Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

Ik heb al heel wat afgezocht, maar ik kan het juiste antwoord niet zo 1,2,3 vinden! Kan iemand mij vertellen wat voor lampen er in een k8 zitten? dimlicht is H7, volgens mij, maar wat is het groot licht?

Thnx alvast!


Service manual my friend

dmziox.jpg
 
Dankje! kom eens een keer naar Filght Forum de GSX showen als het goei weer is :)

Zal ik eens komen doen :Y Ben er zelf ook redelijk vaak om even af te koelen voor ik naar huis ga :+ Niet op zondagen meestal doordeweeks op de zwoele avonduurtjes
De originele Tokico Monoblocks remmen ook wel redelijk, ik vind het alleen erg lelijke remklauwen. Had ook gelijk stalen remleidingen gemonteerd en dat brengt toch wel het grootste verschil met zich mee. De zuigers van de R6 klauwen hebben dezelfde diameter dus het moet in thoerie niks uit maken, was mij ook hoofdzakelijk voor de looks te doen :P

Kennelijk remmen die R6 klauwen ook beter als de TOKICO remmen .De looks zijn idd niet verkeert alleen vind ik Yamaha spul op een Soes niet kunnen :X :P :+
Haha nee ik heb ze al afgezaagd :+ Nu stoot ik me helm er niet meer aan als ik er plat op lig :') :+

_O-
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag krijgt de K5 een beurtje (bij de Suzuki dealer). Is het nog verstandig om te vragen om een bepaald type olie of zal ik hem gewoon door ze laten afvullen? Ik hoor nog wel eens verhalen op het forum over bv motul 300V, maar weet niet of je dat voor deze blokken ook moet hebben.
 
Zaterdag krijgt de K5 een beurtje (bij de Suzuki dealer). Is het nog verstandig om te vragen om een bepaald type olie of zal ik hem gewoon door ze laten afvullen? Ik hoor nog wel eens verhalen op het forum over bv motul 300V, maar weet niet of je dat voor deze blokken ook moet hebben.



MOTUL full 7100 is al perfect genoeg voor op de weg.Meetal doet men er de half 5100 in.
 
Zaterdag krijgt de K5 een beurtje (bij de Suzuki dealer). Is het nog verstandig om te vragen om een bepaald type olie of zal ik hem gewoon door ze laten afvullen? Ik hoor nog wel eens verhalen op het forum over bv motul 300V, maar weet niet of je dat voor deze blokken ook moet hebben.

Heb zelf wel motul 300V erin zitten, maar simpel weg omdat ik er goedkoop aan kom uit duitsland. Zij pleuren er gewoon een standaard olie in die voldoet.
 
Hi Guys, kleine update, mijn Gixxer is dr ook weer klaar voor...
Grote beurt gegeven en voorpoten bij HK laten servicen (poehh dat scheelt n boel, dat had ik veel eerder moeten doen *D ).

Owja, voor de weekeindjes buitenland een rekje in elkaar geflanst zodat er n bagagerol mee kan als t moet :]

Laat de zon maar komen.. *O*

full

full

full

full

full
 
Hi Guys, kleine update, mijn Gixxer is dr ook weer klaar voor...
Grote beurt gegeven en voorpoten bij HK laten servicen (poehh dat scheelt n boel, dat had ik veel eerder moeten doen *D ).

Owja, voor de weekeindjes buitenland een rekje in elkaar geflanst zodat er n bagagerol mee kan als t moet :]

Laat de zon maar komen.. *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gave bak man :9~

Een vering update is altijd +1

Dat ziet er een stevig rekje uit :Y

Veel veilige kms *O*
 
Scratch,

Kan je in de OP bij mij nog een extra punten toevoegen.
  • Brembo RCS 19 rempomp
  • Motul 5.1 remvloeistof
 
[afbeelding]
Deze is van mijn vrouw, heerlijke motor hoor, alleen de rempomp is knudde, daar heb ik een accossato opgezet, en vd de klauwen, radiaal was beter geweest, ze komt van een r6 af en die remde als een beest!


Dat ziet er helemaal niet verkeert uit die bike van je vrouw :9 :} De meeste mannen geven hun vrouw een :+ afgetrapte fiets uit 1988 ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan