Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Goedemiddag mede gsxr-ers.

Wie kan mij helpen aan een nette oliekoeler voor een 1000 k5k6.
Die van mij is gescheurd en ik zoek met een beetje spoed een nieuwe.
Wellixht is die van een k7k8 hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker.

Ik hoor het graag, dank je Pieter
 
Heeft iemand hier trouwens ervaring met gebruik/inbouw van een (bi)-LED koplamp?
Ik heb er een halfjaar geleden eens naar gevraagt, maar toen waren ze blijkbaar nog zo groot, dat de lamp buiten buiten het originele afdekrubber uitsteekt.

Ik zou graag zo’n lamp willen, maar 1 die gewoon origneel past en met een goeie aansluiting, dus zónder knip en plak werk.
Ik heb ook de meest uiteenlopende prijzen voorbij zien komen, tot €150?!
 
Laatst bewerkt:
Prijsverschil is vooral welke winkel je koopt en welke naampje erop geplakt wordt. Als je een beetje goed lichtbeeld en fatsoenlijke opbrengst wilt kom je al snel uit bij de Lumileds. Setjes met ventilator moet je mijden, koelt minder, vervuilt en de goedkope fans gaan allemaal stuk. Ik heb zelf goeie ervaringen met deze:
G7 H7 50W 6000K FANLESS LED Headlight Conversion Kit Philips Lumileds Luxeon ZES | eBay

Mits je natuurlijk H7 hebt, ik heb bij mijn 750 K4 een H4 lamp.

Qua stadslicht heb ik deze erin zitten:
4 X Osram T10 W5W 168 2 LED 6500K Car interior Reading Light 12V DC White Lamp 701315679102 | eBay

2017-05-08-16.47.58-Medium-800x450.jpg

Goedemiddag mede gsxr-ers.

Wie kan mij helpen aan een nette oliekoeler voor een 1000 k5k6.
Die van mij is gescheurd en ik zoek met een beetje spoed een nieuwe. Leds
Wellixht is die van een k7k8 hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker.

Ik hoor het graag, dank je Pieter
Op Facebook zag ik net deze voorbij komen voor een K8, ik weet ook niet zeker of dat past:
Marketplace race bikes & accessories.
 
Laatst bewerkt:
Prijsverschil is vooral welke winkel je koopt en welke naampje erop geplakt wordt. Als je een beetje goed lichtbeeld en fatsoenlijke opbrengst wilt kom je al snel uit bij de Lumileds. Setjes met ventilator moet je mijden, koelt minder, vervuilt en de goedkope fans gaan allemaal stuk. Ik heb zelf goeie ervaringen met deze:
G7 H7 50W 6000K FANLESS LED Headlight Conversion Kit Philips Lumileds Luxeon ZES | eBay

Mits je natuurlijk H7 hebt, ik heb bij mijn 750 K4 een H4 lamp.

Qua stadslicht heb ik deze erin zitten:
4 X Osram T10 W5W 168 2 LED 6500K Car interior Reading Light 12V DC White Lamp 701315679102 | eBay

[afbeelding]


Dankjewel voor je uitleg! Volgens mij heb ik er H9 inzitten en dat was juist het probleem met de pasvorm.
Misschien dat de lampen tegenwoordig veel compacter zijn geworden.

Hoe zit het met het lichtbeeld bij jouw dan? Heb je geen last van strooi licht?
 
Mooi spul he deze modelletjes! *D Heb jij nou een ander soort sticker op je demper? Of heb je deze zelf opgeplakt?

1e foto in de OP?
Ik vind het vierkante model sticker iets mooier, laatste paar keer dat ik een akra kocht gelijk de sticker veranderd naar dit model, wel officiele akra hitte bestendige sticker.

Demper heb ik ook veranderd, zat eerst de zelfde op zoals op jouw motor, heb nu de iets meer oldskool hexagonal demper, is ook 5 cm langer.

kortere demper heeft mijn buurman nu op zijn 1000k7, pas laten maken door Pajic op een Yoshimura bochtenset, ziet er ook weer echt gaaf uit :t

L4 bevalt goed ja, model vind ik niet in alle kleurstellingen even mooi maar die jij hebt is ook erg gaaf, K7, K8 blijft toch mijn favo GSX-R 1000 denk ik :)

L7 vind ik ook een dikke fiets :}

@Xtine, hoezo niet ver genoeg ? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het vierkante model sticker iets mooier, laatste paar keer dat ik een akra kocht gelijk de sticker veranderd naar dit model, wel officiele akra hitte bestendige sticker.

Demper heb ik ook veranderd, zat eerst de zelfde op zoals op jouw motor, heb nu de iets meer oldskool hexagonal demper, is ook 5 cm langer.

kortere demper heeft mijn buurman nu op zijn 1000k7, pas laten maken door Pajic op een Yoshimura bochtenset, ziet er ook weer echt gaaf uit :t

L4 bevalt goed ja, model vind ik niet in alle kleurstellingen even mooi maar die jij hebt is ook erg gaaf, K7, K8 blijft toch mijn favo GSX-R 1000 denk ik :)

L7 vind ik ook een dikke fiets :}

@Xtine, hoezo niet ver genoeg ? :)

Oke op die manier, ik kan beide wel waarderen eigenlijk. Beide stickers én beide dempers :Y

De K7/K8 blijf indd een mooie fiets, eigenlijk vanaf de K3 al wel. Ik vind Suzuki's vaak het mooiste in het "Suzuki blauw/wit"


(Stiekem zou ik altijd nog een TL1000R in blauw/wit er bij willen hebben :9 :9 > maar dat zal wel weer lange termijn project worden :X )
 
Laatst bewerkt:
Hmm wel frapant. Zou zeggen dat er iets los zit in je veerpoten. Goed dat je het laat checken.
 
Hij is nog helemaal schoon. Die van mij ziet er niet vaak zo schoon uit.
Ik ben over het algemeen wel een mooi weer rijder, tenzij ik nmaar een evenment ga en het wordt iets minder weer dan is het jammer.

Maar de motor pakken voor een avond ritje als de weg al nat ligt dat doe ik niet.
Op de foto is de motor die week gewassen, was al even geleden :)
 
Eerste dag assen 1.55.86 gaat lekker men pb was 1.56.90 mss morgen met een beetje geluk een lage 55 :]
netjes hoor :t

Rijden ze tegenwoordig snelle ruskenhoek of nog steeds de langzamere ruskenhoek bij circuitdagen ?
Ik zou eigenlijk ook graag nog eens een circuitdag doen, maar weet niet of het er dit jaar nog van gaat komen.
 
netjes hoor :t

Rijden ze tegenwoordig snelle ruskenhoek of nog steeds de langzamere ruskenhoek bij circuitdagen ?
Ik zou eigenlijk ook graag nog eens een circuitdag doen, maar weet niet of het er dit jaar nog van gaat komen.
Langzamere ben gestrand op 1.55.19 mocht de laatste sessie niet meer rijden omdat ik al 2x zwarte vlag had voor geluid.
Maar na 4 circuitdagen op 5 dagen tijd was het beste er toch wel af :P
 
2 1.55's :) :]
Zit zeker nog verbetering in want mis in beide rondjes hier de apex in die linkse bocht voor lange rechter combinatie en in men snelste rondje stuur ik ook te vroeg in in die snelle linkse bocht vlak voor de laatste chicane (sorry dat ik ff al die namen niet weet :+ )
 
Ik heb een vraag. Op mijn stuur zit een knopje, waarmee ik A, B of C kan selecteren. Gebruikt iemand dat wel 's?
 
Terug
Bovenaan Onderaan