuipschade en voor de rest geen schade,

weet niet of je je gsxr al goed bekeken heb maar zou elk krasje of minuscul dingetje aan kaarten
klopt klote situatie nu ja.

Ben de motor nog lang niet beu, maar ik weet van mezelf dat ik altijd sporen ga zien die niet gerepareerd kunnen worden en me daaran ga storen, dus vandaar dat ze aan het kijken zijn wat die met de rijdbare schade gaan opleveren evt, + het schadebedrag.

Ik heb voor mezelf een bedrag in mijn hoofd, haalt die dat dan gaat die weg
Komt die niet in de buurt dan hou ik de motor en kijk ik even verder.

Baal er wel steeds meer van, eerst gezocht naar een overjarige K8, gevonden en gelijk weer netjes gezet en dan nemen ze hem mee, -O- :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan