Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Las het op de fb circuitmotoren te koop net, balen van je kawa.
Wordt wel een dikke circuitbom gezien de opties die je vaak koopt :t

Jammer dat het allemaal niet op een K9 - L6 past anders had ik nog wel intersse in wat losse stukken.
Succes met de verkoop, K5's zijn nog steeds in trek dus moet goedkomen.
Thx

Ja kut men k5 en men gen 1 kawa heb ik al zoveel jaren mee gereden en circuitdagen mee gedaan en met de ouwe kwak nooit gevallen en de k5 maar 2x op circuit maar nooit veel schade gehad.
Nieuwe zx10 gekocht zeer weinig mee gereden nooit geen circuit gezien en het schadebestek staat op 14 000€... ik nekwervel gebroken en misschien nog andere dingen woensdag weer onder scan of fotos.
Ik zal er wel een circuitmotor van maken dat gaat me geen 14 000 kosten ik hoop met verkoop van k5 grotendeels herstel en ombouw te betalen.

shifter en remklauwen enz zijn wel vrij universeel maar dat verkoopt dan ook makkelijkste heb daar al geinteresseerde voor het blok wil ik eerst kwijt geraken voor ik beslis om in onderdelen te verkopen.
De pvm zijn al verkocht
 
Thx

Ja kut men k5 en men gen 1 kawa heb ik al zoveel jaren mee gereden en circuitdagen mee gedaan en met de ouwe kwak nooit gevallen en de k5 maar 2x op circuit maar nooit veel schade gehad.
Nieuwe zx10 gekocht zeer weinig mee gereden nooit geen circuit gezien en het schadebestek staat op 14 000€... ik nekwervel gebroken en misschien nog andere dingen woensdag weer onder scan of fotos.
Ik zal er wel een circuitmotor van maken dat gaat me geen 14 000 kosten ik hoop met verkoop van k5 grotendeels herstel en ombouw te betalen.

shifter en remklauwen enz zijn wel vrij universeel maar dat verkoopt dan ook makkelijkste heb daar al geinteresseerde voor het blok wil ik eerst kwijt geraken voor ik beslis om in onderdelen te verkopen.
De pvm zijn al verkocht
pfff balen en wat een pech , hopelijk hou je er zelf niks aan over, succes met de scans alvast.
 
Thx

Ja kut men k5 en men gen 1 kawa heb ik al zoveel jaren mee gereden en circuitdagen mee gedaan en met de ouwe kwak nooit gevallen en de k5 maar 2x op circuit maar nooit veel schade gehad.
Nieuwe zx10 gekocht zeer weinig mee gereden nooit geen circuit gezien en het schadebestek staat op 14 000€... ik nekwervel gebroken en misschien nog andere dingen woensdag weer onder scan of fotos.
Ik zal er wel een circuitmotor van maken dat gaat me geen 14 000 kosten ik hoop met verkoop van k5 grotendeels herstel en ombouw te betalen.

shifter en remklauwen enz zijn wel vrij universeel maar dat verkoopt dan ook makkelijkste heb daar al geinteresseerde voor het blok wil ik eerst kwijt geraken voor ik beslis om in onderdelen te verkopen.
De pvm zijn al verkocht
Jeetje balen man, succes met je herstel
 
Thx
Ik loop nu al een maand 24/7 rond met een nekkraag en dat begint wel wat te vervelen.
Hopelijk mag die eind augustus uit maar zal zoiezo tot september-oktober zijn voor ik terug ga werken.
Had nog een dagje geboekt met de k5 in september maar die ga ik verkopen denk dat ik geen motor meer rijd dit jaar...
De verkoop van onderdelen van de k5 gaat wel goed pvms met schijven voor een mooie prijs weg en brembo klauwen ook waardoor ik de motor nu al 2000€ goedkoper kan aanbieden misschien verkoop ik hem wel volledig in onderdelen lijkt veel meer interesse in allerlei prul dan voor de motor op zen geheel te zijn zonde eigenlijk want is echt een goed ding :)
 
Thx
Ik loop nu al een maand 24/7 rond met een nekkraag en dat begint wel wat te vervelen.
Hopelijk mag die eind augustus uit maar zal zoiezo tot september-oktober zijn voor ik terug ga werken.
Had nog een dagje geboekt met de k5 in september maar die ga ik verkopen denk dat ik geen motor meer rijd dit jaar...
De verkoop van onderdelen van de k5 gaat wel goed pvms met schijven voor een mooie prijs weg en brembo klauwen ook waardoor ik de motor nu al 2000€ goedkoper kan aanbieden misschien verkoop ik hem wel volledig in onderdelen lijkt veel meer interesse in allerlei prul dan voor de motor op zen geheel te zijn zonde eigenlijk want is echt een goed ding :)
Heel eerlijk zou ik hem ook in onderdelen verkopen, blijkt meer geld in te zitten. Sleutelen aan je motor blijft leuk en als het dan ook nog eens extra oplevert is het win-win. Binnenkort ook weer wat niets voor de handel in onderdelen aanschaffen.
 
Hmm, lijkt er op dat ik even opletten, vandaag 4 uur wezen crossen
Laatste uurtje, zie ik op een rechte weg ineens m'n toerenteller naar 0 duiken, gearindicator naar " - " en m'n FI lampje gaan branden
was ook zo weer weg, maar toch even puntje van aandacht
 
Ik heb nu al 3 of 4 jaar een Ali XPress X grip en werkt perfect. Ook met hoge snelheden. Zit toch achter je kuipruit.

Fotootje van week Duitsland. Inmiddels al 12 jaar in mijn bezit.
 

Bijlagen

  • IMG_20190604_124203.jpg
    IMG_20190604_124203.jpg
    174,7 KB · Weergaven: 18
Teller staat inmiddels op 38.000. Komt elk jaar niet zoveel bij. Maar die van jou heeft echt niks gereden. Wat heb je er nog voor betaald als ik vragen mag?

Ik heb dit jaar de voorvork keerringen vernieuwd en een nieuwe topcap omdat ik hem beschadigd had.

Heb ooit ook een Ali XPress voetset gekocht, maar rechts vond ik helemaal ruk. Met de rempomp en uitlaat. Dus die ligt nog ergens in de kast.
Wil spul wat in een keer past en after market is over het algemeen toch het niet vergeleken met origineel qua pasvorm, zelfs niet een Akra systeem van 2400 euro.
Heb de laatste jaren niks meer veranderd, zie je toch niet met 200+ :+ Laatste wat ik er op heb gezet is een QS en dat is nog steeds leuk. Al is de politie het er niet zo mee eens. Vorig jaar aan gehouden, ze konden mij niet bijhouden. Was een lege weg waar de brug van open stond, dus brug ging dicht en dacht even open trekken. Ze vonden het toch niet zo goed dat ik 3x toegestane snelheid van 80 reed. :+ Goed gesprek gehad toen mocht ik mijn weg vervolgen. Eerste keer dat ik ben aangehouden in twaalf jaar, maar lol is er voor mij wel beetje af in Nederland. Vind Duitsland veel ontspannender rijden. Binnen bebouwde kom is het 50 en daar buiten 100 over het algemeen en maar eigen inzicht. Zelfs in de scherpe bergwegen waar je helemaal geen 100 haalt. Hoef je je totaal niet gespannen te voelen als je een keer gas geeft of je dan een regel overtreedt.
Plus in Nederland is het zo druk geworden met motorrijders dat waar ik in de begin jaren maar een paar rijders tegenkwam avonds ik tegenwoordig de hele avond aan het zwaaien ben als ik een ritje maak.
 
Helemaal gelijk in, hier is alles in de buurt ook 60 geworden en zoveel dempels en ellende dat dat niet lekker rijden is. Af en toe tour ik nog wel eens door het land, maar niet zo veel meer. Vaak in combinatie met een bezoek.

Duitsland beginnen veel plekken hard de Ruhrsee achterna te gaan, veel controles, snelheidsbeperkingen, zure locals... Of compleet idiote Rossi's die er voorbij komen blazen of op jouw rijbaan de bocht uitkomen. Laatste keren naar het Zwarte Woud en Luxemburg geweest, Luxemburg is mooi maar kun je ook niet echt heel erg doorrijden, plus die strepen en blokken op de weg kunnen echt glad zijn ben ik begin dit jaar achtergekomen...

Zwarte Woud blijft mijn favoriet inmiddels, alleen voor een weekend is het net te ver. :)
 
Maar die van jou heeft echt niks gereden. Wat heb je er nog voor betaald als ik vragen mag?

Och, heb in 4 maanden die km-stand verdubbeld :]

Edit, vergeten:
en heb er ongeveer €1000 meer voor betaald als de gemiddelde prijs waar de betere voor te koop staan

Heb ooit ook een Ali XPress voetset gekocht, maar rechts vond ik helemaal ruk. Met de rempomp en uitlaat. Dus die ligt nog ergens in de kast.
Wil spul wat in een keer past en after market is over het algemeen toch het niet vergeleken met origineel qua pasvorm, zelfs niet een Akra systeem van 2400 euro.

Tot dusver geen klagen met mijn setje, vraag me alleen af wat er gebeurt als ik op m'n steppies ga staan en over een drempel dender

WBT "improviseren"
Tja, ik vind dat wel leuk tot op zekere hoogte, zolang er niks van ontwerp of fabricagefouten in zitten, kom ik een heel end
Al die ander dingen die ik er zo op schroefde maken het wel mooier, maar een PC3 of in dit geval m'n rearsets er op schroeven is leuker om te doen en geeft meer voldoening als het er eenmaal (goed) op zit
Ik weet niet of dat plaatje blijft zitten, waarschijnlijk bij de eerstvolgende keer remvloeistof vervangen, laat ik er gewoon een lang genoeg slangetje op zetten
zodat het potje weer op de originele plaats kan komen


Tussen haakjes: Geen idee om gewoon je originele rearsets te laten poedercoaten?
(Persoonlijk heb ik m'n rearsets vervangen omdat ik me mateloos irriteerde aan die zilveren vlaggen)


Plus in Nederland is het zo druk geworden met motorrijders dat waar ik in de begin jaren maar een paar rijders tegenkwam avonds ik tegenwoordig de hele avond aan het zwaaien ben als ik een ritje maak.

Met slecht weer/'s nachts gaan rijden ;)

Mwoh, zit hier midden in de randstad en het valt allemaal wel mee, zie ze nou niet met bosjes langskomen van/naar werk
...of misschien rij ik te hard?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in onder de rook van Schiphol. Maar ging altijd richting Utrecht Woerdense verlaat, Meije, IJsselstein. Is meestal nog wel oké, maar vergeleken met Duitsland niet veel soeps.

Nette prijs heb je betaald dan. Kan je lang plezier van hebben. :]
 
Ik heb nu al 3 of 4 jaar een Ali XPress X grip en werkt perfect. Ook met hoge snelheden. Zit toch achter je kuipruit.

Fotootje van week Duitsland. Inmiddels al 12 jaar in mijn bezit.

En nog steeds met mijn oude uitlaat. Vet!



Heb een tijd niet gereden en een superduke 990 gekocht maar mis het wel, een gixxer 1000
 
Afgelopen week de 1000 uitgelaten in DE, blijft een erg fijne machine...
Gisteren nog even een tochtje gereden met wat vrienden, ging weer veels te vaak veels te hard 🙈

Mocht de mijne voor het eerst ook een paar kmtjes DL injagen een zondag
Dat ding accelereert zo takke hard dat ik gewoon last van m'n nek kreeg

Bij 285km p/u hield voor mij de lol een beetje op, het monster onder me daarentegen wilde nog wel verder
Vermoed dat met mijn gewicht ik makkelijk m'n vertanding iets meer richting topsnelheid kan gooien



Niet opzij kijken, maar er zit volgens mij een verrader in jullie midden :P :+
 
Mocht de mijne voor het eerst ook een paar kmtjes DL injagen een zondag
Dat ding accelereert zo takke hard dat ik gewoon last van m'n nek kreeg

Bij 285km p/u hield voor mij de lol een beetje op, het monster onder me daarentegen wilde nog wel verder
Vermoed dat met mijn gewicht ik makkelijk m'n vertanding iets meer richting topsnelheid kan gooien




Niet opzij kijken, maar er zit volgens mij een verrader in jullie midden :P :+

Blijft de japanners maar afzeiken. Om vervolgens bij de pomp zijn koppelingsreservoir bij te moeten vullen...

Uiteindelijk gaat hij ook nog wel een soes kopen denken wij 😂 Hij zit gewoon nog in de ontkenningsfase...

Fzl7rKM.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan