Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Door het smalle midden deel van mijn stuur heb ik ze aan de binnenzijde moeten monteren, waardoor je het ROX logo niet ziet.
Bevallen mij prima. Afwerking en pasvorm is goed en zit goed vast, verdraaid ook niet als je onverhard gaat.

Dat ziet er ook goed uit, heb je ze zelf al gemonteerd? Zo ja, hoe bevalt het? In je topic dacht ik andere te hebben gezien.
 
Mijn pekel fiets voor komende winter.
full
 
Zo...

Weer thuus van de gedane arbeid, even MF Africa Twin checken en... gelijk weer een uur aan et lezen. Niet lang voordat dit het meest active topic ooit is ;)

Iedereen helemaal klaar voor zondag?
Ik heb der machtig veel zin in alleen die faalhaas van een piet paulusma niet... met zijn nat weer voorspelling ;)
 
Ja dat gaat wel lekker hier, hard op weg naar het volgende topic.

Morgen even de bandjes en ketting checken en dan ben ik er klaar voor. En het weer, we zien wel, heb 3 totaal verschillende voorspellingen van verschillende sites gelezen zojuist.

Hoop natuurlijk wel op droog weer, ik heb alpinestars tech-3 laarzen, die zijn net zo waterdicht als de gemiddelde teenslipper..
 
Ja dat gaat wel lekker hier, hard op weg naar het volgende topic.

Morgen even de bandjes en ketting checken en dan ben ik er klaar voor. En het weer, we zien wel, heb 3 totaal verschillende voorspellingen van verschillende sites gelezen zojuist.

Hoop natuurlijk wel op droog weer, ik heb alpinestars tech-3 laarzen, die zijn net zo waterdicht als de gemiddelde teenslipper..

rij me Magnum STEALTH FORCE 8.0 ctcp (hoge veiligheidschoenen) :Y zijn zo doorweekt als het vet eraf is. maar ook weer na een paar km droog. en je kan er lekker op lopen :Y zijn intussen me dagelijkse schoenen geworden. zitten gewoon te lekker. voelen aan als gympen :Y met goede grip. kan er de hele dag op staan en geen zweetpoten :}

zie net dat er een nieuwere versie is die waterdicht impregneert is *O* als ze er te afgeleefd uitzien kunnen deze door als bouwkisten en dan komt er de waterdichte voor in de plaats :}
oja en de nieuwe heeft een rits waardoor je ze snel aan en uit kan doen als je je motorbroek uitdoe *O*
 
Laatst bewerkt:
Daytona laarsen en Dane jas echt heerlijk waterdicht echter bijna geen ventilatie openingen dus mocht het morgen echt 25 graden worden en regen dan is het binnen net zo nat als buiten _O-
 
Daytona laarsen en Dane jas echt heerlijk waterdicht echter bijna geen ventilatie openingen dus mocht het morgen echt 25 graden worden en regen dan is het binnen net zo nat als buiten _O-

neem me reserve handschoenen mee en me hema regenpak krijgt zijn vuurdoop. nadat de vorige in stukjes achter me aan slingerde. _O- dacht dat er gras aan me schoen zat. maar dat was de binnenkant van het regenpak _O-

en me pak en helmvoering gewassen van de week. en me pak weer volgespoten met antiregen spul. :Y
 
Laatst bewerkt:
Luitjes,

Wat een toffe dag.! mooie route zeker t 2de stuk.! en in de middag nog lekker weer ook :]

Route makers.! super gedaan.!
Ik zeg laat de fotos maar komen....!!! :+ :9~ :]

@ SJG nog een beetje op tijd thuis gekomen.?? breng vd week wel ff die binneband
 
ben ook weer heelhuids thuis gekomen *O* was weer een mooie dag :} en eindelijk sinds 8 mei. de 2000km over _O-
P1040185.jpg

P1040186.jpg

P1040187.jpg

P1040188.jpg

P1040189.jpg

P1040190.jpg

P1040191.jpg

P1040192.jpg

P1040193.jpg

P1040194.jpg

P1040195.jpg
 
He luitjes, super route uitgezet vandaag. erg leuk om iedereen eens live te zien! Nog ff een tipje mijner zijds: ga nooit!! rijden met een band waarvan je weet dat ie kapot is! Levensgevaarlijk! Ik ben bij 't eerstvolgende tankstation gestrandt (gelukkig niet op m'n smuil gegaan)... Mijn maat gebeld om me te laten halen... eind goed al goed, was wel laat! Maar ja, toffe dag gehad, evengoed!
8-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan