Het had zo'n mooie dag kunnen worden... :(

Van al dat rechtdoor rijden worden de banden niet echt warm is dus wel weer gebleken. Heb in de knik naar rechts die ik dus net ff iets te snel in dook, nog een poging gedaan om er nog wat snelheid uit te halen door in m'n voorrem te knijpen. Was alleen door de schrikractie iets te hard. Gevolg is dat het voorwiel z'n eigen weg ging en de motor mee trok, terwijl ik er afgeworpen werd.

Ben vandaag wel een beetje stijf aan de rechterkant, maar kan gewoon aan het werk dus niks bijzonders. Zo eerst maar ff echter een carterdeksel aan, kan ik vanmiddag weer sleutelen :)

van een paar km op de snelweg worden mijn banden wel warm iig (BT010) heb geen problemen met afritjes
 
Succes Patrick met de wederopbouw!

Als ik hier in de buurt eens voor onderdelen moet kijken, hoor ik het wel.
 
rot dat je bike naar de haaien is,
maar :} dat je zelf helemaal niets hebt !!

success met de oplapwerken en dat je snel terug mag :]
 
Gelukkig ben je zelf nog heel!
Sterkte met je motor opknappen en ik hoop dat je er met de BBQ in z'n geheel weer bij bent.
 
Shit, klote voor je man!!!

Je hebt iig wel de goed attitude :} :} .
Die fiets komt wel weer goed, succes met de reparatie.
 
Sneu joh.. helaas.. maarja tis maar materiaal idd.. good thinking ;)

Komt vast snel wel weer in orde en dan ken je weer lekker :]

Take care!
 
Skoez, knap k*t joh. Als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil. Vanaf volgende week natuurlijk :P
 
jij was toch ook op de mfcd?
was de remmen in de bocht oefening geen optie om die te gebruiken...of schrok je zo erg dat dat niet meer hielp? :?

Van al dat rechtdoor rijden worden de banden niet echt warm is dus wel weer gebleken. Heb in de knik naar rechts die ik dus net ff iets te snel in dook, nog een poging gedaan om er nog wat snelheid uit te halen door in m'n voorrem te knijpen. Was alleen door de schrikractie iets te hard. Gevolg is dat het voorwiel z'n eigen weg ging en de motor mee trok, terwijl ik er afgeworpen werd.

Ben vandaag wel een beetje stijf aan de rechterkant, maar kan gewoon aan het werk dus niks bijzonders. Zo eerst maar ff echter een carterdeksel aan, kan ik vanmiddag weer sleutelen :)
 
jij was toch ook op de mfcd?
was de remmen in de bocht oefening geen optie om die te gebruiken...of schrok je zo erg dat dat niet meer hielp? :?
Op woensdag 05 juni 2002 08:05 schreef Skoezie het volgende:
Van al dat rechtdoor rijden worden de banden niet echt warm is dus wel weer gebleken. Heb in de knik naar rechts die ik dus net ff iets te snel in dook, nog een poging gedaan om er nog wat snelheid uit te halen door in m'n voorrem te knijpen. Was alleen door de schrikractie iets te hard. Gevolg is dat het voorwiel z'n eigen weg ging en de motor mee trok, terwijl ik er afgeworpen werd.
Lezen is moeilijk he :?
 
jij was toch ook op de mfcd?
was de remmen in de bocht oefening geen optie om die te gebruiken...of schrok je zo erg dat dat niet meer hielp? :?

Was niet op de MFCD. Maar remmen in de bocht, moet te doen zijn als je het niet te lomp doet. Maar denk dat ik in paniek iets te hard heb geknepen. Jammer dan...

Gisteren ff wat onderdelen gelijmt en te drogen gelegd.

Vanmiddag carterdeksel en koppelingshendel halen. Morgen pakking binnen als het goed is, dus dit weekend kan ik hopelijk weer sturen.

Nu alleen nog eens kijken wat ik met de kuip ga doen...

Zal de pics als ze klaar zijn wel ff ergens hier neer gooien. Best geinig om de motor eens gestript te zien. Uit elkaar ging vrij simpel, het is net Lego. Maar straks nog weer in elkaar zetten...
 
Op woensdag 05 juni 2002 08:05 schreef Skoezie het volgende:
Van al dat rechtdoor rijden worden de banden niet echt warm is dus wel weer gebleken....

Was dit met volledig opgewarmde supercorsa's niet gebeurt dan :? Maar gelukkig weet je zelf waar het aan lag. Dat heet een leermoment. Zelf heb ik ook een paar van die leermomenten gehad, maar wel steeds met het geluk dat ik m'n fiets niet op hoefde te rapen.
 
Op woensdag 05 juni 2002 12:16 schreef Skoezie het volgende:Was niet op de MFCD. Maar remmen in de bocht, moet te doen zijn als je het niet te lomp doet. Maar denk dat ik in paniek iets te hard heb geknepen. Jammer dan...

Gisteren ff wat onderdelen gelijmt en te drogen gelegd.

Vanmiddag carterdeksel en koppelingshendel halen. Morgen pakking binnen als het goed is, dus dit weekend kan ik hopelijk weer sturen.

Nu alleen nog eens kijken wat ik met de kuip ga doen...

Zal de pics als ze klaar zijn wel ff ergens hier neer gooien. Best geinig om de motor eens gestript te zien. Uit elkaar ging vrij simpel, het is net Lego. Maar straks nog weer in elkaar zetten...

LOL :+

Skoezie
Dé Lego rijder

;)
 
Welke rechterknik was het dan? Je kwam vanaf de Mac.
Dan is het die voor de Leen Bakker/Kwantum?
Daar ligt nogal vaak wat zand. Tis weinig, maar met hard remmen genoeg.
 
Welke rechterknik was het dan? Je kwam vanaf de Mac.
Dan is het die voor de Leen Bakker/Kwantum?
Daar ligt nogal vaak wat zand. Tis weinig, maar met hard remmen genoeg.

Linkerknik it was...

Voor de kartbaan langs, dan ga je naar links en heb je dat lange rechte stuk. De bocht daarna werd mijn Waterloo... :9
 
Linkerknik it was...

Voor de kartbaan langs, dan ga je naar links en heb je dat lange rechte stuk. De bocht daarna werd mijn Waterloo... :9

Oh daar (de Praxis). Je had op het rechte stuk het gas dus nog ff los })
Ik rij die bochten ook vaak. Het is er 's avonds altijd lekker rustig. Dan kan je de gehele breedte gebruiken.

Maar als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil :)
 
Welke rechterknik was het dan? Je kwam vanaf de Mac.
Dan is het die voor de Leen Bakker/Kwantum?
Daar ligt nogal vaak wat zand. Tis weinig, maar met hard remmen genoeg.

Lag idd wel gras en zand, maar dat was NA m'n schuiver... *D
 
Ik blijf me post na post verbazen over je nuchter wat betreft deze crash Skoezie. Doe je goed.
pfiade.gif


Geen gezeik over olie op de weg of andere lariekoek, maar gewoon toegeven dat je zelf te hard hebt gereden. Hier kunnen andere crashers een voorbeeld aan nemen.
 
Ik blijf me post na post verbazen over je nuchter wat betreft deze crash Skoezie. Doe je goed.
pfiade.gif


Geen gezeik over olie op de weg of andere lariekoek, maar gewoon toegeven dat je zelf te hard hebt gereden. Hier kunnen andere crashers een voorbeeld aan nemen.

:^
 
Ik blijf me post na post verbazen over je nuchter wat betreft deze crash Skoezie. Doe je goed.
pfiade.gif


Geen gezeik over olie op de weg of andere lariekoek, maar gewoon toegeven dat je zelf te hard hebt gereden. Hier kunnen andere crashers een voorbeeld aan nemen.

idd! Veel succes met sleutelen en met de spierpijn ;)
 
Tuurlijk...
Doel ook meer op de diverse lui die hier beweerden dat ze de sxchade aan de motor erger vonden dan de gebroken botten / hersenschuddingen enzovoorts... Zelfs mét Full Omnium... Dan heb ik liever de motor total loss dan de bestuurder... Motor is te repareren... Lukt dat niet meer, haal je een nieuwe... Wat als je lichaam niet meer te repareren is? Weet wel wat ik erger zou vinden... Balen, het heel erg vinden enzo is normaal, maar als je zelf ongehavend vrijkomt in deze tijd waar veel motorrijders er stukken slechter vanaf komen, is dat ook iets waarvoor je effe dankbaar mag zijn... Daarna mag je weer balen... ;)

Die mensen (ik ben er zo één) h"bben de heel duidelijk eis dat de lichamelijke schade moet gerepareerd kunnen worden. Niemand vind z'n motor belangrijker dan zichzelf. Sommigen (ik) vinden hem wel belangrijker dan een tijd persoonlijk ongemak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan