Het Honda CBR 600RR topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
bl20.gif
 
Ik wil me kuipen ook heel houden hoor B| maar zal het voortaan wel op jou manier doen :Y gewoon race banden 2de hands kopen, en dan zeggen dat ik de rullen erop heb gereden, scheelt natuurlijk weer moeilijk doen op het circuit |(

Maar moet jij die bedorven wasbeer op je helm niet gaan wassen of zo :(

Ey maar ik betaal 60€ voor een setje en jij :?

Idd je heb gelijk moet de kam nodig ff in de was gooien. :Y
 
Aaaaaaaaaaah das sweet :Y wil wel een donatie geven ;) zo ben ik nou ook weer he :P

Maybee meer mensen intresse, maar verneem het wel van jou neem ik aan.

Let me know hoe of wat

Donatie hoeft niet hoor, heb hier nog wel een banaan liggen (met wat zwarte uitslag). Bovendien moet ik eerst eens weten hoe die pipo in het echt heet, anders ben ik weken bezig met alle bedden afgaan. Bent u Marcoo van MF? :z


Dus jij werkt in 't AMC? Nah dan weet ik waar ze moeten brengen als ik ooit op m'n plaat ga :+

Yep. Ik lees het hier dan wel als je weer op je plaat gaat.
 
Donatie hoeft niet hoor, heb hier nog wel een banaan liggen (met wat zwarte uitslag). Bovendien moet ik eerst eens weten hoe die pipo in het echt heet, anders ben ik weken bezig met alle bedden afgaan. Bent u Marcoo van MF? :zYep. Ik lees het hier dan wel als je weer op je plaat gaat.
Marco Ooijer o.i.d.
 
Ja dat is bij jullie in het westen zo :Y
Hier niet en ik vind het niet te duur En Rifh btw ik heb nooit gezegd dat ik die rullen er zelf op gereden heb :N


Ik rij ze er zelf ook niet af hoor :N Ben je gek weet je wel hoe plat je daarvoor moet rijden |( te gevaarlijk voor mij iig :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan