Het GSX-R1000 Topic deel 19: The Ultimate Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou mensen, jullie zijn nog lang niet van me af! :D Heb namelijk die K6 waar ik ben wezen kijken gekocht gisteren. Frame-update en rempomp heeft hij allebei gehad (ik zal nog even een betere foto maken voor de OP, maar voor een indruk):

NvzfK5m.jpg

pn5SDXO.jpg

sshbmRJ.jpg

yO6UfBM.jpg


*O* :]
 
austin, dat filmpje heb ik zeker 10x afgespeeld voor de sound, maar die van Napo ook hoor, wordt tijd dat hij weer een filmpje maakt! Napo......?!




:9 Ik speel ze wekelijks af :+



Het is zo vreselijk jammer dat ik hier niet oppas en dat het bagger motoren zijn anders kocht ik de RSV4.Ook met een Austin uitlaat natuurlijk.


Ben heel Ebay al aan het afstruinen voor een Austin die Mille P passend mag maken voor een GSXR.Want die zijn namelijk er niet leverbaar voor -O-
 
Over de QS.
Ik heb op m'n L0 zelf een QuickShifter geinstalleerd van Cordona. De PQ8 om precies te zijn.
Deze zit er nu net iets meer dan een jaar onder. Gebruik hem voor Circuit en gewoon rijden.
Tot nu toe geen problemen (schakel al vanaf de 4000rpm soms).
Schakelen heb ik op GP-Style staan. Maakt het allemaal nog wat prettiger vind ik.

Heb je installatie filmpje bekeken op youtube. Nog een relatief grote kast zit er bij.
Die van jou heeft ook geen aparte stroomvoorziening zag ik.
 
:9 Ik speel ze wekelijks af :+



Het is zo vreselijk jammer dat ik hier niet oppas en dat het bagger motoren zijn anders kocht ik de RSV4.Ook met een Austin uitlaat natuurlijk.


Ben heel Ebay al aan het afstruinen voor een Austin die Mille P passend mag maken voor een GSXR.Want die zijn namelijk er niet leverbaar voor -O-
299 in die bocht, dat wil ik hem wel zien doen :+ ben je ook al niet zo een kleine jongen, jammer he, ach we moeten het er maar mee doen ;) die rs is ook leuk idd, keep them coming :Y
 
299 in die bocht, dat wil ik hem wel zien doen :+ ben je ook al niet zo een kleine jongen, jammer he, ach we moeten het er maar mee doen ;) die rs is ook leuk idd, keep them coming :Y



Ik durf het alvast niet met 299 in zo'n scherpe bocht.

Reeds gister 190km in een flauwe rechter was genoeg was om het schoon te houden in de leder-hose. :+
 
eens met Ruud, en niet met jou ;) ik vind het een mooie bike, alleen zo jammer dat het allemaal kleiner is, vind knap van je dat je jezelf erop kunt vouwen :)

Suzuki....laatste jaren zijn ze echt achter gebleven, ben ook wel een soes man hoor, maar toch eerlijk zijn, laatste jaren slaan ze de plank mis, ik vind niet veel uiterlijk verschil tussen de k7-8 en de l3-4-5, en alles wat er tussen zit. Ook niet kwa vermogen, niet dat wij echt gebruik maken van alle pk's maar toch...


Die beamer is niet zo klein hoor, is denk op de gsxr na de grootste superbike op dit moment :Y
 
Nou mensen, jullie zijn nog lang niet van me af! :D Heb namelijk die K6 waar ik ben wezen kijken gekocht gisteren. Frame-update en rempomp heeft hij allebei gehad (ik zal nog even een betere foto maken voor de OP, maar voor een indruk):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

*O* :]


Ziet er goed uit!
Is overigens denk K5 die in 2006 op kenteken is gezet.
K6 heeft een licht blauwe streep boven op de zijkuip.
 
Ziet er goed uit!
Is overigens denk K5 die in 2006 op kenteken is gezet.
K6 heeft een licht blauwe streep boven op de zijkuip.

Haha okee, nou dan zal ik mijn onderschrift maar even aanpassen. Hij is inderdaad maart 2006 voor het eerst op kenteken gekomen. Vandaag voor het eerst mee naar het werk maar wat een beest zeg als je van een 600 komt, geweldig! Op de kleurstelling na zijn K5 en K6 toch identiek?


Dank je!
 
Die beamer is niet zo klein hoor, is denk op de gsxr na de grootste superbike op dit moment :Y
Klopt, denk het ook ja.
De zit is wel anders en de clip-ons staan dieper dus het gevoel is anders maar het is best nog een grote fiets ja. Ik pas er goed op. :)
 
Nou mensen, jullie zijn nog lang niet van me af! :D Heb namelijk die K6 waar ik ben wezen kijken gekocht gisteren. Frame-update en rempomp heeft hij allebei gehad (ik zal nog even een betere foto maken voor de OP, maar voor een indruk):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

*O* :]
Proficiat met je nieuwe motor, ziet er nog netjes uit :} :]


Edit: zitten trouwens ver aan een nieuw topic :Y
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog meer interesse in nieuwe Brembo Monoblocks 108mm met remblokken?
Ik ga er bestellen in Italie en kosten €600 voor een complete set.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan