Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er aan, valbeugels moeten er nog even worden opgezet en dan zijn jullie de eerste :)
 
Ziet er leuk uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. :')
Ik hoop er volgende keer wel van de party te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. :')
Ik hoop er volgende keer wel van de party te zijn.


ik zeg we moeten gelijk maar weer data gaan prikken. als het net zo lang duurde als deze afspraak,
ik zeg oktober nog een keer net voor de winter.
ik heb alleen geen tijd om een route uit te zetten. want ik ga nog even op vakantie.
 
heb nog ff gekeken de polen zitten goed vast. maar de motor gaat ook wel rond. maar hij slaat niet aan.
nog andere ideeen?

Klinkt als ergens een los contact of ergens vuil.
Check ook eens je cdi,bobines en de brandstofpomp. ff alle aansluitingen bekijken of deze netjes schoon zijn e.d. nergens een kabel bloot.?

jammer dat je niet wat meer in de biirt woont anders konden we samen eens kijken.

Greetszz
 
ik zeg we moeten gelijk maar weer data gaan prikken. als het net zo lang duurde als deze afspraak,
ik zeg oktober nog een keer net voor de winter.
ik heb alleen geen tijd om een route uit te zetten. want ik ga nog even op vakantie.

Ik wil opzich wel een poging wagen om een leuke route uit te zetten..mss dat sjg ook nog wat tips heeft voor een paar mooie stukjes route..

Mocht er animo voor zijn,Dan wel over een maandje ofzo,zodat ik een klein beetje de tijd heb om de route te fixen.

Nadeel is dan wel (niet voor mij iig) dat het voor de meeste verder rijden is dan zondag..

Wat ook kan is een route in de omgeving Nijmegen.lig wat meer centraal.
Maar dan laat ik de beurt voorbij gaan qua organisatie.

we kunnen er ook weer een poll voor aanmaken in deel 2 aangezien het eerste @T-Topic bijna vol zit..

Hoor t wel. Greetszz d :]
 
iemand een idee om mijn at in een aanhangertje van 154x103cm te vervoeren :? zo ja dan mag hij vrijdag mee naar betere oorden *O* zonder dat ik al verrot aankom -O-

zoiets maar dan een ouder model. klep kan gaat eraf. en achterschot kan er ook af.
http://www.motor-forum.nl/global/templates/motor-forum/images/icons/toolbar/library.gif?v=1309278444
saris10.JPG
 
Laatst bewerkt:
dus diagronaal is 185.

De at is iets langer dan 200.
Ik durf effe niet te zeggen, hoe ver het acherwiel in de bak staat.
 
iemand een idee om mijn at in een aanhangertje van 154x103cm te vervoeren :? zo ja dan mag hij vrijdag mee naar betere oorden *O* zonder dat ik al verrot aankom -O-

zoiets maar dan een ouder model. klep kan gaat eraf. en achterschot kan er ook af.
http://www.motor-forum.nl/global/templates/motor-forum/images/icons/toolbar/library.gif?v=1309278444[afbeelding]


Is het je eigen aanhanger??
Zo ja zou ik het deksel er af halen. Voorkant ook klapbaar maken.
Dan een stuk U profiel over de dissel. Waar het voorwiel in kan. Dat is de eerste winst.
en als hij dan nog niet past een oprijplaat in de bak leggen en zo ver over laten steken dat het achterwiel er op past. alles een kleinbeetje vast zetten en gaan.

Of toch op zoek gaan naar een andere achauffeur voor de auto.
kun je zelf lekker rijden.
 
Heb zeker leuke routes in gedachte hier in de omgeving, had al zoiets in gedachte om te organiseren... echter niet op korte termijn; moet over kleine 6 weken uit m'n huis zijn (verkocht) en paar dagen erna de boel inhuizen op de nieuwe locatie... heb nu echt nergens tijd voor! Onze nieuwe locatie is wel zeer geschikt om een keer een soorgt van treffen te houden (plaats in overvloed!)... wordt wel dan een keer in 't voorjaar ofZo.... P.s. Dennis, ik wil morgenavond de band verniewen... heb je toevallig morgen tijd om de binnenband te ruilen? 8-)

Ik wil opzich wel een poging wagen om een leuke route uit te zetten..mss dat sjg ook nog wat tips heeft voor een paar mooie stukjes route..

Mocht er animo voor zijn,Dan wel over een maandje ofzo,zodat ik een klein beetje de tijd heb om de route te fixen.

Nadeel is dan wel (niet voor mij iig) dat het voor de meeste verder rijden is dan zondag..

Wat ook kan is een route in de omgeving Nijmegen.lig wat meer centraal.
Maar dan laat ik de beurt voorbij gaan qua organisatie.

we kunnen er ook weer een poll voor aanmaken in deel 2 aangezien het eerste @T-Topic bijna vol zit..

Hoor t wel. Greetszz d :]
 
Benzine motor heeft maar twee dingen nodig om te lopen; vonk en benzine... beide controleren op 't moment dat ie dienst weigert... ik zou beginnen met de benzinepomp te controleren.. dit gaat echter alleen als ie loopt (voelen voor een 'hartslag').. als ie al niet loopt, tank vol maken en pomp 'by-passen' d.m.v. verbindpijpje, dan loopt de benzine er door de zwaartekracht in en loopt ie ook (mits tank meer dan half vol)... als ie dan nog niet loopt oude bougie pakken en tegen cilinder aan houden om de kijken of ie vonkt...zo niet vandaaruit verder gaan (CDI, bobine's, bougie-kabels, bougies, slechte stekkerverbindingen van accu --> dynamo --> spanningsregelaar, enz..)
8-)

heb nog ff gekeken de polen zitten goed vast. maar de motor gaat ook wel rond. maar hij slaat niet aan.
nog andere ideeen?
 
Omdat 4 september na mijn mening erg geslaagd was wou ik gelijk maar kijken of we het najaar nog een keer kunnen rijden, :]

[afbeelding]

het moet toch kunnen.
ik begin vast met de data die ik zou kunnen.
maandagen 10 en 24 oktober en 7 en 21 november
dinsdagen 11 en 25 oktober en 8 en 22 november

zaterdagen 15 en 29 oktober en 26 november
zondagen 16 en 30 oktober en 27 november

laat maar weten wanneer je kan.


ik heb even een nieuw topic aan gemaakt om weer een afspraak te maken voor het rijden.
kunnen we ons hier bezig houden met andere nuttige dingen.
hij staat onder waar is wat te doen.
en zo als jullie zien staan de data dat ik kan er al in.

Groeten
 
Heb een origineel alu kofferset kunnen bedingen, maar de rest van de goedies zullen toch echt even moeten wachten. Wil natuurlijk graag een ander setje uitlaten om het geluid weer een beetje op mijn twin te laten lijken. Standaard pijpen klinken echt zielig.
Super vette brommer. Ik heb ook getwijfeld om een KTM te kopen maar een beurt om de 6000 km zorgde dat de weegschaal doorsloeg in het voordeel van de AT maar eerlijk gezged als ik die foto van jou fiets zie twijfel ik weer even. Ik ben dik tevreden met mijn AT maar jou fiets is net de volgende stap. Veel veilige kilometers ermee.
 
Dank je.

Was altijd al een wens, maar kon financieel niet uit. Hebben laatst een meevaller gehad en omdat ik verder van de woonplaats ga werken, zei de vrouw: "moet je dan niet een niuewere motor gaan halen". Daar hoefde ik niet lang over na te denken dus.
Heb ook nog getwijfeld over een GS, maar na de laatste vakantie in Oostenrijk wist ik het zeker geen GS van elke 5 motoren zijn er 3 GS'n. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel een eenheidsworst.

Maar de Twin gaat er niet uit, daar gaat het vrouwtje op rijden }) en ik ook zo af en toe ook natuurlijk })

Had trouwens begrepen dat bij de nieuwste LC8 de onderhouds interval 10000 km was en ga het onderhoud toch zelf doen.

Super vette brommer. Ik heb ook getwijfeld om een KTM te kopen maar een beurt om de 6000 km zorgde dat de weegschaal doorsloeg in het voordeel van de AT maar eerlijk gezged als ik die foto van jou fiets zie twijfel ik weer even. Ik ben dik tevreden met mijn AT maar jou fiets is net de volgende stap. Veel veilige kilometers ermee.
 
ik heb even een nieuw topic aan gemaakt om weer een afspraak te maken voor het rijden.
kunnen we ons hier bezig houden met andere nuttige dingen.
hij staat onder waar is wat te doen.
en zo als jullie zien staan de data dat ik kan er al in.

Groeten

Ja goed idee om meteen door te pakken, ga even de data checken
 
Is het je eigen aanhanger??
Zo ja zou ik het deksel er af halen. Voorkant ook klapbaar maken.
Dan een stuk U profiel over de dissel. Waar het voorwiel in kan. Dat is de eerste winst.
en als hij dan nog niet past een oprijplaat in de bak leggen en zo ver over laten steken dat het achterwiel er op past. alles een kleinbeetje vast zetten en gaan.

Of toch op zoek gaan naar een andere chauffeur voor de auto.
kun je zelf lekker rijden.

vaders aanhanger. maar het gaat er meer om dat ik heen me nog goed voel maar terug afgemat niet meer op de motor MOET.

en rijplaten waar halen jullie die vandaan? dat klinkt wel als een goed idee. :Y
 
vaders aanhanger. maar het gaat er meer om dat ik heen me nog goed voel maar terug afgemat niet meer op de motor MOET.

en rijplaten waar halen jullie die vandaan? dat klinkt wel als een goed idee. :Y

rijplaten kun je zo op mp vinden..
maar denk wat ook al eerder genoemd werd. gewoon bij boels een motor aanhanger huren kost iets van 90 euro voor een weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan