mean-machine
uut Ee
Ach in en rond de Peel fikt 't ook.Ruim 3 weken geleden toen ik er was ook al brand op de Brocken.
Ik zag gister op enkele plaatsen rond Griendtsveen brandweerlieden op strategische plekken posten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ach in en rond de Peel fikt 't ook.Ruim 3 weken geleden toen ik er was ook al brand op de Brocken.
Nou toen ik er in mei was niet dus het is jouw schuldRuim 3 weken geleden toen ik er was ook al brand op de Brocken.
Zo te horen heb je het er prima naar je zin,Vreetalarm!!!
Ik kom net van restaurant(je) Mythos in Sankt Andreasberg. Zelden zo goed en lekker (Grieks) gevroten. Een aanrader voor de Harz gangers bij deze.
Herrenstrasse 12 Sankt Andreasberg.
Edit: Het is klein. Erg klein, de beneden verdieping biedt hooguit plaats aan 25 personen.
Zo te horen heb je het er prima naar je zin,
Veel plezier verders,![]()
Leuk, feest der herkenning! Hotel was helemaal up to date in 1960 :-). Die weg van het hotel naar Sieber, heeeerlijkIk vertrek maandag 29 mei met mijn vrienden voor weer een dikke week Harz.
Vorig jaar heb ik trouwens een nacht in berghotel Glockenberg in St. Andreasberg doorgebracht, dat was wel ok.
Dank voor de tip maarreuh, als ik in de Harz ben eet ik Duits eten, geen Grieks
(Ik eet straks dus letterlijk een week lang schnitzelsen dergelijke)
Edit: paar foto's van berghotel Glockenberg in St. Andreasberg.
Bekijk bijlage 1874339
Bekijk bijlage 1874341
Bekijk bijlage 1874342
Bekijk bijlage 1874343
Bekijk bijlage 1874344
Ik vertrek maandag 29 mei met mijn vrienden voor weer een dikke week Harz.
Vorig jaar heb ik trouwens een nacht in berghotel Glockenberg in St. Andreasberg doorgebracht, dat was wel ok.
Dank voor de tip maarreuh, als ik in de Harz ben eet ik Duits eten, geen Grieks
(Ik eet straks dus letterlijk een week lang schnitzelsen dergelijke)
Edit: paar foto's van berghotel Glockenberg in St. Andreasberg.
Bekijk bijlage 1874339
Bekijk bijlage 1874341
Bekijk bijlage 1874342
Bekijk bijlage 1874343
Bekijk bijlage 1874344
Je kunt eens kijken bij Wartungsmodus harzlodge savonds een kampvuur of Goslar onveilig maken.hebben jullie nog goede tips voor een overnachting met een grote groep en dan een plaats waar je ook goed kan feesten?
tot dus ver heb ik pullman city harz
en braunlage.
Vreetalarm!!!
Ik kom net van restaurant(je) Mythos in Sankt Andreasberg. Zelden zo goed en lekker (Grieks) gevroten. Een aanrader voor de Harz gangers bij deze.
Herrenstrasse 12 Sankt Andreasberg. www.mythos-sanktandreasberg.de Tel 0049 5582 33 60 493 .
's Maandags ruhetag, feestdagen wel geopend.
Edit: Het is klein. Erg klein, de beneden verdieping biedt hooguit plaats aan 25 personen.
Paar jaar geleden waren wij ook tijdens Walpurgisnacht in de Harz. Erg leuk!Zeer zeker. Gisteravond naar de Walpurgisnacht feesten in Schierke geweest.
Gij schandelijke zuipschuit! Morgen mag jij je bij de volgende halte melden
![]()
![]()
Je moet ze even een voorsprong geven.Altijd wel een trage auto voor je.
Vanwege vastgelopen blok van de KTM
je hebt een KTM Adventure of niet hè.