Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je een korte pijp neem dan Brocks in 14inch.

Ik ga hem opzoeken. Ik zoek een dempert die niet zo jankerig is. Veel pijpjes lijkt het alsof je een varken staat te slachten.
Ik rij geen circuit en ben niet zo'n mega racer (nog geen knee downs o.i.d) ik wil ook niet zoals op sommige joetjoep filmpjes dat ze me na 10km nog horen... _O-
 
Ik ga hem opzoeken. Ik zoek een dempert die niet zo jankerig is. Veel pijpjes lijkt het alsof je een varken staat te slachten.
Ik rij geen circuit en ben niet zo'n mega racer (nog geen knee downs o.i.d)

~[EDIT] De brocks gevonden... maar ik vind het er niet uitzien, het lijkt wel een honkbal knuppel of hele grote sigaar ;) .
 
ik vind die sigaren echt niet mooi, de brocks gen4 is dan meer mijn soort. Heb net ook de leovince gezien op youtube, in carbon look is dat misschien ook wel wat.
Moet je nadat er een andere demper opzit ook nog de motor afstellen? Ik lees verschillende verhalen.
De een zegt van wel de ander zegt dat je een PC erbij moet kopen enz...
Ik weet wel dat die klep in de orginele uitlaat komt te vervallen.
 
Enkel slipon zal het niet hoeven, katloos of vol systeem zou ik het wel doen. Doe er dan ook meteen een k&n of bmc filter bij voor je laat afstellen.

pc is daar niet perse voor nodig, aanpassingen kunnen ook in je ecu worden gedaan.

Mijne moet ook nog, het weer werkt niet mee.
 
Laatst bewerkt:
Heey twee bananen erbij.


De ene is zo te zien een Amerikaanse import als ik het goed heb.

Welkom hier en veel mooie kilometers gewenst.



Ben benieuwd wanneer die van mariusz weer eens opduikt. :P
 
Laatst bewerkt:
ik vind die sigaren echt niet mooi, de brocks gen4 is dan meer mijn soort. Heb net ook de leovince gezien op youtube, in carbon look is dat misschien ook wel wat.
Moet je nadat er een andere demper opzit ook nog de motor afstellen? Ik lees verschillende verhalen.
De een zegt van wel de ander zegt dat je een PC erbij moet kopen enz...
Ik weet wel dat die klep in de orginele uitlaat komt te vervallen.

de nieuwe Facory LeoVince is zeker een goeie keuze :Y en gunstig geprijst,

afstellen via de Yoshibox (ecu) is voldoende en knapt je motor met racedemper qua afstelling zeker van op :Y

:W
 
Yoshimura trc carbon!

ook mooi :Y
full
 
Die ziet er héél mooi uit ja... je heb me nu wel aan het twijfelen gemaakt.
Zit er een uitneembare DBK in?
 
sssst ;)

Is dat wat ? heb wel al op een S1000RR gereden dus ik weet hoe die moet rijden en dat ik er op pas :)
Het is zeker wat!

Ik ken niemand die zo netjes op zijn spullen is als R. en dat meen ik echt!
Hij is ook de ergste pietje precies die ik ken :P

Ondanks dat er een standaard pijp onder hangt, klinkt hij geweldig. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. ;)
 
Het is zeker wat!

Ik ken niemand die zo netjes op zijn spullen is als R. en dat meen ik echt!
Hij is ook de ergste pietje precies die ik ken :P

Ondanks dat er een standaard pijp onder hangt, klinkt hij geweldig. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. ;)
mooi want zo ben ik ook :Y

ik heb met mijn suzuki's altijd goed gas gegeven maar altijd als ze zeker goed warm stonden, nooit bespaard op onderhoud en spullen dus mooi dat hij ook zo iemand is.

Mocht ik hem kopen komt er waarschijnlijk een vol leovince Factory systeem op.
Origineel klinken ze ook al erg goed inderdaad, alleen die cat is echt zwaar, net als bij suzuki

2 goede vrienden van me rijden al S1000RR, eigenlijk moet ik dan iets anders kopen he maar ik moet er op passen, en het is gewoon een dijk van een motor.
Vrienden van me rijden met vol Arrow tit systeem met akra demper en de ander met een vol arrow systeem die net uit de kuip komt

mooie machines :Y
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor bepaalde motoren kunnen jullie misschien mij vertellen waarom een gsxr1000 zo lekker rijd
En is het een leuke bochten fiets?
 
Goedenavond,
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor bepaalde motoren kunnen jullie misschien mij vertellen waarom een gsxr1000 zo lekker rijd
En is het een leuke bochten fiets?


Hallo, ik heb onlangs een gsx-r 1000 gekocht en onderhand aardige KM's gereden.
Het grootste voordeel aan een GSX-R1000 is dat je veel meer been ruimte hebt, hij lekker veel koppel heeft, en alsnog behoorlijk fijn door de bochten wil.
Als je veel KM's ga rijden zou ik zeker een 1000 aanbevelen, rijd over het algemeen veel comfortabeler, en als je het dan toch over een 1000 heb... hij is ook belachelijk snel..
 
Goedenavond,
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor bepaalde motoren kunnen jullie misschien mij vertellen waarom een gsxr1000 zo lekker rijd
En is het een leuke bochten fiets?

Tja waarom hij zo lekker rijd.
Alles gaat gewoon smooth,schakelen, remmen, enz.. hij is licht voor een 1000cc. Stuurd echt strak en lekker direct. Hij heeft power zat!! maar je kan er ook gewoon lekker mee toeren. Voor mij echt een top fiets ondanks dat ik kawa gek ben/was. Maar de zx10r die ik eerst wilde zit voor mij niet comfortabel genoeg. (net alsof je te dicht op het stuur zit in je personen auto) op de gsxr zit ik wel gewoon goed. En of het een bochten fiets is? zeker weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan