Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het opgelost via via heb ik een keerring gevonden zonder die rand, wel 2 mm breder maar dat kan die ruimte is er. Perfecte oplossingIk was nieuwsgierig, en ben even gaan rondneuzen in de Haynes manual. Nu heb ik die in matige kwaliteit digitaal, waardoor de foto van erg lage kwaliteit is. Op pagina 2*46 foto 28.6 zie je de seal. Ik kan het niet goed zien, maar dit lijkt te doen zonder ingrijpende operatie?
Ook het feit dat er na het lager nog een snapring komt maakt het niet logisch dat ze op het eind opeens een moeilijk randje bedacht hebben voor die seal, zou je zeggen? Zie https://images.cmsnl.com/img/partsl...italy-transmission_bigecy5weae__1600_4a96.gif
Maar wie weet zit ik er compleet naast.
Toevoeging: en dat laatste was het. Heb 't gezien. Lijkt hopeloos inderdaad.
Top. Kan die er dan 2mm dieper in doordat je die rand niet hebt? Want de originele 8mm dikke is ook leverbaar.Ik heb het opgelost via via heb ik een keerring gevonden zonder die rand, wel 2 mm breder maar dat kan die ruimte is er. Perfecte oplossing
nope, zoals ik al zei via via, was binnen een dag in huis.Weet je het onderdeelnummer van dat vervangende onderdeel? Makkelijk voor het naslagwerk
Ik heb onderstaande besteld en passen perfect. Voor het geval ik iemand ermee kan helpen. Zijn de rubbers voor beide kantenWaar halen jullie de revisiesetjes voor de PC32 met Brembo klauwen? Die van mij staan volgens mijn garage al bijna een maand op backorder bij cmsnl omdat ze nier meer verkrijgbaar zijn..
Zijn er goede alternatieven op het originele spul? Ik wil de motor weer op
Vorige eigenaar van mijn toenmalige heeft ze eruit gehaald en gaf aan dat het alleen de ringen zijn!Weet iemand of het waar is dat er andere veren zitten in de carbs bij een 25kw pc32 ten opzichte van vol vermogen?
Weet dat er ringen in de in de air intake zitten, maar dit is nieuw voor me. En heb geen zin om ze open te maken als het niet nodig is natuurlijk.
Dank u!
Top dank voor de bevestiging!Vorige eigenaar van mijn toenmalige heeft ze eruit gehaald en gaf aan dat het alleen de ringen zijn!
Dat is waar, veren, sproeiers en inlaatrubbers zijn anders bij de 25kW versie.Weet iemand of het waar is dat er andere veren zitten in de carbs bij een 25kw pc32 ten opzichte van vol vermogen?
Weet dat er ringen in de in de air intake zitten, maar dit is nieuw voor me. En heb geen zin om ze open te maken als het niet nodig is natuurlijk.
Dank u!
Dat is inderdaad niet hoe de 25kW variant uit de fabriek kwam, 25kW regeling was er ook pas eind jaren 90. Dus een PC26 zal nooit uit de fabriek gekomen zijn met 34pk, en dan kan die op verschillende manieren begrensd zijn.Hmm.. ik heb een keer een begrenste gehad met schroefjes bovenin de gasschuif. Dat zal valt niet de officiele manier zijn, maar kan dus ook voorkomen.
Heb die van mij (450 RVS) er nu een jaar op zitten, doet het nog steeds primaWelke dempers hebben jullie erop geschroefd? Ik lees dat er vaak gekozen wordt voor een Delkevic. Bevallen deze nog goed na lange tijd?
Ik had de 350mm. Beviel ook prima! Moet zeggen dat ik de montage wel wat minder vond dat de laser die ik nu op mijn motor heb. Kan wel zeggen dat hij inderdaad iets teveel lawaai maakte voor wat oom agent goed zou vinden. Maar naar mijn mening zeker niet asociaal te noemenWelke dempers hebben jullie erop geschroefd? Ik lees dat er vaak gekozen wordt voor een Delkevic. Bevallen deze nog goed na lange tijd?
Lijkt mij ook wel, vind het zelf niet asociaal geluid maken met dB killer. Zeker niet als je een beetje normaal doet. Maar persoonlijk zou ik de motor gewoon standaard laten als je bijvoorbeeld elke dag om 5 uur 's ochtends de deur uit zou moeten (ik pak dan 100% de auto, ben geen ochtendmens ). Na een nachtdienst dat ik rond 6 uur thuis kwam liet ik de motor uitrollen in de straat.Ik denk dat je met zo'n 450mm demper wel goed zit.
Ik vind het met de 450 wel te doen hoor. Vaak zat midden in de nacht thuis gekomen. Het zit voor mijn gevoel op het randje. Ik heb de DB killer er altijd inzitten. Prachtig geluid! En is niet vermoeiend. Ze hebben voor deze demper ook nog een stillere DB killer, dus dat kun je altijd nog bestellen als je het teveel geluid vind maken. Destijds mocht ik ook direct de dbkiller omruilen, zonder bij betaling. Ik weet niet of dat nog steeds kan.Ligt eraan wat je zelf acceptabel vind. Het maakt sowieso meer herrie. Zou het zelf niet doen als je vaak vroeg moet vertrekken en een goede relatie met de buren wil behouden.
Ik zit nog niet zo lang in het topic om het te kunnen weten, maar heb jij ook een Delkevic? De mogelijkheid om de db killers te kunnen verwisselen klinkt goedIk vind het met de 450 wel te doen hoor. Vaak zat midden in de nacht thuis gekomen. Het zit voor mijn gevoel op het randje. Ik heb de DB killer er altijd inzitten. Prachtig geluid! En is niet vermoeiend. Ze hebben voor deze demper ook nog een stillere DB killer, dus dat kun je altijd nog bestellen als je het teveel geluid vind maken. Destijds mocht ik ook direct de dbkiller omruilen, zonder bij betaling. Ik weet niet of dat nog steeds kan.