Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Nieuwe Busa ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen.

Ik ben meer een supersport fan dan een sport-tour maar op de filmpjes valt het me niet tegen :t
 
Rustig hier :/

Niemand wat updates over zijn motor ?
Ik heb om het af te maken nog een nieuwe ketting gestoken en supersprox tandwiel.

En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer :)

20210217_195853.jpg
20210216_205057.jpg
 
Rustig hier :/

Niemand wat updates over zijn motor ?

Heb de mijne net voor de sneeuw naar de dealert gebracht voor EBC Vee schijven en SBS blokken, gelijk ook m'n klauwen laten reviseren
(rubbers/stofkappen ivm leeftijd, de kms zijn het nog niet)
Staat daar nog totdat ik het weer weer ga vertrouwen, leuk dat het dit weekend 15 graden moet worden, we zitten nog steeds in de winter
dus misschien niet nu, maar over een week kunnen er zomaar weer ijsbanen op de weg liggen

En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer :)


Ik word toch iets geiler van die zwarte 10-Y spaaks :9;)
 
Hier ook weer een update voor de racer.
Ik heb de kuipset gehouden en gespoten.

De stickers moet ik nog laten ontwerpen.
 

Bijlagen

  • 537EBA7F-51D3-4C73-B292-CE196CC4876C.jpeg
    537EBA7F-51D3-4C73-B292-CE196CC4876C.jpeg
    344,4 KB · Weergaven: 8
  • 96E831BF-1A13-45E7-924D-5700B5BF5936.jpeg
    96E831BF-1A13-45E7-924D-5700B5BF5936.jpeg
    314,7 KB · Weergaven: 9
  • D5280E33-F3F4-4E24-A28C-1CAEF5AB8A39.jpeg
    D5280E33-F3F4-4E24-A28C-1CAEF5AB8A39.jpeg
    330,4 KB · Weergaven: 8
Ja die 10Y zijn mooier, vind ik ook.
Denk dat de 6 spaaks lichter zijn dus ideaal voor de racer, probeer ze misschien nog wel even te wegen voordat er banden op gaan :)
 
Gaaf, je spuit het allemaal zelf ?
Netjes hoor !
Thanks, nee dat niet hoor. Ik had de kuipen weggebracht naar de spuiter.
Ik had de spuiter de opdracht gegeven om de kuipen hoogglans zwart te spuiten, zonder metallic.
Echter vond hij dat saai en had er een goudgloed doorheen gedaan als verrassing haha:Y.
 
Komende zomer ga ik m'n koelslangen vervangen
Ook hier weer vanwege de leeftijd, uiteindelijk ben ik van mening dat in 13 jaar maar 7500 km rijden voor een motor slechter is (voor de flexibele delen), als de 95000km constant gebruik die ik in 12 jaar op m'n 750 k6 heb gezet
(sta nu op 34000km op de 1000, dus ik heb de boel wel weer effe los gemaakt :+ )
 
Rustig hier :/

Niemand wat updates over zijn motor ?
Ik heb om het af te maken nog een nieuwe ketting gestoken en supersprox tandwiel.

En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer :)

Bekijk bijlage 1597206Bekijk bijlage 1597207
Jij kunt ‘ t ook niet laten hé 🤣.

ik heb een set M-remklauwen (vóór en achter) besteld 😊; en een nieuwe houder voor m’n GoPro.

:W
 

Bijlagen

  • 93060818-37E8-49C6-933E-CDFF1A737D13.jpeg
    93060818-37E8-49C6-933E-CDFF1A737D13.jpeg
    38,9 KB · Weergaven: 5
  • A4156F62-B019-4098-84A9-EEDE7B47FF4F.png
    A4156F62-B019-4098-84A9-EEDE7B47FF4F.png
    198,8 KB · Weergaven: 6
  • 9A40EB1B-8A1A-4D10-B73F-1E80DD105256.png
    9A40EB1B-8A1A-4D10-B73F-1E80DD105256.png
    70,2 KB · Weergaven: 6
Wat ik me trouwens afvraag

Weet iemand of er een ankerplaat verkrijgbaar is voor de K5 om de achter klauw aan de bovenkant te monteren?
 
Oepsie,wel een foto maar geen tekst,denk niet dat die brackets te koop zijn,ik maak die dingen zelf.
Voor mijn 1000 ben ik er nog niet aan toe gekomen maar anders dan de asdikte lijkt die van de 750 wel te passen.
Als ik weer wat meer hersteld ben van mijn hartoperatie zal ik er eens in duiken...
 
Oepsie,wel een foto maar geen tekst,denk niet dat die brackets te koop zijn,ik maak die dingen zelf.
Voor mijn 1000 ben ik er nog niet aan toe gekomen maar anders dan de asdikte lijkt die van de 750 wel te passen.
Als ik weer wat meer hersteld ben van mijn hartoperatie zal ik er eens in duiken...

Ik wil zeggen 'bedankt' maar gezien het laatste vind ik 'sterkte' toch véél meer op z'n plaats
 
john je bent weer lekker bezig man
het houd niet op
mooi man*O*

Je kent het wel he, je zegt tegen jezelf nu hou ik hem even zo en ga ik eerst weer eens rijden.
Dan kom je wat tegen en denk je, ja oke vooruit dat kan ook nog wel ;)

Maar jouw Blade is ook echt gaaf, helemaal niet overdreven maar wel erg dik aangekleed :t

Jij kunt ‘ t ook niet laten hé 🤣.

ik heb een set M-remklauwen (vóór en achter) besteld 😊; en een nieuwe houder voor m’n GoPro.

:W

Goed bezig, jij ook alweer lekker spullen aan het kopen :)
Jammer dat de M50 klauwen die je over hebt niet passen op de soes, anders had ik wel interesse.
Oepsie,wel een foto maar geen tekst,denk niet dat die brackets te koop zijn,ik maak die dingen zelf.
Voor mijn 1000 ben ik er nog niet aan toe gekomen maar anders dan de asdikte lijkt die van de 750 wel te passen.
Als ik weer wat meer hersteld ben van mijn hartoperatie zal ik er eens in duiken...

Sterkte met het herstel, maak je ze ook om de klauw juist naar onder te brengen ?
A la brembo :)
 
In het voorjaar wil ik weer voor vers rubber kijken. Op dit moment heb ik de Bridgestone s22 er onder. Opzicht fijne banden. Maar het midde stuk vind ik het rubber behoorlijk hard. Met name aan de voorzijde slijt de band in een soort punt. Iemand hier ervaring mee? Vering is door hyperpro afgesteld.

Werkt bv de Michelin power gp beter of moet ik het ergens anders zoeken?
 
Je kent het wel he, je zegt tegen jezelf nu hou ik hem even zo en ga ik eerst weer eens rijden.
Dan kom je wat tegen en denk je, ja oke vooruit dat kan ook nog wel ;)

Maar jouw Blade is ook echt gaaf, helemaal niet overdreven maar wel erg dik aangekleed :t



Goed bezig, jij ook alweer lekker spullen aan het kopen :)
Jammer dat de M50 klauwen die je over hebt niet passen op de soes, anders had ik wel interesse.


Sterkte met het herstel, maak je ze ook om de klauw juist naar onder te brengen ?
A la brembo :)
Ik heb nooit begrepen dat de steek van Japanse en Europese motoren van elkaar verschilt, maar ik heb ze nu op MF te koop gezet, dus wie weet.

Vandaag wel weer wat spullen aangeschaft: M-performance rem/schakelset, M-performance rem -en koppelingshandel, M-performance remhandelbeschermer, stickerset voor de Ilmberger onderkuip *O*. Ook ik kan het niet laten, maar ja: hobby mag geld kosten, en van sparen wordt je niet vrolijk.

:W
 
In het voorjaar wil ik weer voor vers rubber kijken. Op dit moment heb ik de Bridgestone s22 er onder. Opzicht fijne banden. Maar het midde stuk vind ik het rubber behoorlijk hard. Met name aan de voorzijde slijt de band in een soort punt. Iemand hier ervaring mee? Vering is door hyperpro afgesteld.

Werkt bv de Michelin power gp beter of moet ik het ergens anders zoeken?

Power GP?
Je gaat alleen het circuit op?
 
Terug
Bovenaan Onderaan