Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Laatst met de gedachte zitten spelen om de kenteken Suzuki in te ruilen of te verkopen en te kijken voor een 2017 model.
Na een flinke rit gisteren (veel te weinig gereden dit jaar), toch tot de conclusie gekomen dat een nieuwe of overjarige Suzuki zonde is van de 10k die je zo kwijt bent bovenop inruil.

L4 rijdt nog voortreffelijk en zit best leuk spul en zo hou ik het uitwisselbaar met de circuitfiets L5
Daarom maar een Gilles VCR38GT rem schakelset gekocht, van de winter toch nog eens naar een setjes wielen kijken.
Dan sla ik ook 2 vliegen in 1 klap, wil nog een setje voor de racer voor regenbanden dus daar zouden de originele L4 wielen mooi van pas komen ;) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zal van de winter na poetsbeurt nog wel eens een update foto geven met de specs voor de openingspost.
 
Is de L7 ook al met up and down QS en de hele bende?

Vind sowieso de R1M vanaf 2016 mooier. Suzuki heeft echt de plank misgeslagen qua design.
 
L7 standaard versie niet, de dubbele R wel vanaf 2017
Verder zijn ze kwa electronica ver gelijk op de launch control na dacht ik.

2019 versie is wel voorzien van blipper-qs ook op de std versie.

R1M is mooi ja maar kwa prijs ook gelijk weer een stuk duurder.
Ik vind de suzuki kwa model echt niet zo verkeerd, moet je wel gelijk geven dat een R1M er gelikter uitziet.
Niet iedereen vindt ook hetzelfde mooi gelukkig :)

Wat Suzuki alleen al jaren niet snapt is een vrij goed ogende std. demper, daar zijn andere merken wel echt een stuk beter in.
 
Ja, een goede tweedehands R1M uit 2016 kost met beetje goede deal 17.000 euro. Dat valt best mee.
 
Klopt dat is te doen, bij mijn buurman komt er regelmatig een langs met een R1M.
Details en materialen zijn echt top, die geborstelde alu tank is ook gaaf :t
 
Nou, mijn K5je heeft me vandaag even meegenomen op oorlogsgravenpad, Grebbenberg, Arnhem, Groesbeek, ook nog langs een kameraad nabij Goch gegaan

Ben om 1 uur vanmiddag vertrokken, nu nog 40km te gaan voor thuis
Op m'n 750 had ik het 4 uur geleden al voor gezien gehouden, het is dat de hitte vandaag flink op me heeft ingewerkt, anders had nog wel effe door kunnen crossen
 
Mannen, na 8! jaar weer op zoek naar een gixxer 1000. zwarte gsxr 1000 k7-k8 lijken wel zeldzaam. Iemand die hem toevallig wel wil doen en voor wat nieuwers wil kijken?
 
Vandaag een BMW S1000RR besteld met allerlei toeters en bellen; na 4,5 ZX10R weer eens wat anders. Zal mijn laatste supersport wel worden (opa is al 58) :+. Wel een erg dik ding hoor :9~
 
Vandaag een BMW S1000RR besteld met allerlei toeters en bellen; na 4,5 ZX10R weer eens wat anders. Zal mijn laatste supersport wel worden (opa is al 58) :+. Wel een erg dik ding hoor :9~

Nice.
Maar je moet nog een keer een Ducati panigale en de R1M. Bestel ze er meteen bij zou ik zeggen.
 
Vorige week even wezen rijden in een lotus exige. Dat is ook echt fun. Maar voor het geld kan het toch niet op tegen de motor.

Zometeen naar Assen op de motor. Maatje moet rijden en ik ga er even een weekendje er van maken.

Nog meer mensen toevallig daar?
 
Vandaag een BMW S1000RR besteld met allerlei toeters en bellen; na 4,5 ZX10R weer eens wat anders. Zal mijn laatste supersport wel worden (opa is al 58) :+. Wel een erg dik ding hoor :9~
Super motor, in de buurt hier rijdt er ook 1 in M kleuren.

Super dashboard ook :t :}

Wanneer wordt die geleverd ? en de 10 ingeruild ?
 
Super motor, in de buurt hier rijdt er ook 1 in M kleuren.

Super dashboard ook :t :}

Wanneer wordt die geleverd ? en de 10 ingeruild ?
Thanks!

Heb de versie met M-pakket, carbonpakket, Akra sportdemper en actieve demping besteld. Productie staat gepland voor oktober, dus ik heb 'm half november binnen. ZX10R inderdaad ingeruild. Kreeg er nog een aardige prijs voor, en nog wat korting op accessoires. Als je veel spullen op je motor schroeft weet je dat je dat er bij verkoop nooit uithaalt, maar ik heb er wel de lol van gehad. Andere optie is alles eraf halen en los verkopen, maar dat vind ik dan weer zo'n gedoe.

:W
 
Laatst bewerkt:
Thanks!

Heb de versie met M-pakket, carbonpakket, Akra sportdemper en actieve demping besteld. Productie staat gepland voor oktober, dus ik heb 'm half november binnen. ZX10R inderdaad ingeruild. Kreeg er nog een aardige prijs voor, en nog wat korting op accessoires. Als je veel spullen op je motor schroeft weet je dat je dat er bij verkoop nooit uithaalt, maar ik heb er wel de lol van gehad. Andere optie is alles eraf halen en los verkopen, maar dat vind ik dan weer zo'n gedoe.

:W
Super dikke motor, vooral die neus vind ik echt goed gelukt.
Op het circuit begin je ze ook langzaam wat te zien, en volgend jaar MvdM erop in het SBK kampioenschap.

Ik heb gisteren akkoord gegeven voor een setje PVM10Y spaaks voor de Suzuki.
Als ik hem toch hou dan nog maar wat aanpassen, daarnaast de racer nog wat netter zetten voor komend jaar.

Heb getwijfeld over andere wielen, andere PVM's etc die zijn waarschijnlijk nog iets lichter maar kwa looks blijf ik bij de 10Y spaaks uitkomen.
En het is voor de wegmotor dus gewichtsvoordeel is niet mijn eerste prio.
Kunnen de originele wielen als regenwielen gebruikt worden voor de racer, hoef ik daar geen set meer voor te zoeken :)

Post wel een foto hier van de BMW he, dat soort materiaal is hier altijd welkom :t
 
Super dikke motor, vooral die neus vind ik echt goed gelukt.
Op het circuit begin je ze ook langzaam wat te zien, en volgend jaar MvdM erop in het SBK kampioenschap.

Ik heb gisteren akkoord gegeven voor een setje PVM10Y spaaks voor de Suzuki.
Als ik hem toch hou dan nog maar wat aanpassen, daarnaast de racer nog wat netter zetten voor komend jaar.

Heb getwijfeld over andere wielen, andere PVM's etc die zijn waarschijnlijk nog iets lichter maar kwa looks blijf ik bij de 10Y spaaks uitkomen.
En het is voor de wegmotor dus gewichtsvoordeel is niet mijn eerste prio.
Kunnen de originele wielen als regenwielen gebruikt worden voor de racer, hoef ik daar geen set meer voor te zoeken :)

Post wel een foto hier van de BMW he, dat soort materiaal is hier altijd welkom :t

PVM's blijven :9

Die foto's komt helemaal goed.
PS: zojuist een Ilmberger carbon onderkuip besteld; zie je de kat niet meer zitten O-)

:W
 
Mannen, na 8! jaar weer op zoek naar een gixxer 1000. zwarte gsxr 1000 k7-k8 lijken wel zeldzaam. Iemand die hem toevallig wel wil doen en voor wat nieuwers wil kijken?

In Duitsland staan er genoeg. Avondje rondneuzen op mobile, autoscout of ebay-kleinanzeigen en je hebt je fietsje gevonden...
 
Dag heren! Zal me even voorstellen hier. Mijn naam is Kevin kom uit Amsterdam Sinds zomer in bezit van een GSXR1000R van 2020. Hiervoor een Triumph streettriple RS gehad. Wil volgend jaar ook circuit gaan rijden. Hopelijk kan ik hier nog veel van jullie leren.
EA671C21-7BBB-4FA9-8BDD-362DE061D019.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan