Spidigod
Die hard MF'er
Effe gemeten 7 mm over aan de voorkant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Banden vervormen natuurlijk ook wel een beetje, maar met die afwijkende maat is het bijna onmogelijk om m helemaal rond te krijgenOke, volgens m'n telefoon waterpas gaat de achterband tot zo'n 60 graden, de voorband tot 80 graden.
Hmm raar, of niet raar. Dunno. Ben geen bandenexpert.Voor 2,5 achter 2,9
Moet wel zeggen dat ik die hogere spanning op een warme dag had uitgeprobeerd. 2.3/2.6 is wat Bridgestone aanraadt voor een CB-1 op S22's en ben best tevreden over hoe dat aanvoelt op de CB500. Normaal gesproken gebruik ik gewoon 2.5/2.8 voor straatmotoren, zit je meestal wel goed.ik rij op straat ook gewoon 2.4 2.8, anders zwabbert het zo. Circuit laatst 2.2 2.2, maar dan hangt het ook wel af hoe warm het is enzo
Ik rij er nu een jaar mee rond en heb er echt nul problemen mee.Die "ventieldopjes" die je ventiel continu open houden? Die heb ik wel eens gezien, maar dat lijkt me ook geen fijn idee.
Jouw banden zijn ook al vervangen voor de lucht de kans krijgt te ontsnappen geloof ik . Ik heb er al eens naar zitten kijken nadat ik ongemerkt een lekke band had en in een lekker bochtje opeens alleen nog rechtdoor kon.Ik rij er nu een jaar mee rond en heb er echt nul problemen mee.
Welke versie heb je? Op zich wel interessant om uit te proberenIk heb zo'n bandenspannings ding van ali op m'n stuur zitten, kan ik tijdens het rijden mooi zien wat de druk doet...
€ 35,73 16%OFF | M3 Waterproof Motorcycle Real Time Tire Pressure Monitoring System TPMS Wireless LCD Display Internal or External TH/WI SensorsWelke versie heb je? Op zich wel interessant om uit te proberen
Als je band er af geweest is moet je dat voor het goed zijn toch doen. Of bedoelde je de externe "ventieldopjes"?Wel mooi zeg. Moet je eigenlijk niet je wiel opnieuw balanceren?
Wel mooi zeg. Moet je eigenlijk niet je wiel opnieuw balanceren?
Kettinggeleider even losschroeven, dan kun je hem met een platte schroevendraaier zo schoonschrapen.Dus (zelf) nieuwe banden erop lepelen zonder uit te balanceren is ook een optie? Zou het wel een stuk goedkoper maken
Vanavond ook bezig geweest met nieuwe ketting erop leggen. Wat binnenband bij de tandwieldemper gefrot, geen idee hoe zacht die rubbers horen te zijn maar er zit nu iig geen speling meer op. Daarnaast veels te lang bezig geweest met oud kettingvet te verwijderen, man wat is dat kut. Morgen maar weer verder met ketting inkorten en klinken.
Ouwe beunhaas .. bestel gewoon nieuwe rubbers manDus (zelf) nieuwe banden erop lepelen zonder uit te balanceren is ook een optie? Zou het wel een stuk goedkoper maken
Vanavond ook bezig geweest met nieuwe ketting erop leggen. Wat binnenband bij de tandwieldemper gefrot, geen idee hoe zacht die rubbers horen te zijn maar er zit nu iig geen speling meer op. Daarnaast veels te lang bezig geweest met oud kettingvet te verwijderen, man wat is dat kut. Morgen maar weer verder met ketting inkorten en klinken.