WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Aha ik zie het, dat lichtblauwe zit er bij mij niet op inderdaad.Dank je!
Hier kun je wat interessante info vinden over je motor.
Suzuki GSX-R1000 model history
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aha ik zie het, dat lichtblauwe zit er bij mij niet op inderdaad.Dank je!
Haha okee, nou dan zal ik mijn onderschrift maar even aanpassen. Hij is inderdaad maart 2006 voor het eerst op kenteken gekomen. Vandaag voor het eerst mee naar het werk maar wat een beest zeg als je van een 600 komt, geweldig! Op de kleurstelling na zijn K5 en K6 toch identiek?Dank je!
Idd, is ongewijzigd gebleven voor zover kenbaar bij de consument. Misschien zijn er wel wat productie wijzigingen, maar daar kom je toch niet achter.
@GerhardNL: die stond op marktplaats of niet? mooie fiets, proficiat!
Klopt, met Yoshi box kunnen ze hem wat beter afstellen.Klopt inderdaad! Die met die dikke carbon yoshi trc haha
Ik heb inmiddels een afspraak voor een kleine beurt staan. Verder wil ik hem nog even op de vermogensbank hebben om te checken of hij misschien te arm staat. Was toen met mijn 600 wel zo en die is toen op de ECU rijker afgesteld. Als ik het goed heb begrepen kan dat met dit model 1000 ook.
en ook nog voor mij de mooiste kleurcombinatie mbt eerste filmpje, kwam deze tegen, kop koffie erbij en ff rustig bekijken, dat muziekje erbij ook perfect uitgekozenAlvast een film om erin te komen.
en de dames gsxr
Klopt, met Yoshi box kunnen ze hem wat beter afstellen.
het is iets grover als een Powercommander etc maar puur voor het iets rijker of armer zetten is het prima.
1 april ook naar de testbank bij Ruud Frederiks, loopt nog iets te rauw onderin.
Die nieuwe K5 van je zag ik ook al een tijdje te koop staan op Marktplaats.
Als ik opzoek was naar een K5 dan had ik t wel geweten
Ziet er goed uit idd. Niet aan gerommeld zo te zien. Ik Hou altijd van zowel mogelijk origineel als ik iets koop. Veel plezier ermee en veilige kilometers!
Idd ik snap wat je bedoeld, maar er rijden er tig op het circuit mee. In principe rijden er ook veel rond die gewoon het gasdicht draaien en dan schakelen zonder te koppelen.
Veel nieuwe bikes hebben het er standaard op zitten natuurlijk, mogelijk zijn de bakken van die motoren iets anders geconstrueerd.
Heb een dynojet QS geinstalleerd op een R6 van een maatje van mij. Dat kon op de originele ECU na het flashen. Werkt toch wel mooi.
Heb zelf nog nooit wat gelezen over versnellingsbak problemen bij de gixxers in dit topic. Zijn er nog mensen met ervaringen en versnellingsbak problemen hier door gebruik van een QS?
en ook nog voor mij de mooiste kleurcombinatie mbt eerste filmpje, kwam deze tegen, kop koffie erbij en ff rustig bekijken, dat muziekje erbij ook perfect uitgekozen
Even mijn vorderingen aan de K9 delen hier, druk druk bezig geweest dit weekend
Eerste carbon delen zijn binnen en had nog een setje remklauwen van een R6 liggen die zo zonder spacers bleken te passen. Zo staat die er nu bij:
[afbeelding]
[afbeelding]