- 31 okt 2004
- 25.997
- 50.033
Beide keren bij BVT in Nieuwegein laten doen; leveren vakwerk af. Prijs lag rond de 2.000 euro (in 2014 ).Waar heb je dit laten spuiten? Wat kost zo iets?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beide keren bij BVT in Nieuwegein laten doen; leveren vakwerk af. Prijs lag rond de 2.000 euro (in 2014 ).Waar heb je dit laten spuiten? Wat kost zo iets?
Heb je dit machinaal gedaan? Ik zie 125mm(?) pads liggen maar die zal je hier niet gebruikt hebben.Vandaag lekker met de racer bezig geweest. Even wat before and after foto’s van de tank. Die is aardig opgeknapt
Klopt, op de uitlaten na , maar daar zal meneer Yoshimura best een mooie oplossing voor hebben.Nieuwe Busa ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen.
Ik ben meer een supersport fan dan een sport-tour maar op de filmpjes valt het me niet tegen
De tank was dermate dof dus heb hem 4 stappen gepolijstHeb je dit machinaal gedaan? Ik zie 125mm(?) pads liggen maar die zal je hier niet gebruikt hebben.
Mooie setRustig hier
Niemand wat updates over zijn motor ?
Ik heb om het af te maken nog een nieuwe ketting gestoken en supersprox tandwiel.
En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer
Bekijk bijlage 1597206Bekijk bijlage 1597207
Rustig hier
Niemand wat updates over zijn motor ?
En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer
Erg gaaf !, die van mij wordt ook zwartHier ook weer een update voor de racer.
Ik heb de kuipset gehouden en gespoten.
De stickers moet ik nog laten ontwerpen.
Het is zwart geworden met een goudgloed, op de foto niet goed te zien. Van een andere hoek is de goudgloed beter te zien.Erg gaaf !, die van mij wordt ook zwart
Thanks, nee dat niet hoor. Ik had de kuipen weggebracht naar de spuiter.Gaaf, je spuit het allemaal zelf ?
Netjes hoor !
john je bent weer lekker bezig manRustig hier
Niemand wat updates over zijn motor ?
Ik heb om het af te maken nog een nieuwe ketting gestoken en supersprox tandwiel.
En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer
Bekijk bijlage 1597206Bekijk bijlage 1597207
Jij kunt ‘ t ook niet laten hé .Rustig hier
Niemand wat updates over zijn motor ?
Ik heb om het af te maken nog een nieuwe ketting gestoken en supersprox tandwiel.
En kon via mijn werk nog een set PVM's forged alu kopen, 6 spaaks deze keer.
Kon ik niet laten staan, zijn voor in de racer
Bekijk bijlage 1597206Bekijk bijlage 1597207
Wat ik me trouwens afvraag
Weet iemand of er een ankerplaat verkrijgbaar is voor de K5 om de achter klauw aan de bovenkant te monteren?
Oepsie,wel een foto maar geen tekst,denk niet dat die brackets te koop zijn,ik maak die dingen zelf.
Voor mijn 1000 ben ik er nog niet aan toe gekomen maar anders dan de asdikte lijkt die van de 750 wel te passen.
Als ik weer wat meer hersteld ben van mijn hartoperatie zal ik er eens in duiken...
john je bent weer lekker bezig man
het houd niet op
mooi man
Jij kunt ‘ t ook niet laten hé .
ik heb een set M-remklauwen (vóór en achter) besteld ; en een nieuwe houder voor m’n GoPro.
Oepsie,wel een foto maar geen tekst,denk niet dat die brackets te koop zijn,ik maak die dingen zelf.
Voor mijn 1000 ben ik er nog niet aan toe gekomen maar anders dan de asdikte lijkt die van de 750 wel te passen.
Als ik weer wat meer hersteld ben van mijn hartoperatie zal ik er eens in duiken...
Ik heb nooit begrepen dat de steek van Japanse en Europese motoren van elkaar verschilt, maar ik heb ze nu op MF te koop gezet, dus wie weet.Je kent het wel he, je zegt tegen jezelf nu hou ik hem even zo en ga ik eerst weer eens rijden.
Dan kom je wat tegen en denk je, ja oke vooruit dat kan ook nog wel
Maar jouw Blade is ook echt gaaf, helemaal niet overdreven maar wel erg dik aangekleed
Goed bezig, jij ook alweer lekker spullen aan het kopen
Jammer dat de M50 klauwen die je over hebt niet passen op de soes, anders had ik wel interesse.
Sterkte met het herstel, maak je ze ook om de klauw juist naar onder te brengen ?
A la brembo
In het voorjaar wil ik weer voor vers rubber kijken. Op dit moment heb ik de Bridgestone s22 er onder. Opzicht fijne banden. Maar het midde stuk vind ik het rubber behoorlijk hard. Met name aan de voorzijde slijt de band in een soort punt. Iemand hier ervaring mee? Vering is door hyperpro afgesteld.
Werkt bv de Michelin power gp beter of moet ik het ergens anders zoeken?