Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Zag je spullen te koop staan ja :t

Pvm's blijven gaaf ja. Iedere keer dat ik de garage in stap word ik nog blij van de motor zoals die er nu bij staat.
Tijd voor wat nieuws, zal waarschijnlijk geen soes worden haha;(. Stiekem ook al aan het kijken naar een extra set OZ, PVM of Marchesini.
 
hèhè niet zo he!! heb nog een SRAD staan, maar inderdaad extra set velgen is wel een must maar om daar PVM's of iets dergelijks voor aan te schaffen staat mijn portemonnee niet toe🤣
Haha dat is waar, eerst maar ff bij Hoegee langs met de soes en dan de verkoop in.
 
Ik lees hier al een hele tijd mee en ben sinds begin deze week dan ook echt serieus aan het uitkijken op verschillende verkoop platforms naar een GSXR 1000 voor bij mijn GSXS1000. budget is genoeg voor een nette K5-K7, mss net nog een K9.

Ik ga zondag en komende week naar enkele kijken.
ik heb me goed ingelezen hier op de forum en ook via google best wel veel informatie gevonden.

echter is het me nog vrij onduidelijk wat de juiste kleurstelling van de K5 black (limited edition) is.
welke gedeeltes zijn mat zwart? heb de indruk dat hier en daar wel eentje te koop staat met replica kuipen?
is er een makkelijke methode om te zien of het een replica is? mss een suzuki stamp aan de binnenkant kuip ect?

als hier iemand eentje te koop heeft staan ( alle kleurstelling, zolang het origineel is ) mag me gerust een Prive bericht sturen.

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wat foto's moeten zoeken of op internet moeten zoeken naar foto's van de introductie of folders van Suzuki.

Op marktplaats noemen ze hem black edition maar bij mijn weten was het gewoon een versie net zoals de andere kleuren. Toen waren er wel meer kleuren te koop. Dat was bij de k7 toen ook zo.

Goede zijn nog wel te vinden. K5-k8 is veel verkocht. Vanaf k9 liep het wat terug en na 2012 waren het er zeker geen grote aantallen meer.

Succes met zoeken en rijden en we zien wel welke het is geworden. :t
 
Heeft Andor geen foto's meer. Die heeft eerst een zwarte k5 gehad en later een k7.

GSX-S 1000 heb ik gehad. Leuke en fijne motor maar ik kwam van een GSX-R en S1000RR af en mist toch het vermogen. Je hebt het niet nodig om mee te komen in NL met het verkeer maar het is zo verslavend he. Daarnaast bleef ik naar supersport modellen kijken. Daar ligt toch de hobby voor mij.
 
ik heb ze al
hier is de k5
 

Bijlagen

  • DSC00131.JPG
    DSC00131.JPG
    336,4 KB · Weergaven: 30
Zo'n k7 foto heb ik ook nog. Wachtend op kenteken in de motorwinkel :t .
Mooie tijd en goede motor :]
 
echter is het me nog vrij onduidelijk wat de juiste kleurstelling van de K5 black (limited edition) is.

 
Heeft Andor geen foto's meer. Die heeft eerst een zwarte k5 gehad en later een k7.

GSX-S 1000 heb ik gehad. Leuke en fijne motor maar ik kwam van een GSX-R en S1000RR af en mist toch het vermogen. Je hebt het niet nodig om mee te komen in NL met het verkeer maar het is zo verslavend he. Daarnaast bleef ik naar supersport modellen kijken. Daar ligt toch de hobby voor mij.
klopt, de GSXS1000 is een hele fijne motor, genoeg vermogen en stuurt strak.
altijd wel gedacht dat ik em zou inruilen voor een hyper naked maar daar ben ik toch vanaf gestapt.
gewoon een dikke GSXR erbij! 8-)
 

De black edition (CAD aanduiding volgens Suzuki) is dan zogenaamd "limited" maar daar zie ik er genoeg van

De Candy Sonoma Red CRU,...die zijn pas zeldzaam:
En nee onderstaande is niet de normale rode versie (BZG Marble Erakis Red Bright Red) die in de brochures afgebeeld word

1640897990473.png
 
Zo, ben al creatief aan het verzamelen:

Powercommander ligt al klaar
Rizoma handvaten, Topblock valblokken en boksteunen, eazi grip tankstickers, R&G uitlaatsteun, Evotech rem en koppelingshendel besteld
Arashi rearsets, framepluggen, kleine zijkappen(die dingen zijn niet intact 2ehands te vinden), kuipruit boutjes, preload adjusters, onderweg uit China, tezamen met een hele grote doos bekledingspluggen ook onderweg

Ondertussen al geïnformeerd betreffend custom seat cover uit de UK en custom tankpad uit de USA
Moet nog op jacht naar spiegels, kettingspanners, stuurgewichten
Haakse ventielen komen als ik m'n banden ga vervangen (dan ook gekleurde ventieldopjes voor de extra PK's), remblokken en remleidingen ergens einde winterstalling, koelslangen ook wel weer op m'n "To Do" lijst staan
....en zit ook stiekem te kijken naar zo'n KTMoto koplamp

Enige echte luxe probleem is dat ik qua accessoires kan kiezen uit de kleuren zwart, rood, zilver en goud _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan