Het GSX-R1000 Topic deel 19: The Ultimate Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx peppiegezicht!

En Willem bedankt voor de link, zal het eens bekijken allemaal! Was ook al druk op gixxer.com aan het neuzen.
 
Laatst bewerkt:
Haha okee, nou dan zal ik mijn onderschrift maar even aanpassen. Hij is inderdaad maart 2006 voor het eerst op kenteken gekomen. Vandaag voor het eerst mee naar het werk maar wat een beest zeg als je van een 600 komt, geweldig! Op de kleurstelling na zijn K5 en K6 toch identiek?Dank je!

Idd, is ongewijzigd gebleven voor zover kenbaar bij de consument. Misschien zijn er wel wat productie wijzigingen, maar daar kom je toch niet achter.
 
Idd, is ongewijzigd gebleven voor zover kenbaar bij de consument. Misschien zijn er wel wat productie wijzigingen, maar daar kom je toch niet achter.

Nee precies, duidelijk.

@GerhardNL: die stond op marktplaats of niet? mooie fiets, proficiat!

Klopt inderdaad! Die met die dikke carbon yoshi trc haha :P *O*

Ik heb inmiddels een afspraak voor een kleine beurt staan. Verder wil ik hem nog even op de vermogensbank hebben om te checken of hij misschien te arm staat. Was toen met mijn 600 wel zo en die is toen op de ECU rijker afgesteld. Als ik het goed heb begrepen kan dat met dit model 1000 ook.
 
1 april ook naar de testbank bij Ruud Frederiks, loopt nog iets te rauw onderin.

Die nieuwe K5 van je zag ik ook al een tijdje te koop staan op Marktplaats.
Als ik opzoek was naar een K5 dan had ik t wel geweten ;)
 
Klopt inderdaad! Die met die dikke carbon yoshi trc haha :P *O*

Ik heb inmiddels een afspraak voor een kleine beurt staan. Verder wil ik hem nog even op de vermogensbank hebben om te checken of hij misschien te arm staat. Was toen met mijn 600 wel zo en die is toen op de ECU rijker afgesteld. Als ik het goed heb begrepen kan dat met dit model 1000 ook.
Klopt, met Yoshi box kunnen ze hem wat beter afstellen.
het is iets grover als een Powercommander etc maar puur voor het iets rijker of armer zetten is het prima.
 
Ziet er goed uit idd. Niet aan gerommeld zo te zien. Ik Hou altijd van zowel mogelijk origineel als ik iets koop. Veel plezier ermee en veilige kilometers!
 
Klopt, met Yoshi box kunnen ze hem wat beter afstellen.
het is iets grover als een Powercommander etc maar puur voor het iets rijker of armer zetten is het prima.

Precies, weet van mijn 600 nog dat ik voelbaar meer kracht onderin kreeg erdoor. Gaat me er nu vooral omdat hij niet te arm staat. Power is er toch wel :D

1 april ook naar de testbank bij Ruud Frederiks, loopt nog iets te rauw onderin.

Die nieuwe K5 van je zag ik ook al een tijdje te koop staan op Marktplaats.
Als ik opzoek was naar een K5 dan had ik t wel geweten ;)

Okee thx! Ben benieuwd naar de resultaten van je banksessie.

Ziet er goed uit idd. Niet aan gerommeld zo te zien. Ik Hou altijd van zowel mogelijk origineel als ik iets koop. Veel plezier ermee en veilige kilometers!

Dank je! Nee niet mee gerommeld idd. Er zaten wat stickers op dus die heb ik eraf gehaald. Verder carbon hugger, kettingkast, schetsplaatjes en voorspatbord. En de uitlaat dus. Maar de originele delen heb ik erbij dus ik kan het zo terugzetten.
 
de k6 heeft een heel subtiel lichtblauw lijntje

[afbeelding]

Yep, dat klopt.... *O*

full
 
Idd ik snap wat je bedoeld, maar er rijden er tig op het circuit mee. In principe rijden er ook veel rond die gewoon het gasdicht draaien en dan schakelen zonder te koppelen.
Veel nieuwe bikes hebben het er standaard op zitten natuurlijk, mogelijk zijn de bakken van die motoren iets anders geconstrueerd.

Heb een dynojet QS geinstalleerd op een R6 van een maatje van mij. Dat kon op de originele ECU na het flashen. Werkt toch wel mooi. :9 :9~ :)

Heb zelf nog nooit wat gelezen over versnellingsbak problemen bij de gixxers in dit topic. Zijn er nog mensen met ervaringen en versnellingsbak problemen hier door gebruik van een QS?

Nope, geen problemen

:W
 
Ben op zoek naar de ronde rubbere afdekkap de grote aan de achterkant van de koplamp voor een gsxr1000 k8, wie kan mij eraan helpen of waar kan ik eraan komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan