Het GSX-R1000 Topic deel 18: Pure Performance !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


die moet groter he

leuke trailer
full
 
Laatst bewerkt:
wilde dit jaar gaan maar was het helemaal vergeten / volgend jaar maar echt goed plannen

stonden er veel van de beruchte naai controle's ?
naai controlles bij de Sbk's ?

Nog nooit gezien, ben al 9x met de motor geweest en nu voor de eerste keer met de auto
nagenoeg iedereen rijdt met open uitlaat, alleen de extremen en aso's pikken ze er van tussen misschien maar niet de gebruikelijke controles zoals ze die bij de TT kennen.


En wat heb je nu gedaan ??? Sorry dat ik het zo zeg maar een Akra wegdoen en dan zo'n pijpje eronder hangen :X :/ ;(
Ieder zijn ding natuurlijk, en niet iedereen hoeft akra mooi te vinden, en zijn zat andere leuke merken (Arrow, Bodis, Leovince, Arata, Mivv etc etc) maar zo'n uitlaat zoals jij nu hebt gestoken zou ik zelf nooit onder mijn motor hangen ;) :)
 
@Gregory , mooi dagje inderdaad op Assen.
Het is 340 km enkel voor mij en mijn vriendin wilde een keer mee gaan kijken.
Uiteindelijk door de weersverwachting en omdat ze niet zo vaak achterop zit toch maar de Mazda gepakt.

veel regen op de heen weg van Bergen op Zoom tot iets achter Utrecht, daarna droog tot de 2e race SBK, zaten op de GT met paraplu dus was niet zo erg.
Laatste SBK tegen het hek gestaan voor de hoofdtribune en de stock op de hoofdtribune.

Super dag weer, Sbk's en BSB blijven mijn favorieten op Assen :Y
Jammer dat het bijna 700 km is zo'n dagje op en neer
 
Laatst bewerkt:
@Gregory , mooi dagje inderdaad op Assen.
Het is 340 km enkel voor mij en mijn vriendin wilde een keer mee gaan kijken.
Uiteindelijk door de weersverwachting en omdat ze niet zo vaak achterop zit toch maar de Mazda gepakt.

veel regen op de heen weg van Bergen op Zoom tot iets achter Utrecht, daarna droog tot de 2e race SBK, zaten op de GT met paraplu dus was niet zo erg.
Laatste SBK tegen het hek gestaan voor de hoofdtribune en de stock op de hoofdtribune.

Super dag weer, Sbk's en BSB blijven mijn favorieten op Assen :Y
Jammer dat het bijna 700 km is zo'n dagje op en neer
Ha als ik dat geweten had konden we ff handje schudden ;) 340 enkel met duo is idd :N Bsb ben ik er ook weer bij als het even meezit *D

Heeft ze de smaak te pakken?
 
naai controlles bij de Sbk's ?

Nog nooit gezien, ben al 9x met de motor geweest en nu voor de eerste keer met de auto
nagenoeg iedereen rijdt met open uitlaat, alleen de extremen en aso's pikken ze er van tussen misschien maar niet de gebruikelijke controles zoals ze die bij de TT kennen.


En wat heb je nu gedaan ??? Sorry dat ik het zo zeg maar een Akra wegdoen en dan zo'n pijpje eronder hangen :X :/ ;(
Ieder zijn ding natuurlijk, en niet iedereen hoeft akra mooi te vinden, en zijn zat andere leuke merken (Arrow, Bodis, Leovince, Arata, Mivv etc etc) maar zo'n uitlaat zoals jij nu hebt gestoken zou ik zelf nooit onder mijn motor hangen ;) :)

ja bedoelde de TT :P

ja ik vind een brede ovale demper beetje te algemeen en te groot
het merk doet me niet zo veel . hou van kleine gp pijpen })
onder me bandit zat iets vergelijkbaars een Superpole demper

full
 
Laatst bewerkt:
Ha als ik dat geweten had konden we ff handje schudden ;) 340 enkel met duo is idd :N Bsb ben ik er ook weer bij als het even meezit *D

Heeft ze de smaak te pakken?
BSB ben ik er niet helaas, de voorgaande 2 jaren wel geweest.
Ook erg gaaf om bij te zijn.

Mwa ze vind het wel eens leuk om mee te gaan maar ze heeft nog geen zin in 10 dagen Isle of Man etc ;) :)
 
Je Bandit ziet er goed uit, alleen demper si opnieuw niet mijn smaak ;)
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi ok he

Ik hou niet van die GP style dempers, een oldskool pijp aan de zijkant of een nette seatpipe kan ik meer waarderen 8-)
 
paar foto's[afbeelding]
Haslam nam alle tijd voor zijn fans, leuk om te zien, Rossi en Lorenzo schijnen ook zo te zijn in tegenstelling tot bijvoorbeeld Stoner die rende van de pit naar zijn trailer.
[afbeelding]
Dikkiedik!

Mijn uitzicht, Guintolli ging voor mijn snuffer neer, hoop vonken en maar stond gelukkig direct op en weer verder, viel me wel op dat de motor niet uitsloeg, die bleef draaien :? Hebben zeker geen omvalsensor?[afbeelding]
[afbeelding]


tof om zo dichtbij te kunnen volgen en zo dichtbij te komen!

zat zelf stekkenwal, jammer van de regen maar zeker vermaakt! :)
een bij ons uit regionale topic had een vip weekend gewonnen (volgensmij van kawa team van sykes) via facebook. en een sykes replica helm
 
Hoezo ga je je Busa ook verkopen dan :+
Hoe bevalt ie trouwens?

deze busa is super! stuurt beter dan mijn 2 vorige K8 busa. ik heb wel de indruk dat de binnenveren van de voorvork slapper zijn dan van mijn vorige gen 2 busa's.
Mijn ''kietel''stukken vanuit de US, zijn inmiddels toegekomen bij de douane, dus dat wordt weer leuk de komende weken met als vooruitzicht dat ie op afslankkuur ( een 15kilo deraf en op top een 10 pk derbij en restricties deruit),maar toch mis ik dat flitsend stuurgedrag van een gixxer 1000 of 750
 
lijkt mij ook :Y zit zat leuk spul op,
zag op ebay.uk een mooie K8 staan
GSXR 1000 K8 mint tommy hill worx rep L@@K!!!!!! | eBay

in nl weinig mooie K7-8 te koop,meeste is import

hela mooi dat je terug een soes wil!
zoek anders eens in belgie??
staan er nog voldoende
de 2é staat trouwens bij mn dealer.
Tweedehands Motoren - Motoren
Tweedehands Motoren - Motoren
Tweedehands Motoren - Motoren
Tweedehands Motoren - Motoren
Tweedehands Motoren - Motoren
Tweedehands Motoren - Motoren
groetjes
 
@ bikefreak, het betref de dynostar testbank van Ten Kate. motor is ook bij een andere testbank geweest vorige week waar er 2 pk minder uit kwam ( set valve zat er toen nog in )
geforceerde keeling stond aan, goed vast gezet. banden zijn ongeveer 700 km oud. Continental sport attack 2. ketting is ook goed:)

Niet te zwaar aan tillen als de AF goed was dan is het qua brandstofvoorziening wel in orde.

(Let wel ze steken de AF sensor doorgaans achter in de uitlaat, en meten dus het gemiddelde van de 4 cilinders. Als 1 cilinder nou enorm afwijkt qua verbranding dan is dat niet zichtbaar in de meting.
Wil je het 100% goed dan moet de tuner in alle 4 de bochten een gaatje boren, moertje erop lassen en dan per cilinder de AF meten.

Je kan zelf ook wat simpele zaken controleren:
- luchttoevoer vanaf air ram/intake nalopen tot aan luchtfilterkast. (zit er niet ergens een vernauwing oid)
- luchtfilter
- brandstoffilter
- bougies
- zit je achterwiel goed uitgelijnd in de brug

Een beurt bij een vakbekwame dealer zal je zeker uitsluitsel moeten geven over de staat van onderhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan