Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ben ik ook naar op zoek. Vooral leuk om te beginnen en te sleutelen.
En ik wil natuurlijk mijn Bandit verkopen en dan niet teveel hoeven bij te leggen.
In ieder geval bedankt, hulp wordt altijd gewaardeerd
 
als je iets wil weten gewoon vragen hier in t topic, kennis zat aanwezig 20 man weten altijd meer dan 1 he.!

Wel ff fotos posten als je er 1 hebt gekocht he.!?

Greetszz
 
en als je hem voor 4 sept heb mag je met je AT meerijden. en anders mag je ook kopen kijken.


zo nu maar eens een paar tanken als een oud wijf rijden. eens kijken of ik dan betere scores dan 1l:13,94km
 
en als je hem voor 4 sept heb mag je met je AT meerijden. en anders mag je ook kopen kijken.


zo nu maar eens een paar tanken als een oud wijf rijden. eens kijken of ik dan betere scores dan 1l:13,94km

Ik weet niet eens wat die van mij drinkt. Ik zal het eens bijhouden deze week want ik maak toch zeker 300 km per week.
 
ik niet helaas, maar zet de bandit op susuki forum tekoop hier op MF op marktplaats en op speurders dan moet je hem zo verkocht hebben..!

Greetssz
 
sta ongeveer iedere 225-250km er weer 17L bij te gieten

Ik heb vandaag getankt en het blijkt dat ik afgelopen week 1 op 17,5 heb gereden. Ik ben geen rustige rijder en mijn topsnelheid is 120 tot 140 kmu iedere dag. Het is wel nagenoeg alleen snelweg dat scheelt ook maar ik ben niet ontevrden. Jouw fiets heeft wel veel dorst dan denk ik. Ik vraag mij af wat de fiets van de anderen op dit forum verbruikt.
 
ja heb jou @T nog nooit gezien in dit topic.. :z

Trouwens nog 10 paginas en dan zijn we toe aan deel 2 van het @T topic..! *O*

Je hebt het neem ik aan over mijn fiets. Eerlijk gezegd heb ik geprobeerd een foto hier op te zetten maar ik krijg bericht dat het bestand te groot is en ik heb geen idee hoe ik het moet verkleinen, dus als je een tip hebt laat ik hem zien.
:Y
 
Ik rijd best stevig door, al trek ik hem niet naar het rood toe, maar ik kom echt met geen mogelijkheid onder de 1 op 19 / 20 . 1 op 19 als ik constant snelweg rij met gem 130 km uur
 
Je hebt het neem ik aan over mijn fiets. Eerlijk gezegd heb ik geprobeerd een foto hier op te zetten maar ik krijg bericht dat het bestand te groot is en ik heb geen idee hoe ik het moet verkleinen, dus als je een tip hebt laat ik hem zien.
:Y


open de foto met widows picture manager .dan vergroten-verkleinen- kies het formaat web groot..! zo doe ik het iig . hey en als t mij lukt moet het jou ook lukken wat ik en pc,s ;(


:+
 
Nou ik probeer het eens. Kijken of ik de foto erop krijg.
full
 
:w netjes hoor, ik vind de laatste kleurstelling toch ook wel erg mooi. Maar ja, twins blijven gewoon vette fietsen om te zien!

ik zit gemiddeld op een krappe 1/17, tijdens de vakantie was het met volle bepakking 1/14.5 op de snelweg (120-150 km/h), en ruim 1/20 in de bergen!?!

Mijn topsnelheid was heuvelaf 190 op de teller op de autobahn = niet leuk op een twin.
 
Mooie fiets , hele gave kleuren...


As promissed....

Pic's van het zadel

zadel_1.JPG


zadel_2.JPG


Rijd echt stukken beter dan het originele zadel !!
 
Laatst bewerkt:
Nice! ziet er goed uit.

Het enige wat ik me afvraag is of je nog wel een beetje kan verplaatsen op je zadel? Lijkt me lastig om even van houding te wisselen zo.
 
Ik heb met mijn motor een verbruik de 1 op 17/18
bevalt me best is ook een RD07a van 1999

En wat betreft dat zadel. Ik vond de orginele ook te hard. Nu heb ik hem bij de plaatselijke stofferder 3 cm laten verhogen met schuim. Zit een stuk beter. En heb nog het orginele dek. koste me 50 euro.
 
Ik was ff aan het kijken op motozoon. Kwam ik deze tegen.
Iemand hier ervaring mee?
full



Leek mij wel mooi. en omdat de temp meter met koud weer niet heel ver omhoog komt heb ik dan toch een indicatie hoe warm de motor is.
 
volgens mij doet zo'n ding precies wat het zegt. temperatuur weergeven.. :+

tis denk ik wel fijn om te hebben maar ik vraag me af hoeveel je erop gaat kijken als je aan het rijden bent. ik zag zo'n ding bij iemand op zijn twin zitten en vond het slecht te lezen toen ik er naast stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan