Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

Ben op zoek naar de ronde rubbere afdekkap de grote aan de achterkant van de koplamp voor een gsxr1000 k8, wie kan mij eraan helpen of waar kan ik eraan komen?
Het gaat om de ronde bovenste rubber wat om de dimlicht gaat.
sm7t6g.jpg
 
Even mijn vorderingen aan de K9 delen hier, druk druk bezig geweest dit weekend *D
Eerste carbon delen zijn binnen en had nog een setje remklauwen van een R6 liggen die zo zonder spacers bleken te passen. Zo staat die er nu bij:

11071522_737558183029553_1959435695366564033_n.jpg


11081460_737559086362796_4211158027685878494_n.jpg
 
Even mijn vorderingen aan de K9 delen hier, druk druk bezig geweest dit weekend *D
Eerste carbon delen zijn binnen en had nog een setje remklauwen van een R6 liggen die zo zonder spacers bleken te passen. Zo staat die er nu bij:


Hij ziet er heel netjes uit dorpsgenoot :} Goed bezig geweest *O*

Remmen de remklauwen van een R6 zoveel beter dan?
 
wat een beauty blijft het toch :9~ :} :}

op het gixxer.com forum zijn die yankies ook helemaal van slag van deze real superbike :9
Mooi om te lezen daar ja, :Y
Gewoon een super dikke fiets ook :9~ :}

En zoals we vandaag gezien hebben rijdt het L9+ model met Lowes in het zadel nog steeds een podium :} :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi om te lezen daar ja, :Y
Gewoon een super dikke fiets ook :9~ :}

En zoals we vandaag gezien hebben rijdt het L9+ model met Lowes in het zadel nog steeds een podium :} :]


Hey bedankt mannen ;)


Lowes idd knap op een oldschool gixxer

66dmpd.jpg



Het SERT team komt anders ook met een knap apparaat aan de start voor 2015 :9~

653jiq.jpg
 
Hij ziet er heel netjes uit dorpsgenoot :} Goed bezig geweest *O*

Remmen de remklauwen van een R6 zoveel beter dan?

Dankje! kom eens een keer naar Filght Forum de GSX showen als het goei weer is :)

De originele Tokico Monoblocks remmen ook wel redelijk, ik vind het alleen erg lelijke remklauwen. Had ook gelijk stalen remleidingen gemonteerd en dat brengt toch wel het grootste verschil met zich mee. De zuigers van de R6 klauwen hebben dezelfde diameter dus het moet in thoerie niks uit maken, was mij ook hoofdzakelijk voor de looks te doen :P

peppie heb jij iets van verhoogde clip ons?

Mooie bike trouwens!


Thx :) Heb alleen originele clip ons op voorraad op dit moment.

Hij heeft verlengde voorpoten :+


Haha nee ik heb ze al afgezaagd :+ Nu stoot ik me helm er niet meer aan als ik er plat op lig :') :+
 
Laatst bewerkt:
Weer even een update van mijn kant! :)

Mijn racer zit weer in elkaar! Ik heb mijn reserve kuipset zwart geverfd omdat deze nogal lelijk en bekrast was enzo dus vond ik het niet waard om hem helemaal op te knappen, maar zo met de zwarte verf erop valt het niet zo op:
20150320_102531_resized.jpg

20150320_102549_resized.jpg


Dit weekend ben ik bezig geweest met mijn goede kuipset, deze week wordt hij nog voorzien van een blanke lak, maar hier alvast een voorproefje:
20150322_163007_resized.jpg


Motorisch is hij verder helemaal klaar.
3 April is mijn eerste training op Assen, en 5 April de eerste NK SuperCup1000 race! :]
 
Hey bedankt mannen ;)


Lowes idd knap op een oldschool gixxer

[afbeelding]


Het SERT team komt anders ook met een knap apparaat aan de start voor 2015 :9~

[afbeelding]

Beter gaan ze eens wat nieuws verzinnen O-)

Iemand al wat opgevangen over de geruchten dat er in 2016 een nieuwe zou uitkomen?
Had ergens een stuk gelezen dat er wel een nieuwe uit zou komen in 2016. En een connectie bij de Nimag die zegt das onzin, het word pas 2017 :(
 
Weer even een update van mijn kant! :)

Mijn racer zit weer in elkaar! Ik heb mijn reserve kuipset zwart geverfd omdat deze nogal lelijk en bekrast was enzo dus vond ik het niet waard om hem helemaal op te knappen, maar zo met de zwarte verf erop valt het niet zo op:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit weekend ben ik bezig geweest met mijn goede kuipset, deze week wordt hij nog voorzien van een blanke lak, maar hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]

Motorisch is hij verder helemaal klaar.
3 April is mijn eerste training op Assen, en 5 April de eerste NK SuperCup1000 race! :]

beide kuispsets zijn mooi, ben benieuwd naar die andere, mooie kleuren combo, en die wielen zijn super in die kleur! :Y
 
Weer even een update van mijn kant! :)

Mijn racer zit weer in elkaar! Ik heb mijn reserve kuipset zwart geverfd omdat deze nogal lelijk en bekrast was enzo dus vond ik het niet waard om hem helemaal op te knappen, maar zo met de zwarte verf erop valt het niet zo op:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit weekend ben ik bezig geweest met mijn goede kuipset, deze week wordt hij nog voorzien van een blanke lak, maar hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]

Motorisch is hij verder helemaal klaar.
3 April is mijn eerste training op Assen, en 5 April de eerste NK SuperCup1000 race! :]

Ziet er goed uit.
Die blauw/rode gaat dik worden.

Eddo, zo te zien heb je ook een opengewerkt voorste tandwielcover.
Heb je daar een close-up van? Ik ben dit namelijk ook van plan.
 
Ben op zoek naar de ronde rubbere afdekkap de grote aan de achterkant van de koplamp voor een gsxr1000 k8, wie kan mij eraan helpen of waar kan ik eraan komen?
Het gaat om de ronde bovenste rubber wat om de dimlicht gaat.
[afbeelding]

Heb net nog ff gezocht voor je, heb er nog 1 liggen. Mocht je nog niet voorzien zijn dan kan je het zo afhalen in Ehv of ik kan het versturen tegen vergoeding van verzendkosten.
 
Dat is fijn peppiegezicht, nee ben nog niet voorzien. Eindhoven is wel een eindje rijden voor mij dat wordt opsturen dan. Ik stuur wel ff PB....
 
Ik heb al heel wat afgezocht, maar ik kan het juiste antwoord niet zo 1,2,3 vinden! Kan iemand mij vertellen wat voor lampen er in een k8 zitten? dimlicht is H7, volgens mij, maar wat is het groot licht?

Thnx alvast!
 
Beter gaan ze eens wat nieuws verzinnen O-)

Iemand al wat opgevangen over de geruchten dat er in 2016 een nieuwe zou uitkomen?
Had ergens een stuk gelezen dat er wel een nieuwe uit zou komen in 2016. En een connectie bij de Nimag die zegt das onzin, het word pas 2017 :(

Dat zijn we al jaren aan het zeggen. Had eerlijk gedacht dat het voor dit jaar ging zijn.
Als het volgend jaar niet is... mogen ze er een punt achterzetten. Ik gok dat alles zal afhangen van de GP machine die ze gaan inzetten. Hopelijk dat Espergaro en Vinales er wat van bakken en dat de nieuwe GSX-RR een soort afgeleide mag worden. Net zoals de R1, die van ver ook eens langs de M1 heeft gestaan. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan