Het heeft geen reet met motoren te maken, maar toc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maak je niet druk, het betekend ff niet neuken maar het komt wel goed. Met je ex heb je geen reet meer te maken. Klinkt hard maar je gaat nu gewoon weer verder met je eigen leven en niet met dat van haar.

Maar in iedergeval: Sterkte. ;)
 
Kijk als het niet gaat, dan hou het uiteraard op. Maar voor jou en Esther vindt het ik het erg rot. Maar ik zeg maar zo: beter nu, dan dat je al samen woonde!

VEEL SUCCES
CBR-GIRL
 
Kijk als het niet gaat, dan hou het uiteraard op. Maar voor jou en Esther vindt het ik het erg rot. Maar ik zeg maar zo: beter nu, dan dat je al samen woonde!

VEEL SUCCES
CBR-GIRL
Ik woon zelfs al samen en moet het huis verkopen, ook ellende dus...
 
Altijd lullig om een langdurige relatie te moeten beëindigen....
Maar, zoals al eerder gezegd: there are more fishjes in the sea...
Ook al zul je daar nu misschien nog anders over denken....

Sterkte.....
 
He duud ik weet dus echt precies hoe je je voelt. Ik heb sinds amper een weekje ook mijn 'verkering' uit. Hebben dus ook 3 jaar vol weten te maken. Ik heb hetzelfde gevoel van dat je haar in de steek laat. Vooral omdat mijn vriendin (ex-vriendin) nog niet zo'n makkelijke thuissituatie heeft. Dat maakt het voor mij extra pijnlijk. Ik hoop dat ik haar in de toekomst als een goede vriend kan steunen, want die steun zal ze hard nodig hebben gezien de omstandigheden.

Als je eens wilt praten duud, je zegt het maar. Ik weet echt hoe je je voelt

Groetjes
 
klote ruud, dat wordt het aankomende half jaar door een klein helletje gaan, daar kan je niet omheen....

hopen dat het allemaal voor je mee mag vallen...
ik wens je iig veel sterkte....(veel afleiding zoeken dat helpt!)

GOOD LUCK!!
 
Bedankt voor de steun mensen...

Maar weet je? Ik voel me nu eigenlijk opgelucht...het is allemaal vrij ingewikkeld, maar het heeft ermee te maken dat zij echt HEEL vaak verhuist is...dan weet je misschien al genoeg.
Nooit vrienden gamaakt, want 'ze ging toch weer verhuizen'. Altijd op haarzelf dus, nooit op zoek naar andere vrienden. En dan ook nog eens heel koppig...
Dat allemaal heeft het afscheid wat minder moeilijk gemaakt denk ik, het was altijd al aanklooien zeg maar...niet zo erg, maar toch.

Binnenkort ff langs om te kijken hoe het gaat (en om mijn telefoon-lader te halen! :) :) ), maar dan vind ik het ook wel best...

Jullie horen het wel!
 
Heb net je topic op GoT gelezen over deze kwestie Duderuud, moet zeggen dat dat wel weer een nieuw licht werpt hierover. :) ;)

Hoe gaat het inmiddels met dit verhaal? We zijn benieuwd. :)
 
Heb net je topic op GoT gelezen over deze kwestie Duderuud, moet zeggen dat dat wel weer een nieuw licht werpt hierover. :) ;)

Hoe gaat het inmiddels met dit verhaal? We zijn benieuwd. :)

Url ???
[edit]
Kheb hem al. Tis deze :P
[/edit]
_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-04 17:19 ]
 
Op 2001-08-04 16:46, schreef Revolution:
Heb net je topic op GoT gelezen over deze kwestie Duderuud, moet zeggen dat dat wel weer een nieuw licht werpt hierover. :) ;)

Hoe gaat het inmiddels met dit verhaal? We zijn benieuwd. :)

Url ???
[edit]
Kheb hem al. Tis deze :P
[/edit]
_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-04 17:19 ]

Ik kan er niet bij :(
Kan iemand me vertellen waar het over gaat?

[edit]

Hehehe, thx to Poohbeer ben ik op de hoogte.
Tja Duderuud, ik snap best dat je een beetje tegenstrijdige gevoelens hebt over de gang van zaken.
Maar ik vind niet dat je slecht bezig bent hoor, je hebt helemaal gelijk en je hoeft nergens voor te schamen.

Doorgaan, vooral doorgaan (zoals Barry Stevens altijd zegt)

[/edit]

_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-04 18:32 ]
 
Sorry dat ik het hier niet gelijk gepost heb...

Maar inderdaad, ik schaam me enigszins om het te zeggen, maar ik heb NU alweer een ander...erg he!

Het blijkt nu wel dat het al langer niet bar goed ging met mijn vriendin...anders had ik wel een 'rouw-periode'gehad denk ik zo...

Nou ja...om bij het begin te beginnen...

De dag voordat ik op vakantie ging (een vrijdag) begon ik STOMTOEVALLIG te mailen met een meisje waarvan ik dacht dat ze uit Belgie kwam...niet dus he!
Ze woont vlakbij...en ik heb maar snel besloten om eens bij haar langs te gaan.
Dit heb ik dus gedaan...ik moet wel opmerken...het heeft NIKS te maken gehad met mijn ex-vriendin hoor!! Serieus!

Maar goed, ben er dus een keer geweest, de volgende dag nog een keer...en toen hebben we al iets uit lopen vreten...was ERRUG gezellig! :)

Ben toen nog een keer geweest, en toen zijn we nog VEEL verder gegaan...ik treed niet in details...maar het is bij mij nog NOOIT zo snel gegaan allemaal!
We voelden ons alletwee enigszins schuldig, omdat we allebij een beetje in hetzelfde schuitje zitten...alle2 pas een relatie achter de rug...

Maar ja....we vonden het leuk...en nog steeds...dus vanavond waarschijnlijk weer afspreken! :)

Ze is echt compleet anders dan mijn oude vriendin...ze rookt (joepie!! Mijn oude vriendin was er ZWAAR op tegen), ze houdt van motor rijden ( :) ), ze kijkt heel vaak Formule 1...kan gewoon niet beter man!
En ze is 'intiem' ook heel anders dan mijn ex...maar ja, die was dan ook nog 'vers' zeg maar...hehe! Ze is echt 'amazing' gewoon! })

Maar goed...nog steeds wat twijfels...wat zullen mijn ouders wel niet denken...

Maar okee, het bewijs maar weer eens....via internet kunnen dus WEL relaties ontstaan! :) :)

Ik houd jullie op de hoogte als jullie daar behoefte aan hebben! })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan