Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo gasten,

Weten jullie nog een tip voor aanschaf betaalbare remschijven voor?

Groet Guido
 
Het guido,

Die gast van desert motors heeft vaak nieuwe setjes op marktplaats staan.
Tik ff desert motors in op marktplaats.


Greetszz
 
Laatst bewerkt:
@Rijkers,

Kroatie ben ik vorig jaar geweest, via slovenie (mooi) en dan de kustweg (niet mooi en 1 tankstation in het midden) naar zadar (wel mooi) of via de eilanden rijden of via het binnenland naar zadar.

Ben met een maat van me door 6 landen gereden alleen maar kleine weggetjes, neem goede kaarten mee want navigatie is vaak een probleem maar soms ook weer handig.

Groet Guido
kustweg is pr0n :9~ bocht na bocht maar die kan je met 80 door als je een beetje wilt sturen :}
 
08692.jpg

08686.jpg

P1000678.jpg
 
Nieuw hier.

Sinds oktober vorig jaar in het bezit van een RD04. Al 130k op de teller,maar loopt als een zonnetje.

Zit nu echt te wachten op beter weer (ga met al die pekel mijn AT er niet aan wagen, daar heb ik een andere fiets voor). Hopelijk komt dat weer snel, die kou ken ik nu wel (zucht).

Ben erg benieuwd naar alle verhalen hier.

Gr., Patrick
[afbeelding]

Welkom....!

De teller staat nu op 2 rd-04 twinnetjes in dit topic..!
Dit is volgens een oude twin van een kerel van t transalp forum..?

Hele nette km-stand ook :Y

GreetsZ
 
Welkom! :W

Mooie fiets! :Y

Nieuw hier.

Sinds oktober vorig jaar in het bezit van een RD04. Al 130k op de teller,maar loopt als een zonnetje.

Zit nu echt te wachten op beter weer (ga met al die pekel mijn AT er niet aan wagen, daar heb ik een andere fiets voor). Hopelijk komt dat weer snel, die kou ken ik nu wel (zucht).

Ben erg benieuwd naar alle verhalen hier.

Gr., Patrick
[afbeelding]
 
Welkom....!

De teller staat nu op 2 rd-04 twinnetjes in dit topic..!
Dit is volgens een oude twin van een kerel van t transalp forum..?

Hele nette km-stand ook :Y

GreetsZ

---
Klopt. Vriend van een vriend van mij (rijdt ook een RD04) had hem in de verkoop staan, oa op het Transalp Forum.
En aangezien ik graag een AT wilde, kansje.


Gr, P.
 
Jongensss die foto's van kroatie,, ik word GEK... heb er echt heel veel zin in,.

PS Jossmit.nl en motoenzo.nl hebben ook wel mooie spullen qua remwerk...
 
Bedankt voor de tips qua remwerk!

zal ook wat foto's en filmpje posten van de balkan.

groet guido
 
@diekooi. is het misschien een idee om de onderdelen site,s zo als motorenzo/japparts/jossmit/in de op te zetten.grt andre
is wel een idee. maar staat er al het een en ander in. en als je voor ieder onderdeel andere site's gaat noemen word het een bende heb ik het idee. nu heb ik een paar site's voor oem parts. en voor upgrades.
 
---
Klopt. Vriend van een vriend van mij (rijdt ook een RD04) had hem in de verkoop staan, oa op het Transalp Forum.
En aangezien ik graag een AT wilde, kansje.


Gr, P.

Je hebt er geen slechte koop aan, deze motor is altijd met liefde behandeld door de vorige eigenaar. Hij rijd nu Varadero
 
varadero en mooi zijn... _O- haha...!
Het beste kun je ze vergelijken met lady gaga met angst voor zand en modder... :z
Hey ieder zn ding natuurlijk... :+
 
Zo afgelopen week weer wat aan het sleutelen geweest,

deze maar even mooi gemaakt.
bracket_zps128cf522.jpg


bracket2_zps0c29928d.jpg


En de knippers vervangen (alle 4, plus een vermogens onafhankelijk relais gehaald) en mijn achterspatbord ingekort. op deze foto moet mijn verse rekje er nog opgezet worden.

rear1_zpscabbf44a.jpg


nu maar eerst wachten op de beugels die besteld zijn! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan