Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Klopt, alleen yoshimura einddemper. Dat noem ik gewoon standaard.

Ja dat is inderdaad ook zo. Dan klopt de fabrieksopgave dus als een bus! 👌


Ps ; hoe hebben ze gemeten op de krukas? Bij Hoegee kreeg ik alleen uitdraai van het achterwiel mee. Ben ook wel benieuwd naar de krukas eigenlijk
 
1406571
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, dit is mijn bike. Er is al behoorlijk wat aan veranderd/verbeterd. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een powercommander (oid) en een quickshifter. Ervaringen, tips of aanbiedingen?
 
Ja dat is inderdaad ook zo. Dan klopt de fabrieksopgave dus als een bus! 👌


Ps ; hoe hebben ze gemeten op de krukas? Bij Hoegee kreeg ik alleen uitdraai van het achterwiel mee. Ben ook wel benieuwd naar de krukas eigenlijk

Klopt, exact wat de fabriek aangaf.
Dit was bij de Ten Kate dagen een paar maand geleden, ik weet even niet meer welke DYNO boer er toen stond?

P.s. 3 runs gedaan, in A modus had ik 165 PK op het achterwiel, in de B modus had ik 165PK op het achterwiel en in de C modus 100PK op het achterwiel.

Gr Tom
 
Bekijk bijlage 1406571Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, dit is mijn bike. Er is al behoorlijk wat aan veranderd/verbeterd. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een powercommander (oid) en een quickshifter. Ervaringen, tips of aanbiedingen?

Mooie machine! Zal er ook wel een K5 bij willen hebben O-) Oldskool.
Volgens mij is qua ervaring Hoegee nog het beste om heen te gaan...misschien wel duur maar dat weet ik niet?
 
Heb nu een ombouw laten doen ; Hyperpro veren, andere olie, keerring + extra glijbussen in de buitenpoten laten draaien.
Het kost wel wat, maar wat een wereld van verschil! Naar mijn mening een van de beste investeringen.
(Achter shock was overigens niet persé nodig om aan te pakken, deze kon standaard al ingesteld worden).

Ja ik zit er ook aan te denken om gelijk nieuwe veren op gewicht er in te laten mikken als de boel dan toch open moet
 
Zo! Even de openingspost weer een beetje opgefrist!


Van de volgende leden zijn de foto's trouwens niet meer zichtbaar ;
* DafalganHooligan
* EddoGP
* Kisho
* Peppiegezicht
* RSandmountains
* Willem 1979
* Xtine

Willen jullie een nieuwe up-to-date foto plaatsen > let me know..
 
Bekijk bijlage 1406571Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, dit is mijn bike. Er is al behoorlijk wat aan veranderd/verbeterd. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een powercommander (oid) en een quickshifter. Ervaringen, tips of aanbiedingen?

Gave fiets, ziet er nog netjes uit zo te zien.
Vol systeem akra zo te zien ?

Powercommander zou ik 2e hands zoeken, zijn wel te vinden en kosten dan de helfst of minder, vaak 150,- ongeveer.
Flashen van de ecu kan ook, ik pak zelf altijd een powercommander omdat je zo terug naar std kan maar er zijn zat mensen met goede ervaringen mbt flashen ecu.

Quickshifter een goede pakken, goedkoop is vaak duurkoop en een qs maakt het leven van je bak al iets zwaarder, al kun je als die goed staat ingesteld er zat km's mee maken. Goede stand alone zijn HM, Translogic bijvoorbeeld, kosten wat maar werken fijn en betrouwbaar.
 
Ik zal mijn foto's binnenkort updaten, voorlopig is dit het meest recente wat ik op de pc heb.

Zie dat de L4 in de startpost nog met leovince is, nu met akra.

1407356




En de L5 Racer (met 2009/2011) uitlaat systeem.


20190406_123058.jpg
 
Laat ik er ook 1 voor de mijne indienen:

1000K5 Keering.jpg



  • Yoshimura Short Cyclone
  • Power Commander 3usb
  • K&N Filter
  • Stalen Remleidingen
  • Arashi Rearsets (nog niet op foto)
  • R&G Valdoppen
  • Gilles Kettingspanners
  • Puig Double Bubble Scherm
  • Titax hendels (lang)
  • Barracuda Spiegels
  • R&G Uitlaathanger
  • Rizoma handvaten en stuurgewichten
  • Titax Preload Adjusters
  • Smoked verlichting achter
  • Saxon Seats zadeldek
  • Immortal Graphix Custom Tankpad
  • R&G Tankgrips
  • Haakse ventielen
  • Korte Kentekenplaat Houder
en uiteraard
  • CNC Gekleurde Ventieldopjes (+5pk!)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, sinds kort ook eigenaar van een K7 GSX-R1000. Nu ben ik op zoek naar en goede set frame sliders, een buddy seat en en manier om de uitlaat aan de voetsteuntjes vast te maken. Graag jullie advies :)

1407415
 
Hallo allemaal, sinds kort ook eigenaar van een K7 GSX-R1000. Nu ben ik op zoek naar en goede set frame sliders, een buddy seat en en manier om de uitlaat aan de voetsteuntjes vast te maken. Graag jullie advies :)

Ik heb goeie ( _O- ) ervaringen met R&G

Voor een buddyseat zou ik effe de 2ehands sites doorspitten

Uitlaat aan je rearsets vast lijkt me rottig met dat kanon wat je daar hebt, gezien het formaat, weinig kans dat je die goed onder je steppie kan krijgen
Er zijn korte dempers te vinden, maar die dingen zijn wel knoeihard qua geluid
Je zou kunnen kijken naar de HP Corse of M4 modellen
Bijjkomend nadeel, is als je aftermarket rearsets er op schroeft, dat je met een beetje pech de beugel moet gaan aanpassen

 
Gave fiets, ziet er nog netjes uit zo te zien.
Vol systeem akra zo te zien ?

Powercommander zou ik 2e hands zoeken, zijn wel te vinden en kosten dan de helfst of minder, vaak 150,- ongeveer.
Flashen van de ecu kan ook, ik pak zelf altijd een powercommander omdat je zo terug naar std kan maar er zijn zat mensen met goede ervaringen mbt flashen ecu.

Quickshifter een goede pakken, goedkoop is vaak duurkoop en een qs maakt het leven van je bak al iets zwaarder, al kun je als die goed staat ingesteld er zat km's mee maken. Goede stand alone zijn HM, Translogic bijvoorbeeld, kosten wat maar werken fijn en betrouwbaar.


Bedankt voor de tips! Als iemand nog een PowerCommander heeft liggen hoor ik het graag!
 
Hallo allemaal, sinds kort ook eigenaar van een K7 GSX-R1000. Nu ben ik op zoek naar en goede set frame sliders, een buddy seat en en manier om de uitlaat aan de voetsteuntjes vast te maken. Graag jullie advies :)

Bekijk bijlage 1407415

Mooie K7 :t

Framesliders zou ik zelf voor de openbare weg niet doen, eerder blok bescherming.
;et stoepranden en andere grote oneffenheden heb je soms met framesliders dat je er extra schade door hebt, circuitfietsen hebben meer ruimte om te schuiven dus daar zie je ze wel veel.
Mocht je hem zacht neerleggen of omvallen dan zullen frame sliders wel helpen tegen schade.

Zadeltje via marktplaats denk ik, moet de wereld niet kosten gok ik.

Eerst even kijken of je duosteunen dezelfde montage hoogte hebben als de steun die er nu op zit, anders zou je een verloop of beugel moeten maken naar de ophanging van je demper, duosteunen zijn ook goed 2e hands te vinden, particulier vaak goedkoper als via een sloper, sommige vragen de hoofdprijs, beter iemand vinden die een motor heeft ingeruild en de steuntjes nog thuis heeft liggen, idem voor het zadeltje ;)
 
Mooie K7 :t

Framesliders zou ik zelf voor de openbare weg niet doen, eerder blok bescherming.
;et stoepranden en andere grote oneffenheden heb je soms met framesliders dat je er extra schade door hebt, circuitfietsen hebben meer ruimte om te schuiven dus daar zie je ze wel veel.
Mocht je hem zacht neerleggen of omvallen dan zullen frame sliders wel helpen tegen schade.

Als je op straat met circuitsnelheden de bocht uit vliegt dan maakt het niet meer uit of je nu wel of geen framesliders hebt
Een vangrail, lantarenpaal of stoeprand tegen komen is toch wel einde verhaal

Ik heb geen smakkers gemaakt met hoge snelheden
de ergste, een op tramrailsje de bocht door en een highsider in de sneeuw
respectievelijk €350 en €3500 schade, maar m'n blokdeksels, tank, radiateur of frame, heb ik nooit hoeven vervangen
Daarnaast, de 3x dat de motor uit m'n handen viel, alleen schade aan de valdop en stuurgewicht

Eerst even kijken of je duosteunen dezelfde montage hoogte hebben als de steun die er nu op zit

ik ben een |(
Ik zat helemaal met de voetsteunen voor de rijder in m'n kop (Te lang op een 750k6 gereden denk ik)
 
Ik heb de voetsteunen, echter zit nu de beugel voor de demper waar de rechter steun dient te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan