Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7

Bijlagen

  • IMG-20211101-WA0005.jpg
    IMG-20211101-WA0005.jpg
    127,2 KB · Weergaven: 35
  • IMG-20211101-WA0004.jpg
    IMG-20211101-WA0004.jpg
    170,1 KB · Weergaven: 34
Ik ben er zelf met 1 bezig die het circuit wellicht gaat zien. 'T is een PC32 waar nog wel wat aan gedaan moet worden🙄🤣

Er is al het een en ander opgeknapt hoor maar het is een leuk project (jaartje of 6 buiten gestaan)😳
 

Bijlagen

  • 20211017_130851.jpg
    20211017_130851.jpg
    405,2 KB · Weergaven: 33
Ik ben er zelf met 1 bezig die het circuit wellicht gaat zien. 'T is een PC32 waar nog wel wat aan gedaan moet worden🙄🤣

Er is al het een en ander opgeknapt hoor maar het is een leuk project (jaartje of 6 buiten gestaan)😳
Zunde

Wel cup kleur dus past goed op circuit :P
 
Zunde

Wel cup kleur dus past goed op circuit :P
Ja thanks, ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen maar op 't circuit had ik moeite met m'n R3 om de "lesfietsen" bij te houden😅 dus is wellicht leuk om er ook een baanreeserdt van te maken.

Als er mensen zijn met upgrades voor wènag die ze niet meer gebruiken dan hou ik me aanbevolen😉
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
De achterzijde ziet er niet best uit, maar de rest lijkt ok.
Mwa wat massaproblemen zo hier en daar. Elektronica is niet "je-van-hèt" maar daar gaan we aan werken. Het blokje draait oké. Ik had nog een breder stuur liggen en nog een 140/70 band die onder 1 van m'n racers vandaan kwam. Buiten dat, het meeste roest weg weten te krijgen en wat spuitwerk verricht.

Het begint erop te lijken😁
 
Waarom zou het niet kunnen?

Heb al genoeg spul vervoerd met de CB, bandjes, doos, helm etc.. Bagage netje of ROK straps en gaan. :)
 
Gaat prima, rol op duoplek en dan met spanbanden aan de beugel op de kont en de handgrepen onderaan het kontje.
20191227_155608.jpg

En nog een plaatje van mijn vorige cb.
P7311214.jpg
 
Ooh whoo dat gaat zo te zien uitstekend.
Wat is dat voor een zijtas dan ?
En die tanktas heb je daar nou veel last van tijdens het rijden?
 
Tanktas was een standaard tas met magneten, heb er nooit last van. Is vooral het gemak van dingetjes die je snel wilt hebben en de kaart zat altijd bovenop.
Zijtassen zijn van Ortlieb, worden tegenwoordig door Touratech geleverd.
 
Ooh is wel erg mooi. De prijs valt mij moet ik zeggen. En die tassen blijven ook goed zitten?

Ga jij ook wel eens met een tentje?
 
Tassen blijven goed zitten, ze zitten wel tegen de kappen aan. Dus als je dat wilt voorkomen zul je er iets tussen moeten doen. Ik rij dan wel altijd met de duo stepjes naar beneden, anders hangen de tassen erop.
In de tijd dat er nog geen kinderen waren, ging ik altijd met het tentje weg.
Roltas zat de tent, slaapzak, matje en wat kleding in.
Zijtassen kampeeruitrusting zoals kookspullen, stoeltje, schoenen, altijd wat ruimte over voor boodschappen en dergelijke.
Groene zakje achterop was mijn regenpak, zat met 2 spinnen vast.
Tanktas voor eten en gewoon drinken (water had ik altijd een Camelbak voor), camera, kaarten en wat klein spul.
P8021363.jpg
P7311205.jpg
 
Onderstaand matje, omdat ik die ‘gratis’ kan gebruiken en ruilen als hij lek is;)

Er is overigens een topic voor kamperen met de motor, staat veel nuttige informatie in.
 
Ooh whoo dat gaat zo te zien uitstekend.
Wat is dat voor een zijtas dan ?
En die tanktas heb je daar nou veel last van tijdens het rijden?
Vind zelf een grote tanktas teveel in de weg zitten met sportief sturen, maar is persoonlijk.
 
Ik rij met een klein tanktasje, daar zit eigenlijk alleen maar eten en snoep in voor onderweg.
Ik heb een bidonhouder voor een flesje aan de zijkant zitten.
De cb500 kan prima lange afstanden afleggen,een hoop mensen vinden dat je meer vermogen nodig heb maar hij komt prima mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan