Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Thx!

Ik kan dat beamen de k5 voelt mss wat logger groter en zwaarder aan maar hij stuurd echt supergoed en blok is zeer sterk rijd er al 4 jaar mee op circuit en ben em nog lang niet moe!

Maat van me heeft de k7 en ook erg tevreden over de k7 voelt denk ik wat verfijnder en minder bruut aan.

Kwa power kan zelf een l7 niet tippen aan een k5 onderin pas over de 8000 toeren beginnen die nieuwe 1000 echt hard(er) te gaan topend is natuurlijk veel beter en ze rijden gwn makkelijker veel compactere motor ook en 12 jaar evolutie dat is wel een verschilletje.

Maar of het echt een hele hoop seconden scheelt op circuit da betwijfel ik de rijder is nog altijd de grootste beperkende factor.
 
Precies, ik zag die L5 staan voor een leuke prijs en dacht spaar ik verder voor een meer high tech circuitfiets of pak ik wat ik gewend ben voor die zeg maar 5 dagen per jaar, nu 1 dag mee gereden maar ben er erg blij mee.
Loopt als een kogel en beperkende factor ben ik zelf dus moet er nog wel wat jaartjes met plezier mee wat circuitdagen kunnen rijden.
 
Precies, ik zag die L5 staan voor een leuke prijs en dacht spaar ik verder voor een meer high tech circuitfiets of pak ik wat ik gewend ben voor die zeg maar 5 dagen per jaar, nu 1 dag mee gereden maar ben er erg blij mee.
Loopt als een kogel en beperkende factor ben ik zelf dus moet er nog wel wat jaartjes met plezier mee wat circuitdagen kunnen rijden.
L5 is ook een super machine zou ik ook wel graag eens mee rijden.
Vind ze zelf mooier dan de l7 l7 met straatkuipen blijf ik een beetje raar vinden maar mss moet ik er nog altijd aan wennen met circuitkuipen wel een heel erg mooi ding.
 
Goedendag , Ik heb een vraag.
Ik overweeg om weer een soes te kopen K5/K6/K7 ? daar ben ik nog niet uit.
Heb een K2 gehad totdat ik in 2005 overging naar een Tuono.
Inmiddels rij ik al 2 jaar niet meer op straat, maar het is een gemis.
.
Ik zie fotos in dit topic van gixxers met OZ velgen van Aprilia en zelfs icm ohlins voorkantjes.
Nu ben ik nog in het bezit van een RSV mille ohlins en OZ set.
Kunnen jullie mij vertellen of dit simpel in bv een K5/K6 past?
Thanks
 
Als je de vorkpoten vooras remklauwen en voorwiel van aprilia neemt zal het denk ik zo wel passen achterwiel zal denk ik niet werken of je moet andere adapters voor de naven hebben....
Op fb zit een groep voor k5/k6 1000 met veel leden daar zal wss wel iemannd weten hoe het juist zit!
 
Ook weer present 😄
658ED6F2-5A43-46B5-A46A-96B8B8FE1099.jpeg
 
Thanks, jij nog steeds aan de Soes?

Ja de 1000L4 voor op straat en heb er een L5 bij gekocht voor het circuit :)

Nu de L5 wat aan het aanpassen, begin volgend jaar komt er nog wat besteld spul van frontrow en dan staat die ver klaar.
Hoe bevalt de kawa ?
 
ik lees al een tijdje mee, toch eens tijd om mezelf voor te stellen .
Ik ben ray, ik rij sinds 2001 motor en bijna altijd suzuki .
Een half jaar geleden kocht ik een k2 met lichte glijschade om mijn tlr circuitmotor te vervangen .
De vork wielen en remmen heb ik vervangen door k5/k6 spul en de achterbrug voor eentje van een k4 .
De vering is van hyperpro, De uitlaatklep heb ik weggehaald en een tre gemonteerd.
Radiale nissin rempomp gemonteerd met goodridge leidingen en brembo raceblokken.
daarna een racekuip erop gezet natuurlijk.
Ik ben net klaar met kleppen stellen en synchroniseren, daarna is hij bij tovami op de bank geweest om af te stellen.
Ik heb er nu 2 keer mee op zolder gereden,en hij rijd echt en stuk beter dan de tlr die ik had.
Ik rij puur voor de lol,ik rij geen toptijden. heelhouden vind ik belangrijker .

De plannen voor deze winter zijn : Een carbon voorspatbord,een lithium akku, en snelgas.
 

Bijlagen

  • gsxr1000-17.jpg
    gsxr1000-17.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vino
Ja de 1000L4 voor op straat en heb er een L5 bij gekocht voor het circuit :)

Nu de L5 wat aan het aanpassen, begin volgend jaar komt er nog wat besteld spul van frontrow en dan staat die ver klaar.
Hoe bevalt de kawa ?

Goed bezig 👍🏻. Kawa bevalt prima; lekker dikke motor. Ook weer het nodige aan verspijkerd 😅
 
Goed bezig 👍🏻. Kawa bevalt prima; lekker dikke motor. Ook weer het nodige aan verspijkerd 😅
Vind het een gaaf model ook, de 2010 had de nodige upgrades gehad tov het model ervoor maar volgens mij waren ze de achterkant vergeten op de tekentafel.
Bij het model wat jij hebt klopt het weer, gewoon een dikke fiets :t

Zal als de circuitfiets klaar is nog eens een foto posten, heb nog geen mooie.
Ga dit jaar nog met een standaard circuitkuip rijden en de deuk in de tank blijft voorlopig nog zitten (vorige eigenaar heeft een schuivertje gehad op Croix in org trim).

Verder staat die circuit klaar, vorige eigenaar had er best al wat geld tegenaan gegooid maar daarna niet meer gereden.

De 1000L4 bevalt ook goed, rijdt lekker en snel genoeg. En groot genoeg ook voor mijn lengte.
Rij te weinig nu om wat nieuwers/duurders te kopen om de paar jaar, met een klein mannetje van 3 thuis en de 2e op komst is het wel eens behelpen kwa tijd :)
Vandaar de knoop doorgehakt om niet te vernieuwen maar er een circuitfiets bij te kopen, kan ik daar mijn ei in kwijt zeg maar :)
 
ik lees al een tijdje mee, toch eens tijd om mezelf voor te stellen .
Ik ben ray, ik rij sinds 2001 motor en bijna altijd suzuki .
Een half jaar geleden kocht ik een k2 met lichte glijschade om mijn tlr circuitmotor te vervangen .
De vork wielen en remmen heb ik vervangen door k5/k6 spul en de achterbrug voor eentje van een k4 .
De vering is van hyperpro, De uitlaatklep heb ik weggehaald en een tre gemonteerd.
Radiale nissin rempomp gemonteerd met goodridge leidingen en brembo raceblokken.
daarna een racekuip erop gezet natuurlijk.
Ik ben net klaar met kleppen stellen en synchroniseren, daarna is hij bij tovami op de bank geweest om af te stellen.
Ik heb er nu 2 keer mee op zolder gereden,en hij rijd echt en stuk beter dan de tlr die ik had.
Ik rij puur voor de lol,ik rij geen toptijden. heelhouden vind ik belangrijker .

De plannen voor deze winter zijn : Een carbon voorspatbord,een lithium akku, en snelgas.
Welkom, mooie fiets hoor met een goede upgrade om rem gebied.
Leuke circuitfiets :)
 
I believe the differences between all the bikes are marginal. Buy what suits you best.
IMHO, the rider makes the difference.
 
Voor de liefhebber.
Via Ebay gekocht maar niet gemonteerd, zat eerst de verkeerd TC kabel bij maar is na wat heen en weer gemail opgelost door de verkoper.
Had toen de racer al klaar gezet met PC-V en translogic quickshifter 8-)

Prijs is licht bespreekbaar,
TK: Bazzaz Z-FI-TC GSX-R 1000 2009 / 2016 = verkocht :t
 
Laatst bewerkt:
Te koop na ombouw circuitmotor:
Suzuki GsxrR 1000(versie met led koplamp) kuipset bj 2018 zonder schade en alle toebehoren.

Voor vragen stuur gerust een bericht
 

Bijlagen

  • kuipset 1.jpg
    kuipset 1.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 4
  • kuipset 2.jpg
    kuipset 2.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 4
  • kuipset 3.jpg
    kuipset 3.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 4
  • kuipset 4.jpg
    kuipset 4.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 5
  • kuipset 5.jpg
    kuipset 5.jpg
    46 KB · Weergaven: 4
Hier de Suzuki's weer gepoetst en klaar voor 2019.

Wegmotor alles goed schoongemaakt en nagezien.
Racer wat updates gegeven, spullen gemonteerd en alles nagezien, olie en filter wissel etc.

20190216_201245.jpg
 

Bijlagen

  • 20190216_201352.jpg
    20190216_201352.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 14
  • 20190214_204526.jpg
    20190214_204526.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 14
  • 20190214_204450.jpg
    20190214_204450.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan