Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Wegens aanhoudende rug klachten, ga ik met pijn in mn hart afscheid nemen van mijn gsxr1000.. hij staat te koop in het te koop deel van het forum :( incl taylormade uitlaat, qs, stalenremleidingen etc.. mocht er iemand interesse hebben. Slide in mn dm!
Succes met de verkoop :t
 
Ieder zijn ding, en ze maken vast ook prima spul. Maar voor mijn remmerij, voetsteunen en blokdeksels etc. Monteer ik geen chinese merkloze spullen.

Kuipruitje en tellersteun kocht ik na mijn crash met de racer toen wel via Duitsland, maar kwam volgens mij uit China.
Zat prima verpakt en pasvorm 95%. Moest de draad iets zuiveren maar verder vrij goed.
Maar voor mijn eigen gemoedsrust liever A merk spullen voor de kritische zaken ;):)

Snap het wel. Vriend van mij had dan clipons op zijn racer van een A merk. Spul bleek ook gewoon te breken. Zat een terugroepactie op, kwam ik per toeval achter. Maar dat was verder werk redelijk geregeld.
 
Snap het wel. Vriend van mij had dan clipons op zijn racer van een A merk. Spul bleek ook gewoon te breken. Zat een terugroepactie op, kwam ik per toeval achter. Maar dat was verder werk redelijk geregeld.
Zeker Renthal?Daar was toen probleem mee,ik heb ze ook maar dan de versie daarna.Die zijn ook al minimaal bij de vorkpoten maar ik had niet meer ruimte onder mijn Ima kroonplaat.
 
Je wielen binnen ;) :9

We gaan het morgen zien

burnout.gif
 
Balen man,

Doe me even een appje.

Bij mij gaat waarschijnlijk alles eruit.
En ik heb nog wel het één en ander liggen.
Maar had jij niet al een remschakelset gekocht van mij?
 
Ik dacht eerst dat het holle spaken waren, maar het zijn (een soort van) u/H/n-profielen
Aan de binnenkant zit ook een stroeve band waar de hiel van de band op komt
Ze glimmen als een honde*** in de maneschijn :+

Enige jammere is dat ze met zilveren haakse ventielen kwamen, daar moet ik snel een oplossing voor vinden _O-
 
Hoelang moest je wachten op die set? Ik hoorde dat marchesini hele lange levertijd op zit en helemaal vanwege oorlog in Oekraïne.

19 februari besteld, met een verwachte levertijd van 12 weken
....dus uiteindelijk zo'n 4 maanden
 

19 februari besteld, met een verwachte levertijd van 12 weken
....dus uiteindelijk zo'n 4 maanden
Bij welke bedrijf heb je besteld? Ze zijn wel echt Nice.
 
Zo, net effe 250km voor een werpster gereden

520 voor Marchesini, geen probleem, overal verkrijgbaar
530 daarentegen,....

En als nou ketting/tandwielset ergens halverwege was, had ik misschien nog gezegd: hele zaakje omwisselen
Maar bij 6K, nee

Dus op zoek naar een 530 tandwiel op voorraad, overal namelijk 'x' weken levertijd
Uiteindelijk ÉÉN winkel gevonden, in....Winkel NH _O-
HGA motorsport

Wel jammer dat ik haast had (wou me niet in de spits alkmaar/hoofddorp bevinden)
Want was wel mooi rijden daar, en was nog nooit in die hoek geweest

Maar de boel kan morgen eindelijk onder m'n motor geschroefd worden *O*
 
Vind je dat niet een beetje te een 530?
Wordt zo’n ding niet standaard geleverd met een 525?Zx10R wel.
Ik rij al jaar en dag met een 520 raceketting,als ze daar een 24 uurs race mee rijden dan houdt die het zeker vol op straat.
Vind het bij die wieltjes zeker mooier staan,ik vind een 530 nogal een lel.
 
Weet niet welk bouwjaar die van jou is maar beetje rondneuzen zie ik voor de latere Suzuki’s een 525 staan,bij model uit 2001 inderdaad een 530.
 
Vind je dat niet een beetje te een 530?
Wordt zo’n ding niet standaard geleverd met een 525?Zx10R wel.
Ik rij al jaar en dag met een 520 raceketting,als ze daar een 24 uurs race mee rijden dan houdt die het zeker vol op straat.
Vind het bij die wieltjes zeker mooier staan,ik vind een 530 nogal een lel.

K5 is oem 530
En dat zit er nu ook op
En zoals ik al zei, had deze set over de helft geweest had ik ook omgezet naar smaller
Maar nu heb ik nog zo'n 15-20K te gaan op deze
 
Terug
Bovenaan Onderaan