Het heeft geen reet met motoren te maken, maar toc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Het is uit met mijn vriendin...na meer dan 3 jaar...

Ik vind het vooral zielig voor haar....nu kruipt ze weer in haar schulp denk ik, en haar meeste vrienden waren mijn vrienden...

*zucht*
 
Owh jezusshit man, ik baal echt voor je. ;(

Ik weet zelf uit ervaring hoe k#t het kan zijn, en dan was het bij mij maar een paar maand ipv 3 jaar. :(

Sterkte ermee!!
 
Hey ik kan best bedenken waarom je het rot voor haar vindt hoor, maar je moet je zelf nooit naar achter schuiven. Hoe K*T het ook is en voelt. Je zal toch verder moeten! ALs je niet met een spetterende ruzie uit elkaar bent gegaan rpobeer elkaar dan toch te steunen. 3 jaar zet je niet even aan de kant. En probeer er gewoon over te praten met mensen die een luisterd oor hebben. Denk niet dat "ze" zullen denken daar hebbie du zeur weer met zijn probleem. ALS het ECHTE vrienden zijn willen ze wel 1000 keer naar het zelfde luisteren als jij je daar beter van gaat voelen.
He maar genoeg van mijn goed raad. (ik lijk wel een ouwe lul)
Pak je bike en ga eens een lekker stukkie rijden en zet de dingen eens op een rij. (blijf wel op het verkeer letten!!!!!!)

Suc6

DABORG

 
euhhm.. als jij't rotter voor haar vindt, vind je't dan zelf wel erg eigenlijk? Of ben je eerder toch blij dat't over is?

Noujah, "sterkte!"of "geniet ervan".. welke ook toepasbaar is.

 
Is natuurlijk altijd klote,maar je hebt nog een paar motor vrienden op het motr-forum. Het is altiijd weer zo moeilijk om er bovenop te komen, je gaat immers voor de 100% .
Suc6 ermee
 
JA kut voor je Ruud.
Ik ken je eigenlijk niet, maar wens je toch heel veel sterkte toe in de komende dagen. En in de dagen daarna trouwens ook.

Hang on in there.

Sterkte en succes jongen.

Mustang Sally
 
Tja...nooit leuk natuurlijk :(

Suc6 ermee....

1 voordeel....je kan lekker alles vergeten als je motor rijdt :]
 
Klote man.....

Maar er zijn genoeg andere prinsesjes op de wereld....

En je hebt altijd je motor nog 8-)
 
Bomber.!!!
Maar wat een goede vriendin mij geleerd heeft is:
"There are plenty of other fish in the sea..!!!"

Maar drie jaar is eigenlijk niet zomaar iets.
Je komt er uiteindelijk wel over heen...

 
Kut voor je Ruud.
Maarja je moet echt aan jezelf denken, het is te moeilijk om rekening te houden met de gevoelens voor 2 mensen.
Klinkt misschien een beetje egoistisch, maar jezelf bent het allerbelangrijkste!

Iig veel sterkte, maar ik denk wel dat je je er doorheen zult slaan.

En zoals ik nu steeds met tegenzelf zeg : geen handvol, maar landvol. (alleen ik heb het over mijn motor)


_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-01 11:13 ]
 

Ik weet dat het geen troost is, maar....het kan nog erger..
Twee weken geleden is het uitgegaan met m'n vriendin na 2,5 jaar, en drie dagen later lig ik met m'n 1 jaar oude cbr 600 onder een vangrail...
Ik alleen wat (heel wat ) blauwe plekken en een pijnlijke schouder, maar m'n fiets is er een stuk slechter aan toe.
Zit dus deze zomer zonder vriendin en zonder fiets.....
Ach, life goes on! :)
 
da's niet niks, onder de mensen blijven zou ik zeggen, dat geeft een beetje afleiding.......jammer als je die vrienden nu ook niet meer ziet, aan de andere kant is het ook moeilijker als je ze wel nog vaak ziet omdat je dan toch in elkaars systeem blijft zitten. Dat is misschien voor jou niet moeilijk maar waarschijnlijk voor haar wel.....
Hou je taai en rij voorzichtig....

[ Dit Bericht is bewerkt door: toedith2000 op 2001-08-01 12:07 ]
 
ja duud, kan gebeuren he

niet iedereen kan een meisje vinden zoals ik er een heb !
knap, slim en een goed gevoel voor humor + graag meerijden op de motor en vragen of het sneller kan *D

blijven zoeken en sterkte in eenzame tijden
 
Zat me net te bedenken dat dit koud na je vakantie is (of tijdens ?). Zal wel koud op je dak zijn gevallen.
 
ja duud, kan gebeuren he

niet iedereen kan een meisje vinden zoals ik er een heb !
knap, slim en een goed gevoel voor humor + graag meerijden op de motor en vragen of het sneller kan *D

blijven zoeken en sterkte in eenzame tijden

Ik ben ook in het gelukkig 'bezit' van zo'n meisje..... 8-)

Krijg je met een vader die een dikke Goldwing heeft en die ik amper kan bij houden... :]
 
Jongens doe eens een beetje normaal aub, als iemand net zijn vriendin kwijt is ga je hier toch ook niet zitten opscheppen hoe goed je vriendin wel niet is.

Vind ik echt ronduit belachelijk, jullie moeten je kapotschamen!

En nee ik ben niet jaloers! (zie andere topics van mij)

_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-01 16:12 ]
 
ok, sorry

shame on me!
wil duud gewoon laten weten dat er wél fantastische vrouwen bestaan en dat hij moet zoeken tot hij de zijne gevonden heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan