Het Honda CBR 600RR/1000RR Monobike Meeting 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

WollieWonka

MF veteraan
24 jul 2004
20.541
0
Aangezien er animo was een Monobike meeting. Zal ik er maar eentje organiseren :)

Dit is geen gewone mono-bike. De mono-bike die gebruikt wordt door Indoorkarting Antwerpen is kleiner en heeft een aangepaste ophanging.

Het rijden met een mono-bike is vrij eenvoudig, je hoeft niet te koppelen. Dus enkel gas geven en remmen. Hij wordt aangedreven door een 49 cc 2-takt motor.

Iedereen die wil rijden kan dit doen op eigen tempo. Mono-bike is aangewezen voor ervaren motorijders. Als je echter geen moto-ervaring hebt en je wil je toch op ons circuit wagen, luister dan goed naar de briefing en doe het dan kalmpjes aan... zeker de eerste rondes!

Als je een moto-pak hebt, raden wij je aan dit mee te nemen! Voor de anderen zijn er helmen, overalls, kniebeschermers en handschoenen voorzien...

monobike1.jpg

monobike2.jpg

monobike3.jpg


Website:: http://www.indoorkartingantwerpen.be/index.htm?http&&&www.indoorkartingantwerpen.be/monobike.htm (Indoorkarting Antwerpen)

Zoals je ziet is dit in Antwerpen. Ongeveer 1,5 uur rijden vanaf Utrecht.

Wanneer:: Januari/februari 2008


Wie komen er allemaal::

- WollieWonka
- Kea
- Junior600rr
- Basje en vriendin
- Digger
- MaRRioBlade
- Zaad
- Zaadberg
- Nosmo King
- Soup
- Bono
 
Laatst bewerkt:
:o


Junior als eerste post *O*


Dit lijkt me gaaf zet mij maar op de lijst :Y


Mag mijn eigen motoren assortiment mee _O-


*O* *O* *O*


:P


Ben lekker wakker op de maandag :X topic titel is verkeerd 2007 moet 2008 zijn |(

heb het al gemeldt :P
 
Laatst bewerkt:
Monobiken lijkt me echt supergaaf *O*
Count me in })

Om alvast het competitie gevoel alvast weer een beetje op te krikken voor een seizoen lang gummen 8-)
 

Thnx :) Ben de laatste tijd niet meer zo actief, dus ik denk ik vraag het netjes. Kunnen jullie er misschien voor zorgen dat Tim niet mee gaat, anders is ie misschien weer sneller dan dat ik ben :+
Voorkeur gaat trouwens uit naar een zaterdag, hint hint :)
 
Mat. Heb je al gebeld?
Wij hebben het ook willen organiseren,
maar door een ongeval is het monobiken tot nader order niet meer te boeken.

:)
 
Mat. Heb je al gebeld?
Wij hebben het ook willen organiseren,
maar door een ongeval is het monobiken tot nader order niet meer te boeken.

:)


nee zou ook niet weten waarom het is pas in 2008 ;) Datum staat ook nog niet vast ;)

Als het door een ongeval niet meer te boeken is zou dat wel erg jammer zijn -O-
 
Afhankelijk van de uiteindelijke datum ga ik ook mee.(moet niet in mijn wintersport vallen namelijk) Kunnen jullie me toch nog eens in mijn "Boet van Dulmen" pakie zien. :+
 
Laatst bewerkt:
Thnx :) Ben de laatste tijd niet meer zo actief, dus ik denk ik vraag het netjes. Kunnen jullie er misschien voor zorgen dat Tim niet mee gaat, anders is ie misschien weer sneller dan dat ik ben :+
Voorkeur gaat trouwens uit naar een zaterdag, hint hint :)
Ga ik wel mee ipv van Tim, ik rij toch als een oud wijf dus kan je makkelijk winnen. :P
Bij deze dan ook; Denk wel dat ik mee ga, hangt even af van wanneer precies. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan