Het GSX-R1000 Topic deel 19: The Ultimate Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://circuitfun.be/nl/inschrijven
Hier inschrijven voor assen is jammer genoeg sinds gisteren gestopt maar mss via telefoon valt er nog wat te regelen als er plaats over is ;)
Dat andere circuit was in folembray (frankrijk) en is een stuk goedkoper dan assen.
Ook totaal niet te vergelijken klein baantje geen elektriciteitsvoorzieningen parking ligt vol met keien etc :P

Edit net gesproken met iemand van de organisatie en het is een fout op de website er kan dus nog even ingeschreven worden :)
 
Laatst bewerkt:
1e actiepic met gixxer 8-)
full

kan het trouwens kwaad als ik men achterband voor volgende circuitdag omgekeerd monteer (slick) want rechts is hij veel meer versleten dan links en als ik hem draai kan ik er zeker nog 1 dagje mee rijden :P
 
Gaat lekker dafalgan!

waarom trouwens geen regenbanden voor de regen sessies of heb je die niet?
 
heb ik idd niet en had geen zin om 300€te betalen om er te laten leggen :P
(nog nooit regenbanden gekocht vind het teveel geld/gedoe als het niet nat genoeg ligt rijd je ze nog ééns kapot ook etc :P ).
Heb wel net een setje sportsmarts 2 besteld die zal ik op men originele velgen doen ééns deze set slicks op zijn en dan de slicks/semi slicks op de pvm's als het dan nat ligt met sportsmarts op circuit zal al veel beter zijn dan slicks :P
 
@Daful, gave filmpjes en foto :}
Begint te kriebelen om ook weer circuitdagen te gaan rijden, misschien als de bmw wat ouder is.

Band omdraaien kan, maar kan alleen bij echte circuitbanden.
Volgens de kenners zit er in een circuitband (ook supercorsa) een 0 graden gordel, en in straatbanden niet, daar zit een meer stijve constructie in.

De rij richting op een circuitband zou erop staan ivm aanhechting rubbervlak, theoretisch zou je dus het loopvlak van de band af kunnen trekken als die omgedraaid zit
Ik heb ook wel eens een band laten omleggen, vrienden van me ook.
Ik in het zac gedeelte lees je dat zelfs onk mannen het soms doen, en ze dan nog wat trainingssessie's met die band rijden en en voor de wedstrijd een verse op gaat.

In de regen niet doen, nu maakt dat bij een slick niet uit maar bij een circuitband met profiel speelt de waterafvoer ook mee.

zoek anders even in het zac/onk gedeelte, wordt zeker vaker gedaan.
 
@Daful, gave filmpjes en foto :}
Begint te kriebelen om ook weer circuitdagen te gaan rijden, misschien als de bmw wat ouder is.

Band omdraaien kan, maar kan alleen bij echte circuitbanden.
Volgens de kenners zit er in een circuitband (ook supercorsa) een 0 graden gordel, en in straatbanden niet, daar zit een meer stijve constructie in.

De rij richting op een circuitband zou erop staan ivm aanhechting rubbervlak, theoretisch zou je dus het loopvlak van de band af kunnen trekken als die omgedraaid zit
Ik heb ook wel eens een band laten omleggen, vrienden van me ook.
Ik in het zac gedeelte lees je dat zelfs onk mannen het soms doen, en ze dan nog wat trainingssessie's met die band rijden en en voor de wedstrijd een verse op gaat.

In de regen niet doen, nu maakt dat bij een slick niet uit maar bij een circuitband met profiel speelt de waterafvoer ook mee.

zoek anders even in het zac/onk gedeelte, wordt zeker vaker gedaan.
Ok dan trek ik de metzeler slick eraf achteraan en draai hem om breng zoiezo een vers setje banden mee naar assen (2daagse) dus ik zie het daar dan wel :P

Thx voor de info :)
 
http://circuitfun.be/nl/inschrijven
Hier inschrijven voor assen is jammer genoeg sinds gisteren gestopt maar mss via telefoon valt er nog wat te regelen als er plaats over is ;)
Dat andere circuit was in folembray (frankrijk) en is een stuk goedkoper dan assen.
Ook totaal niet te vergelijken klein baantje geen elektriciteitsvoorzieningen parking ligt vol met keien etc :P

Edit net gesproken met iemand van de organisatie en het is een fout op de website er kan dus nog even ingeschreven worden :)

ik woon in de randstad assen en Frankrijk vind ik wat ver dan :9

zat te denken om ervaring op te doen bij lelystad ben nog een noob op het circuit
 
1e actiepic met gixxer 8-)
[afbeelding]
kan het trouwens kwaad als ik men achterband voor volgende circuitdag omgekeerd monteer (slick) want rechts is hij veel meer versleten dan links en als ik hem draai kan ik er zeker nog 1 dagje mee rijden :P

Mooie plaat Dafal!
Ik had ook al een reactie onder je filmpje geplaatst, maar die was weer verdwenen :?
Ziet er soepel uit op de film, ik ben wel benieuwd hoe deze motor voelt, beleeft en rijdt ten opzichte van je 10R en je 6R... Kun je daar wat over vertellen?

Groeten, Peter.
 
Goeiemorgen allemaal samen,

Eerste post hier, heb dan ook nog maar een maandje een GSX-R 09. Nils uit Gent (B) dus. Ik moet nog eens een fotootje nemen maar hij staat nog volledig standaard. Die grote nummerplaathouder heeft wel iets vind ik :) Ik zal ineens maar een eerste vraagje stellen. Zijn er onder jullie die een camera monteren op een K9, zoja welke en hoe. Ik ben op zoek naar een camera maar de vorm van de tank is vooraan nergens echt plat genoeg precies om een mount op te fixeren. (tank is de voorkeurplaats dus). Als hij op de tankdop gemonteerd zou worden gok ik dat hij soms in de weg zal zitten.

De zoekfunctie levert niet direct een antwoord op (om op de standaardreply te anticiperen!).

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan