Vergeet dan niet om even met speciale adhesive (componenten kit) te voorkomen dat ie weer los gaat trillen, de stekker van de print, door die tussenruimte te vullen.
Howto staat is het 600/750 topic.
K4/K5 is idd een heel erg onderschatte fiets en behoorlijk analoog nog, heerlijk. Een 750 is eigenlijk alles waar een 600 in te kort schiet. Onderin lekker vermogen en koppel, pakt soepel op, is nog relatief zuinig te rijden. Dat waar een 1000 toch beduidend zwaarder is en gewoon écht veel vermogen heeft.
Zithouding van dit model is nog best prima, verhoogde clip ons standaard, hoog zadel met 825mm meen ik en vrij veel beenruimte. Ik zit met 1.97m en een verhoogd zadel er een dikke prima op, beter dan bijvoorbeeld een GSX650F sporttour met verhoogd zadel. En dat met ongeveer een 2500km in de maand.
Howto staat is het 600/750 topic.
K4/K5 is idd een heel erg onderschatte fiets en behoorlijk analoog nog, heerlijk. Een 750 is eigenlijk alles waar een 600 in te kort schiet. Onderin lekker vermogen en koppel, pakt soepel op, is nog relatief zuinig te rijden. Dat waar een 1000 toch beduidend zwaarder is en gewoon écht veel vermogen heeft.
Zithouding van dit model is nog best prima, verhoogde clip ons standaard, hoog zadel met 825mm meen ik en vrij veel beenruimte. Ik zit met 1.97m en een verhoogd zadel er een dikke prima op, beter dan bijvoorbeeld een GSX650F sporttour met verhoogd zadel. En dat met ongeveer een 2500km in de maand.