het harde bewijs hoe belangrijk een helm is!

Heel veel beterschap voor je ouders. Hoop dat ze niet zo geschrokken zijn dat ze niet meer op de motor stappen. Lijkt me heel gaaf om samen met m'n ouders te rijden :} .

En idd, die 45 km karretjes zijn levensgevaarlijk. Of er zitten debielen in die hun rijbewijs niet kunnen halen en dus niet op de weg horen, of er zitten van die ouwe lijken in die ook niet kunnen rijden.
Plus daarbij, ze lijken zoveel op gewonen auto's dat je de snelheid helemaal verkeerd inschat (zeker als het donker is)
 
Heel veel beterschap voor je ouders. Hoop dat ze niet zo geschrokken zijn dat ze niet meer op de motor stappen. Lijkt me heel gaaf om samen met m'n ouders te rijden :} .

Nou, geschrokken zijn ze wel en ze hebben dus ook al gezegd dat ze niet meer motor gaan rijden. Wel jammer idd want hij had nog geen half jaar zijn motor!
 
beter man :}

Ik hoop voor je dat je vader weer snel de oude zal zijn.
Hoe is het nu eigenlijk met zijn geheugen?? is dat al weer een beetje in orde?
 
Tis echt goed om te horen dat er steeds vooruitgang in zit. Ik hoop, net als iedereen op een volledig herstel.

Ook veel sterkte aan jou en je moeder toegewenst, want ik weet dat het niet makkelijk is.
 
beter man :}
Hoe is het nu eigenlijk met zijn geheugen?? is dat al weer een beetje in orde?

Nou, zijn geheugen is nu weer goed wat betreft denken. Mijn vader is boekhouder en als je em en balans onder zijn neus schuift maakt ie em meteen.

Het is alleen het doen van dagelijkse dingen. Hij zat bijvoorbeeld naast mijn moeder in de auto en ziet dat er een fietser van rechts komt. Dan weet ie wel dat ie moet stoppen maar voor ie dat op zijn lijf heeft overgebracht is ie bij wijze van al 400 meter verder. De link tussen het denken en het uiteindelijke doen van dingen moet nog wat beter worden
 
Goed nieuws :) ...hopen dat het weer 100% goed wordt

Blijven k*tdingen die 45km-karretjes... begint echt een plaag te worden...
 
Ik lees het topic nu pas... :? heb denk wat gemist. Maar ben ook van geschrokken naar wat blijer gegaan tijdens het lezen van alle berichtjes. Hopen dat hij weer gauw "de ouwe" word, en veel sterkte toegewenst.
 
Ik lees het topic nu pas... :? heb denk wat gemist. Maar ben ook van geschrokken naar wat blijer gegaan tijdens het lezen van alle berichtjes. Hopen dat hij weer gauw "de ouwe" word, en veel sterkte toegewenst.
 
vreemde wereld. 45 km per uur autootjes zijn hot lijkt wel je kan haast niet meer om die dingen heen. en als je 3 pond te zwaar bent of ouder als 25 jaar heb je kennelijk recht op een loopwagen met handremmen. ben je moddervet dan krijg je een rijdende accu met kinbesturing....niks mis mee hoor allemaal maar die elektrische zitkarren rijden zo vaak over je tenen in de supermarkt en er zitten vaak zeer luidruchtige,volgevreten en nietstoevoegende mensen die denken dat ze voorrang op alles hebben.
Verder heb ik geen kritiek op de invalide mens maar maak het niet te gek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan