Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even dit kijken!ik weet niet wat dat is, maar ziet er fancy uit!
[me="Brinkmeister"]heeft er nu ook één...[/me]
En ik zie mezelf ineens in het keukenraam...
Krijg nou wat, mijn net aangeschafte CB heeft dezelfde koffers en ruitje.. en dezelfde knipperlichtjes, en dezelfde.. schade op het spatbord en scheur in het zadel? Haha, deze is 3 jaar geleden al verschenen op MF! Ik ga stuk.
Gaaf! Hoe bevalt 'ie? Ik heb 'm vorig jaar (meen ik, kan ook alweer 2018 geweest zijn) doorverkocht omdat ik er geen woon-werk meer mee reed. Bij het laatste ritje dat ik ermee gemaakt heb had ik er nog dikke lol mee. Bij de verkoop was ook nog wederzijdse overdracht van bier betrokken...
Ik ben nog aan het wachten tot ik m'n rijbewijs heb (zodat ik zelf een testritje kan maken) voordat ik m'n eerste motor koop, maar ben alvast aan het rondkijken natuurlijk. Nu zie ik af en toe een fiets voorbij komen zoals deze (Speurders.nl: Honda CB 500 CB500 A2 (bj 1993)) waarvan ik denk dat die prima zou zijn, behalve dat die niet op vol vermogen staat.
Is het heel moeilijk om zo'n motor terug naar vol vermogen te zetten? Is het duur, kost het veel tijd en kan ik dat eventueel zelf doen?
Sluit ik me bij aan, ik zou die idd lekker laten staan, want dit is een pc32, dus kan niet van 1993 zijn, advertentie klopt dus al niet.Bij Jager motoren zou ik persoonlijk wegblijven, vol vermogen zetten is wel zelf te doen, vaak zijn het 25kW rubbers die er op zitten, vervangen voor onbegrensde en je bent klaar
Dan hoort het kenteken niet bij dat frame toch?als het bouwjaar op het frame 1993 is en de motorfiets verder opgebouwd is uit delen van een jongere fiets zal er wel een ongeluk plaatsgevonden hebben ofzo..