Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Enkele weken terug mijn K7 verkocht. Voelde vreemd om motor-loos te zijn.
Gelukkig staat er nu een L7 in race trim in de schuur.

Wil eigenlijk nog een tweede set wielen, of in ieder geval een achterwiel erbij hebben.
Weet iemand of de (PVM/originele) wielen van een K7 passen? (schijven zijn 10mm kleiner en er zal een snelheidsopnemer op gemaakt moeten worden)

Ik heb eventueel nog een z.g.a.n. set voor een L7/L8 liggen compleet met schijven en abs ringen, mocht je interesse hebben stuur maar een pm
 
Enkele weken terug mijn K7 verkocht. Voelde vreemd om motor-loos te zijn.
Gelukkig staat er nu een L7 in race trim in de schuur.

Wil eigenlijk nog een tweede set wielen, of in ieder geval een achterwiel erbij hebben.
Weet iemand of de (PVM/originele) wielen van een K7 passen? (schijven zijn 10mm kleiner en er zal een snelheidsopnemer op gemaakt moeten worden)
Geen straf om dan even motorloos te zijn, L7 is echt een dikke fiets :}
 
Ja, dat lijkt mij ook. Moet allen wel even wachten tot het seizoen weer gaan beginnen (maart).
Dan kan ik pas zeggen of het echt allemaal zoveel beter is als wordt verteld.
 
20181103_142948.jpg

Dit is m.
Eerst maar eens mee rijden.
 
Ja inderdaad uit Duitsland gehaald. Hier zijn nagenoeg niet te vinden of voor een (veel) te hoge prijs.
Kleurtje is wel apart, verder een complete fiets.
 
Ja inderdaad uit Duitsland gehaald. Hier zijn nagenoeg niet te vinden of voor een (veel) te hoge prijs.
Kleurtje is wel apart, verder een complete fiets.

Via welke weg heb je die gevonden dan? Ik ben ook aan het zoeken naar zo'n soort fiets. Maar kan ze niet vinden. Enkel straatfietsen.
 
Ik had er al een paar op t oog. Straatfietsen v.a. 11k.
Racers zijn een stuk duurder.
In belgie staat een mooie voor 15500. Hoegee heeft nog een koopje staan voor 18k. Een Deense voor 16k.
Zijn dun bezaaid en dikke prijzen....
 
Ik ben ook aan het kijken voor eventueel een l7 te kopen tot nu toe maar 1 interessante gevonden 4000km 13000€ maar die is nog nooit ingeschreven geweest dus of demo of circuitmotor geweest...
In beide gevallen geen interesse voor dat geld leg je een klein beetje op heb je een l9 met 0 km die heeft geupgrade remmen en shifter+blipper standaart tegenover l7! (dikke korting geven ze er op (prijzen BE)
 
Zag die in Belgie ook staan inderdaad, staat niet veel te koop.
Niks op racing4fun.de of ebay.co.uk ? Is al even geleden dat ik daar gekeken heb maar in Engeland staan wel vaak complete racers te koop
 
Mooi hoor maar wel 16500.
Hoop geld hoor.

Heb wel de indruk dat de motoren van tegenwoordig op een hoger niveau staan. Daar zit dan wel een prijkaartje aan.
 
Ja een recente 1000 2dehands is gwn een pak duurder dan een nieuwe 1000 niet eens zo lang geleden!
Jammer dat mijn loon niet evenredig is gestegen met de prijzen van de motoren dan had ik er nu wat meer in men garage staan lol
Is wel een zeer complete motor voor 16500 met 2 sets pvm enz....
 
Iemand van hier nog een schakelhevel liggen ?
Het onderdeel dat op de uitgaande as van de bak zit en waar de stang van je schakelset aan vast zit.
Wil een andere rem schakelset kopen maar de gene die er nu opzit hoort bij de RobbyMoto set en de originele zat niet bij de circuitmotor.

Evt complete set (stepje etc) van de linkerkant mag ook (1000k9/L6) dan gebruik ik die als reserve set.
Keek even bij CMSNL maar daar vroegen ze enkel voor het heveltje met kogelschanier 45,- :X
 
Hoi Gixxer fanaten,

Ik ben voor mijn k5/k6 opzoek naar in ieder geval de rechter zijkuip (in principe alleen het witte deel). Als iemand beide kanten ter overname heeft liggen is dit zeker bespreekbaar. De kuipen dienen origineel te zijn en uiteraard in nette staat.

Mocht iemand iets hebben of mij kan tippen waar het vandaan te halen hoor ik het graag. Nieuw origineel is een laatste optie, deze zijn volgens mij van goud.....
 
Voor de L7/L8 1000 Gix rijders heb ik nog een Yoshumira R11 Full system te koop, met alle toebehoren.
Mocht je interesse hebben stuur gerust een PB.

yoshi.jpg
 
Zijn er mensen die hier die de verschillen in circuitgedrag kunnen vertellen tussen de 1000 K5, k7, K9-L6 en de L7 en nieuwer?
 
Gaaf, heb net even gekeken in het ZX10R topic, dikke fiets hoor. Proficiat ermee.

1000K5,s en K7 etc zie je veel op het circuit ook, en komen nog prima mee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan