Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

dat is al snel helaas, te hard aangedraaid of slechte kwaliteit ?

Het laatste, had de 2 boutjes iets losgedraaid om hem te verzetten, zag dat de 'helften' bovenop niet goed aansloten
draaide het bovenste boutje aan, helften raakten elkaar .."TAK"
Dacht eerst 'gewoon' schroefdraad dol, maar bleek dus wat erger te zijn
combo van te korte boutjes, te weinig vlees om het schroefdraad en pisbakkenaluminiumpoedermetaalzooi

Edit: ik zie trouwens in de foto dat de isolatie van 1 van de contactpunten van een knop bloot ligt, waarschijnlijk door aandraaien/drukken op de stuurbuis
dat had op de lange termijn ook nog elektrische problemen kunnen gaan veroorzaken
 
Ik heb dit spul erop van Bike Sports Development links en rechts en zeer goede kwaliteit en je kan het krijgen hoe je het wilt en graveren ook de tekst erin die jij wilt.Kost wel €375 per schakelaar.
4C193AE9-D12C-413B-A4E1-0BC933D8A13A.jpeg
 
Ik heb dit spul erop van Bike Sports Development links en rechts en zeer goede kwaliteit en je kan het krijgen hoe je het wilt en graveren ook de tekst erin die jij wilt.Kost wel €375 per schakelaar.

Dat dacht ik al :+

Dat vind ik voor een experiment nogal prijzig
Ook jammer dat ze nergens echt fysiek links/rechts knoppen hebben op hun schakelaars voor wbt richtingaanwijzers
want dat was wel mijn grootste probleem met de schakelaar die ik er op had

Dit is wel leuk:
BD_SW_8B_02-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Top spul weer Hans, weet jij gene setje PVM´s , Galespeed´s of Marchesini´s voor een K9/L6 ?
Ik hou het al een tijdje in de gaten maar komt weinig voorbij, meestal voor R1 etc.
Jij ervaring met bussen laten wisselen in Marchesini's en wat de kosten daarvan zijn ?
 
Top spul weer Hans, weet jij gene setje PVM´s , Galespeed´s of Marchesini´s voor een K9/L6 ?
Ik hou het al een tijdje in de gaten maar komt weinig voorbij, meestal voor R1 etc.
Jij ervaring met bussen laten wisselen in Marchesini's en wat de kosten daarvan zijn ?
Bedoel je de binnenbus of afstandsbussen of de complete remschijfopnemers?
 
Ging om de afstandsbussen maar zit inderdaad ook met de opnemers.
Beter verder kijken voor een pasklare set. :t
Bij Jeroen Oudeman(doet ook Freeswerk voor Nico Bakker)ben je voor opnemers rond de €500 kwijt.
Paar keer wat laten doen bij hem,leuke aardige gozer met 30 jaar ervaring in de racerij met mega veel foto’s van waanzinnig mooi freeswerk en mooie verhalen.
Heb bij hem mijn opnemers van de PVM wielen iets lichter laten frezen dus beetje gatenkaas nu,zitten nu wat kamertjes in.
E5E1F7D7-3275-42FB-8CBC-3CFD73ED70E1.jpeg
8D7E52B2-FD63-47FB-AAAF-CA74B2D60DC6.jpeg
 
Hallo, na een aantal jaren Aprilia rijden ben ik overgestapt op een 1000 K7.
Maar eens kijken hoe dat bevalt.
Zoek nog een setje uitlaatsteunen als vervanging voor de stepjes. Iemand nog iets liggen?

Andere mooie spulletjes mogen ook aangeboden worden 8-)
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1576934984599.jpg
    FB_IMG_1576934984599.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 16
Hallo, na een aantal jaren Aprilia rijden ben ik overgestapt op een 1000 K7.
Maar eens kijken hoe dat bevalt.
Zoek nog een setje uitlaatsteunen als vervanging voor de stepjes. Iemand nog iets liggen?

Andere mooie spulletjes mogen ook aangeboden worden 8-)

Goede keus de K7 ik blijf het nog altijd 1 van de mooiste gsxr modellen vinden. Ik kocht mijne destijds helemaal standaard, maar dat bleef niet lang zo.
succes en vele veilige km’s gewenst
 

Bijlagen

  • 252E1AD4-71F6-496C-A4FF-6F8977DEF342.jpeg
    252E1AD4-71F6-496C-A4FF-6F8977DEF342.jpeg
    187,8 KB · Weergaven: 14
Die van jou was ook niet vervelend om te zien :}

Ik heb de eerste jaren bijna ieder jaar met andere dempers/uitlaat gereden.
Vond die dubbele eerst steeds minder worden maar vind ze nu juist weer wel wat hebben, racer (2015) staat ook met dubbele akra's van een K9 en zeker zonder kentekenplaat en met de kont iets omhoog is dat toch ook wel erg gaaf.

Hier nog wat foto's van hoe die is geweest door de jaren en van de k8 die ik in 2012 kocht (2013 gestolen helaas '()
Maar blijf het kwa model ook nog steeds een dikke fiets vinden, je ziet de jaren er wel steeds meer aan af als je ze vergelijkt met de 2015+ fietsen van alle merken.


 
Goede keus de K7 ik blijf het nog altijd 1 van de mooiste gsxr modellen vinden. Ik kocht mijne destijds helemaal standaard, maar dat bleef niet lang zo.
succes en vele veilige km’s gewenst
Jij ziet ook vaak motor spullen voorbij komen dacht ik, weet je geen wielenset (marchesini, pvm, galespeed, OZ) voor een K9-L6
Het liefst in nette staat voor mijn wegmotor, geen carbon of mg maar gewoon alu.
Rij niet zoveel meer maar een setje mooie wielen zou de L4 goed doen, en heb je ze 1 x gehad dan blijf je de std 3 spaaks wat eenvoudig vinden.
 
Hallo, na een aantal jaren Aprilia rijden ben ik overgestapt op een 1000 K7.
Maar eens kijken hoe dat bevalt.
Zoek nog een setje uitlaatsteunen als vervanging voor de stepjes. Iemand nog iets liggen?

Andere mooie spulletjes mogen ook aangeboden worden 8-)

Tja, wbt leuke opschroefdingetjes is het al aardig mager voor de oudere generatie fietsen
2e hands uitlaathangers zullen helemaal zeldzaam zijn

Zelf heb ik een enkele hanger van R&G vorig jaar nieuw gekocht
Ook dubbele (en in zwart) verkrijgbaar voor de K7/8
 
Genoeg mooi spul voor te krijgen zie ik al wel. :9~
Eerste verandering word een PC5 met QS denk ik.
En dan maar eens rustig verder kijken.
Dont! laat hem afstellen bij Dolfo Racing, en haal QS bij healtech, check mijn youtube even voor het resultaat, van een K8 met dubbele cobra shorties :)
 
Jij ziet ook vaak motor spullen voorbij komen dacht ik, weet je geen wielenset (marchesini, pvm, galespeed, OZ) voor een K9-L6
Het liefst in nette staat voor mijn wegmotor, geen carbon of mg maar gewoon alu.
Rij niet zoveel meer maar een setje mooie wielen zou de L4 goed doen, en heb je ze 1 x gehad dan blijf je de std 3 spaaks wat eenvoudig vinden.
Klopt, Helaas zijn dat soort wielen snel weg.
Ik heb nu alleen een set standaard wielen liggen voor de gsxr 1000 K9-L6 grijs
 
Klopt, Helaas zijn dat soort wielen snel weg.
Ik heb nu alleen een set standaard wielen liggen voor de gsxr 1000 K9-L6 grijs

Ik heb al 2 sets en nog een extra achterwiel ;) dus wielen genoeg.
Heb nog een set van een collega staan ook maar daar zit een minimale slag in het achterwiel, gaan terug naar hem of worden gericht.

Maar mocht je een keer een nette set vinden (aftermarket).
Denk dan aan mij 8-)
 
Ik heb al 2 sets en nog een extra achterwiel ;) dus wielen genoeg.
Heb nog een set van een collega staan ook maar daar zit een minimale slag in het achterwiel, gaan terug naar hem of worden gericht.

Maar mocht je een keer een nette set vinden (aftermarket).
Denk dan aan mij 8-)
Haha is goed mocht ik wat tegenkomen laat ik het weten.
Ik heb nog wel een slip on Bos uitlaatsysteem liggen met E-keur en db-killers voor de gsxr K9-L2 1000.
Mocht je iemand weten hoor ik het graag.
 

Bijlagen

  • 4C385CDA-2B6A-4517-9A86-66B681D9099A.jpeg
    4C385CDA-2B6A-4517-9A86-66B681D9099A.jpeg
    121,4 KB · Weergaven: 9
  • 6634F225-A76E-4157-AD91-EE45B8200EB5.jpeg
    6634F225-A76E-4157-AD91-EE45B8200EB5.jpeg
    117,6 KB · Weergaven: 4
  • 268ED0F4-53D6-49BE-9B20-DE578EFACDB7.jpeg
    268ED0F4-53D6-49BE-9B20-DE578EFACDB7.jpeg
    106,5 KB · Weergaven: 8
  • 9BAB9AB7-AF99-48AC-9CB0-60C22CA98C16.jpeg
    9BAB9AB7-AF99-48AC-9CB0-60C22CA98C16.jpeg
    133,9 KB · Weergaven: 7
  • EB2B55CF-6131-4312-B48E-31B9955B56CE.jpeg
    EB2B55CF-6131-4312-B48E-31B9955B56CE.jpeg
    121,7 KB · Weergaven: 5
Haha is goed mocht ik wat tegenkomen laat ik het weten.
Ik heb nog wel een slip on Bos uitlaatsysteem liggen met E-keur en db-killers voor de gsxr K9-L2 1000.
Mocht je iemand weten hoor ik het graag.

iemand op de circuitmotoren facebook pagina zoekt zo’n set.
 
Terug
Bovenaan Onderaan