Het Honda CBR 600RR topic deel 50!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie nu pas dat je je post hebt aangepast... Jezus, ik vind je gewoon echt zielig. Volgens mij leef jij in je eigen wereld waar iedereen je RR saboteert, die je zelf helemaal de tering in hebt gereden :z Ik ben er klaar mee :W


mij zie je geen zand in mijn eigen fiets gooien hoor!
 
ik ben effe bij bike service geweest en zij hebben een dikke actie lopen!!!!!

Conti race Attack nieuwe set =>>>> 200€

Heeft nog 40 setjes liggen, voor wie ze wil hebben.. in de winkel komen ze over de 400€€€

Ligt in het Belgische Limburg ====> bikeservice.be -&nbspThis website is for sale! -&nbspbikeservice Resources and Information.

Zeg maar dat de smurfenman je heeft gestuurd!!

wij hebben hier een zware jongen macboy die banden fixed.............heb bridgestone gehad en heb nu michelin.........stap ik ook niet weer vanaf :9
 
Om even erop terug te komen (topic deel 49), de Wave schijven.

Er werd geroepen 200 euro, +/- 400 bij TK maar ook 600 euro. Nu denk ik dat je voor 200 niet veel kwaliteit hebt, wel? 400 bij TK...is het eigen merk van hun of bijv. van Galfer? En heb je dan een set van 3 (voor en achter) of 2?

Wil er weleens wat meer over weten..wat een beetje kwaliteit schijven zijn (kga er niet het circuit mee op).

TK verkoopt braking die ze ook in WSB en SS gebruiken
 
Ik zie nu pas dat je je post hebt aangepast... Jezus, ik vind je gewoon echt zielig. Volgens mij leef jij in je eigen wereld waar iedereen je RR saboteert, die je zelf helemaal de tering in hebt gereden :z Ik ben er klaar mee :W


gelukkig wordt jou mening erg op prijs gesteld :z :z
 
Wel een stoppie maken, over de kop slaan, een voetganger raken en je RR onderste boven tussen 2 auto's hangen... |(

shit happens! :P

hoe ging dat ookalweer, met 100 de berm in sturen? is ook niet heel slim he :+

wat was dat ookalweer? iets met een ketel, deksel en zwart zien :? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan