Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

De 1000 is toch nooit geleverd in deze kleur. Ding was zwart geplastidipped; wat een troep is dat zeg..

Bekijk bijlage 1578594

Niet zo in die kleur klopt.
De GSXR600 1996 SRAD tot 2003 heeft het Alstar / Corona model uitgebracht.
1609257785705.png

Ik meen ook dat Suzuki tot 2005 GSXR 1000 tot 2005 zo nu en dan kwam met een Alstar?

1609258206590.png

Er zijn ook veel kloons gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste circuit training 2021 is geboekt 14 juni TT Assen *O**O*
mooi man hier ook al weer het 1 en ander staan🤗
5 april Assen
10 april IDC Assen
12 april ZAC Assen
17 april Racecracks Assen (als Marshall)
8 mei IDC Assen
10 mei Zandvoort
13 mei ZAC Assen
10 juli 501 van Assen
11 juli ZAC Assen
22 en 23 juli Le Mans
12 augustus Racecracks Assen (als Marshall)
24 augustus privé training Assen

Komt nog wel 1 en ander bij, maar begin is daar👊
 
mooi man hier ook al weer het 1 en ander staan🤗
5 april Assen
10 april IDC Assen
12 april ZAC Assen
17 april Racecracks Assen (als Marshall)
8 mei IDC Assen
10 mei Zandvoort
13 mei ZAC Assen
10 juli 501 van Assen
11 juli ZAC Assen
22 en 23 juli Le Mans
12 augustus Racecracks Assen (als Marshall)
24 augustus privé training Assen

Komt nog wel 1 en ander bij, maar begin is daar👊
Tof hoor! Hoop snel een leuke circuit fiets te vinden dan ga ik ook vrij rijden.

Met wat voor fiets rij jij?
 
Eerste circuit training 2021 is geboekt 14 juni TT Assen *O**O*
Nice, ik heb zondag me circuitmotor gekocht 😬 Suzuki gsxr 1000 k9 met een lekkere optielijst.
Binnenkort ook maar dagen gaan boeken😬
 

Bijlagen

  • 085AECE1-998A-41C9-86D1-21BF1DC382F3.jpeg
    085AECE1-998A-41C9-86D1-21BF1DC382F3.jpeg
    128,4 KB · Weergaven: 15
  • FA9F4F98-D489-4E49-B8AE-D86D0B69929B.jpeg
    FA9F4F98-D489-4E49-B8AE-D86D0B69929B.jpeg
    112,4 KB · Weergaven: 11
  • A769C989-318F-4A85-A0A2-A294EEDB15D2.jpeg
    A769C989-318F-4A85-A0A2-A294EEDB15D2.jpeg
    188,1 KB · Weergaven: 13
Eerste circuit training 2021 is geboekt 14 juni TT Assen *O**O*

Mooi :t , ik wil begin januari kijken :) Zit te denken aan een dag of 4 / 5

mooi man hier ook al weer het 1 en ander staan🤗
5 april Assen
10 april IDC Assen
12 april ZAC Assen
17 april Racecracks Assen (als Marshall)
8 mei IDC Assen
10 mei Zandvoort
13 mei ZAC Assen
10 juli 501 van Assen
11 juli ZAC Assen
22 en 23 juli Le Mans
12 augustus Racecracks Assen (als Marshall)
24 augustus privé training Assen

Komt nog wel 1 en ander bij, maar begin is daar👊

Serieuze lijst man :} tof dat je zo veel rijdt.Ik hou het bij een dag of 4 / 5.
Meer zou kunnen kwa budget maar moet het met het thuisfront en het werk ook nog kunnen regelen, jammere is dat je met 4 / 5 dagen wat lastig echt goede progressie boekt, al ben ik wel tevreden hoe het gaat en heb iedere keer weer een geslaagde dag :]


Nice, ik heb zondag me circuitmotor gekocht 😬 Suzuki gsxr 1000 k9 met een lekkere optielijst.
Binnenkort ook maar dagen gaan boeken😬

Dikke fiets zeg :}

Mooie opties zie ik inderdaad, al wat dagen in gedachten ??

Ik wil begin januari rond vragen wat het kost om een circuitkuip te spuiten, heb tot nu toe altijd met ongespoten kuipwerk gereden of kuipwerk wat er al opzat maar niet 100% netjes was. Moet nog wat kleine dingen doen en dan staat de racer ook weer netjes.
Wil van het voorjaar ook nog een run laten doen, heb de motor gekocht eind 2018 en loopt altijd wel goed, zou afgesteld zijn door mototech in Belgie maar wil toch eens een run laten doen om te zien hoe die staat.
En denk dat ik binnenkort ook nog de klepspeling laat checken, meeste doe ik zelf maar aan het blok laat ik lekker doen.
 
Mooi :t , ik wil begin januari kijken :) Zit te denken aan een dag of 4 / 5



Serieuze lijst man :} tof dat je zo veel rijdt.Ik hou het bij een dag of 4 / 5.
Meer zou kunnen kwa budget maar moet het met het thuisfront en het werk ook nog kunnen regelen, jammere is dat je met 4 / 5 dagen wat lastig echt goede progressie boekt, al ben ik wel tevreden hoe het gaat en heb iedere keer weer een geslaagde dag :]




Dikke fiets zeg :}

Mooie opties zie ik inderdaad, al wat dagen in gedachten ??

Ik wil begin januari rond vragen wat het kost om een circuitkuip te spuiten, heb tot nu toe altijd met ongespoten kuipwerk gereden of kuipwerk wat er al opzat maar niet 100% netjes was. Moet nog wat kleine dingen doen en dan staat de racer ook weer netjes.
Wil van het voorjaar ook nog een run laten doen, heb de motor gekocht eind 2018 en loopt altijd wel goed, zou afgesteld zijn door mototech in Belgie maar wil toch eens een run laten doen om te zien hoe die staat.
En denk dat ik binnenkort ook nog de klepspeling laat checken, meeste doe ik zelf maar aan het blok laat ik lekker doen.
Zeker een lekkere optielijst:
Yoshimura em pro kit, qs, aim dash met logger,Stm slipperclutch, ohlins stuurdemper, ttx, bewerkte voorpoten, moto master flame schijven, nieuwe 520 set, full akra, pp remschakelset. Ben vast nog wat vergeten 😂
 
Gaaf, lijkt wat op die van mij al heb ik geen EM pro helaas en geen AIM dash helaas :$

Bij mij ook PP remschakelset, Full akra RVS (bij jou titanium zie ik :t) Ohlins cartridge, stuurdemper en TTX, PC-V, Translogic QS, Samco slangen, Brembo RCS19 pomp en nog wat kleine spullen. Heb deze winter een nieuwe CRC kuipset gekocht en pasgemaakt, en carbon voorspatbord met een plekje gemonteerd was voor een paar flesjes bier dus dat was goed te doen.


Foto van afgelopen jaar, heb er weer zin in


27-07-2020 Inter-Track at Zandvoort group 4 Red #108.jpg
 
Gaaf, lijkt wat op die van mij al heb ik geen EM pro helaas en geen AIM dash helaas :$

Bij mij ook PP remschakelset, Full akra RVS (bij jou titanium zie ik :t) Ohlins cartridge, stuurdemper en TTX, PC-V, Translogic QS, Samco slangen, Brembo RCS19 pomp en nog wat kleine spullen. Heb deze winter een nieuwe CRC kuipset gekocht en pasgemaakt, en carbon voorspatbord met een plekje gemonteerd was voor een paar flesjes bier dus dat was goed te doen.


Foto van afgelopen jaar, heb er weer zin in


Bekijk bijlage 1579448
Gaaf hoor, de rempomp moet ik nog vervangen voor een Brembo of Galespeed rempomp, verder wil ik nog andere remklauwen denk Brembo’s😍
 
Gaaf, lijkt wat op die van mij al heb ik geen EM pro helaas en geen AIM dash helaas :$

Bij mij ook PP remschakelset, Full akra RVS (bij jou titanium zie ik :t) Ohlins cartridge, stuurdemper en TTX, PC-V, Translogic QS, Samco slangen, Brembo RCS19 pomp en nog wat kleine spullen. Heb deze winter een nieuwe CRC kuipset gekocht en pasgemaakt, en carbon voorspatbord met een plekje gemonteerd was voor een paar flesjes bier dus dat was goed te doen.


Foto van afgelopen jaar, heb er weer zin in


Bekijk bijlage 1579448
Die Crc kuipen zijn er mooi, zit zelf nog te twijfelen of ik de huidige set (TTSL)verkoop en dan een crc terug koop.

Wat moest je nog pas maken aan de CRC kuipen?
 
Die Crc kuipen zijn er mooi, zit zelf nog te twijfelen of ik de huidige set (TTSL)verkoop en dan een crc terug koop.

Wat moest je nog pas maken aan de CRC kuipen?
De set nu gemonteerd is netjes. Zadel is ook beter als wat ik had. Heb materiaal weggehaald bij het kvs expansietankje. Linker uitlaat en wat bij het frame. Zat er anders vrij strak op. Ook waren de snelsluiters op de zijstukken te kort. Ook bij het op elkaar leggen van de stukken pakt die niet. Heb daarvoor langere snelsluiters besteld. Allemaal niet heel veel werk en nu ziet de set er strak uit, maar in mij geval was het niet plug and play. Kan ook komen dat mijn circuitmotor in basis nog een wegmotor is. Relais steken aan het achterframe uit waardoor de kont er slecht op gaat, heb die nu naar binnen verlegd. en kvs tankje hebben de meeste racers ook niet.

Moet alleen nog een spuiter vinden voor een vriendelijk prijsje :)
 
Gaaf, lijkt wat op die van mij al heb ik geen EM pro helaas en geen AIM dash helaas :$

Bij mij ook PP remschakelset, Full akra RVS (bij jou titanium zie ik :t) Ohlins cartridge, stuurdemper en TTX, PC-V, Translogic QS, Samco slangen, Brembo RCS19 pomp en nog wat kleine spullen. Heb deze winter een nieuwe CRC kuipset gekocht en pasgemaakt, en carbon voorspatbord met een plekje gemonteerd was voor een paar flesjes bier dus dat was goed te doen.


Foto van afgelopen jaar, heb er weer zin in


Bekijk bijlage 1579448
Vraagje zou je de uitlaat sticker willen opmeten, ik moet twee nieuwe kopen maar ik zie zoveel verschillende maten.

- Akrapovic Sticker 150X44MM​

- Akrapovic Sticker 120X35MM​

 
Niet zo in die kleur klopt.
De GSXR600 1996 SRAD tot 2003 heeft het Alstar / Corona model uitgebracht.
Bekijk bijlage 1578595
Ik meen ook dat Suzuki tot 2005 GSXR 1000 tot 2005 zo nu en dan kwam met een Alstar?

Bekijk bijlage 1578596
Er zijn ook veel kloons gemaakt.

Doet me aan m'n ouwe Neukirchner replica denken :P
Niet zo in die kleur klopt.
De GSXR600 1996 SRAD tot 2003 heeft het Alstar / Corona model uitgebracht.
Bekijk bijlage 1578595
Ik meen ook dat Suzuki tot 2005 GSXR 1000 tot 2005 zo nu en dan kwam met een Alstar?

Bekijk bijlage 1578596
Er zijn ook veel kloons gemaakt.

Doet me aan m'n ouwe Kagayama/Neukirchner replica denken :P

GSXR1000 K7 REPLICA HERMAN 001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan