Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7

Yes, knipperlichtrelais is binnen van mpartz. De knipperlichten werken nu weer op prima tempo!! Enne, made in Taiwan, en dat land moeten wij zeker steunen. Ik nu voor ca 14€!
Plug and play dus extra blij.
IMG_20211109_172514043.jpg
 
Weet iemand of je voor de CB500 PC32 ook nog ergens aan aftermarket kappen kan komen?
Ik heb scheuren op alle delen en dacht op Aliexpress effe een setje te scoren maar kan het daar nergens vinden.
 
Weet iemand of je voor de CB500 PC32 ook nog ergens aan aftermarket kappen kan komen?
Ik heb scheuren op alle delen en dacht op Aliexpress effe een setje te scoren maar kan het daar nergens vinden.
Ik heb evt nog een kont in perfecte staat. Ik weet niet welke delen je zoekt ?
B1D07A61-0A65-4278-8E5A-75CD083D4601.jpeg
 
Na 15000 km is m'n Avon Roadrider MK2 achterband ver op. Een best fijne band, maar met nat en koud wegdek liet hij me soms toch schrikken. Of dat de schuld van de band of van mijn rijstijl is laat ik in het midden.

Is er een band die voor de winter echt duidelijk betere grip heeft dan deze, en die ook nog eens past op de CB?

Het kan zomaar dat ik er weer een nieuwe Roadrider MK2 om leg (ze bevallen echt wel goed), maar omdat de voorband er ook wel aan toe is wil ik toch eventuele andere winterwaardige opties bekijken.
 
Metzeler Roadtec 01, beste band die ik ooit had, geeft tonnen vertrouwen en grip (ook indien het nat is) ook in de std maten te krijgen voor het cbtje
 
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Bridgestone T32.
Fijn als het droog is. Prima bij kou en regen.

Slechte ervaring met GT2. Goed bij 15+ graden maar een drama als het kouder wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Persoonlijk bespaar ik nooit op banden.
Wel heb ik ooit een motor gekocht waar Conti motion op lag. Dit is een low budget band maar ik was niet ontevreden.
 
Heeft er nog iemand een zadel te koop? Of weet waar ik dat vandaan kan halen?
De staat maakt niet uit, dus scheuren ook niet.
 
Wat is je plan voor het zadel dan?
Als je de hele vulling wil vervangen ,zal het wel een compleet ander zadel zijn want normaal word de originele vulling gebruikt als basis.

Ik bekleed al jaren zadels dus ben wel benieuwd naar je plan
 
Hoi, mijn voorremhendel komt niet meer goed terug waardoor de remsensor niet goed wordt aangedrukt. Het remlicht blijft dus branden, zonder elastiek :) Het binnenwerk van de rempomp lijkt aardig versleten.. Ik zoek het juiste setje om de rempop te reviseren. Weten jullie misschien welke ik moet hebben? Ik heb een pc32 uit 1999 groeten piet
 
Terug
Bovenaan Onderaan