Het had zo'n mooie dag kunnen worden... :(

Vet verrot natuurlijk :( :(

Gelukkig zelf niks (over een paar dagen ga je
dat NOG meer waarderen, geloof me :) )

Succes met de reparatie!!!

En dan zo snel mogelijk weer :] :]
 
Nou Skoes..Wat een K-verhaal, zeg :r

Gelukkig mankeer jij niets.
Hopelijk kun je snel je motor herstellen.
 
Mooi KL :( :( TE, Gelukkig zelf niet erg in de kreukels. Hoop dat de motor snel weer kan rijden.. Met dit weer is het balen als ie thuis staat niets te doen.
 
Das al de tweeede keer met je gixxer toch?

Balen, maar shit happens, en gelukkig heb je zelf niets.

Driemaal is scheepsrecht :?

Gixxer ??
Onze ex rebel rijder, rijdt nu een CBR

Jij bedoelt Revolution, die valt binnenkort voor
zijn 2e keer.. }) ;) ;)
 
Das al de tweeede keer met je gixxer toch?

Balen, maar shit happens, en gelukkig heb je zelf niets.

Driemaal is scheepsrecht :?

Kdenk dat jij mensen door elkaar haalt.

Skoezie heeft geen gixxer, ook geen kapotte.
 
Whow balen man, fantastich hoe je het opneemt.
Mooi dat je zelf bijna niks hebt :)

Ben wel benieuwd naar meer info over hoe het nou precies ging. Als je je daar nog iets over kan herrineren natuurlijk. Gaat zo verrekte snel dan opeens.

Snel maken dat ding, dan kunnen we weer rijden.
 
Heb eigenlijk niet 1 moment gehad van g*dverdeg*dver...

Wat een voorbeeldig optimisme :) . Ik heb m'n gixxer 1 keer om laten vallen in het grind bij stilstand en heb elke keer dat moment weer dat ik die eigenlijk miniscule krasjes nog zie zitten :( .

iig klote voor je, en succes met de reparaties, en de spierpijn morgen }) .

edit: hoe het gebeurt is lijkt me wel duidelijk, eerst ingestuurd en daarna nog bijgeremd. Weet je natuurlijk wel dat het niet handig is, maar op zo'n moment heb je toch de tijd niet om dat te bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Held! Eindelijk iemand die eens niet roept hoe erg het is dat er een kras op de fiets zit, terwijl ze zelf bijvoorbeeld beide benen gebroken hebben... Zelf ben je heel en da's het belangrijkst... Een motor is altijd te vervangen / te repareren...
Lijkt me anders toch maar erg menselijke reactie, treuren om wat je hebt verloren i.p.v. blij zijn om wat je al had.
 
Ik snap het grapje ook niet helemaal.

sorry, ik zal het bier de schuld geven :?

Revolution heeft na mijn crash voor de gein ook
nog enkele keren tegen het zere been geschopt,
kwam in mijn sentimentele dronk naar boven.. '( ;)

niks aan het handje hoor...

P.S. Waarom heb je geen scooby meer, of uberhaupt geen icon meer??
 
Lijkt me anders toch maar erg menselijke reactie, treuren om wat je hebt verloren i.p.v. blij zijn om wat je al had.
Tuurlijk...
Doel ook meer op de diverse lui die hier beweerden dat ze de sxchade aan de motor erger vonden dan de gebroken botten / hersenschuddingen enzovoorts... Zelfs mét Full Omnium... Dan heb ik liever de motor total loss dan de bestuurder... Motor is te repareren... Lukt dat niet meer, haal je een nieuwe... Wat als je lichaam niet meer te repareren is? Weet wel wat ik erger zou vinden... Balen, het heel erg vinden enzo is normaal, maar als je zelf ongehavend vrijkomt in deze tijd waar veel motorrijders er stukken slechter vanaf komen, is dat ook iets waarvoor je effe dankbaar mag zijn... Daarna mag je weer balen... ;)

Ik denk dat ik nog het meeste zou balen van mezelf... Waarom moest ik nou net.... Ongeacht of het wel te voorkomen was geweest...

Maar dat is voordat 'ein nagelneues ZX-9R' me troost... *D
 
sorry, ik zal het bier de schuld geven :?

Revolution heeft na mijn crash voor de gein ook
nog enkele keren tegen het zere been geschopt,
kwam in mijn sentimentele dronk naar boven.. '( ;)

niks aan het handje hoor...

P.S. Waarom heb je geen scooby meer, of uberhaupt geen icon meer??
No problem verder ;) maar hou niet zo van spotten met zulke dingen, zul je net zien dat ik dan binnenkort idd onderuit ga. :?

Heb ik tegen jou zere been geschopt? :? Wanneer dat dan en hoe?

Geen icoon? Tja, scooby was ik op uitgekeken en heb nog geen goeie nieuwe. :)
 
No problem verder ;) maar hou niet zo van spotten met zulke dingen, zul je net zien dat ik dan binnenkort idd onderuit ga. :?

Heb ik tegen jou zere been geschopt? :? Wanneer dat dan en hoe?

Geen icoon? Tja, scooby was ik op uitgekeken en heb nog geen goeie nieuwe. :)

Als je binnenkort idd onderuit zou gaan zou ik er
aardig bescheten bijzitten.
Maar goed, ik geef toe, beetje misplaatste grap, sorry...

Ik weet nog wel wat voor een icoon voor je.
Iets met nummer 1, heb net gekeken, je haalt
poohbeer deze week nog in mbt het aantal posts. *D
 
Balen man..
maar je hebt gelukkig zelf niks en je reageert vrij nuchter over je motor dat vind ik wel knap ik zou wel schelden..

Tip: Koop het boek Twist of the wrist
staan echt veel goede tips
 
Balen man..
maar je hebt gelukkig zelf niks en je reageert vrij nuchter over je motor dat vind ik wel knap ik zou wel schelden..

Tip: Koop het boek Twist of the wrist
staan echt veel goede tips

Weet je misschien waar ik die kan bestellen of heb je er misschien een ISBN nummer van??
bvd.
 
Altijd weer zwaar klote :( Bent er zelf wel goed van af gekomen. Leuk van die intratuinlui dat ze ff hielpen.

Ik snap wel wat je bedoelt met dat je niet boos etc bent. Opluchting dat je zelf nix hebt overheerst.

Succes met opknappen (van je motor) en weer snel :] .
 
Van al dat rechtdoor rijden worden de banden niet echt warm is dus wel weer gebleken. Heb in de knik naar rechts die ik dus net ff iets te snel in dook, nog een poging gedaan om er nog wat snelheid uit te halen door in m'n voorrem te knijpen. Was alleen door de schrikractie iets te hard. Gevolg is dat het voorwiel z'n eigen weg ging en de motor mee trok, terwijl ik er afgeworpen werd.

Ben vandaag wel een beetje stijf aan de rechterkant, maar kan gewoon aan het werk dus niks bijzonders. Zo eerst maar ff echter een carterdeksel aan, kan ik vanmiddag weer sleutelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan