Het Honda CBR 600RR topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
@rotjoch:

O ja. vergeet ik nog te zeggen dat dat t-shirt volgende keer echt 12,95 moet kosten! ;)
 
Laatst bewerkt:
haha grappig dit :P je zult de motor daar wel vaker zien staan aangezien ik bij kalsbeek werk ;)

en ik was ZEIKNAT !! van de terugweg naar huis :p zwolle - heino nou echt hooguit 10 minuten heb ik erover gedaan (ik heb best wel doorgereden omdat ik ook nog naar een vormsel van me nichtje toe moest) maar niks was droog meer.. dus ik kan de motor ook weer opnieuw gaan poetsen :/

maar ben benieuwd wie jullie zijn :p ik hoorde wel mensen over me motor praten maar ben er niet op in gegaan want heb het 1 x gedaan en kreeg gelijk te horen dat ik een verwent joch was.. AAHH jij bent er zo 1.. motor van je pappie zeker he?? nouw ik kon die mafkees wel van de trap afschoppen :P ze begrijpen het niet dat je als 20 jarige ook op een rr kunt kopen van het geld dat je 4 avonden in de week na school werkte en veel in de vakanties hebt gewerkt..

maar ik werk op de kleding afdeling en had een zwart shirt aan.. (was de enigste dus misschien ken je nu een gezicht bij rotjoch :P )



Ik ben nog wel even door de kleding heen gezwalkt :Y

Ik had de kleine op de arm en droeg een rood/wit/zwarte arlen ness jas ;)
 
_O- _O- _O- durf jij er nog wel voor uit te komen dat je een suzuki hebt :+ deden ze weleens mee deze GP, heb ze nerges gzien :? :+ _O-

aankomende zaterdag karten gefixt :?


full




EDIT: Gaan wij met de mopet zaterdag ;)
 
Laatst bewerkt:
Haaaaaaaaahahaha RTL7

lampen op qatar worden door 40 generatoren aangedreven, en verbruiken tezamen 2500 liter diesel per uur :o _O- _O-

5,5 miljoen watt licht,

goed voor 70 voetbalvelden _O-
 
Haaaaaaaaahahaha RTL7

lampen op qatar worden door 40 generatoren aangedreven, en verbruiken tezamen 2500 liter diesel per uur :o _O- _O-

5,5 miljoen watt licht,

goed voor 70 voetbalvelden _O-

ik zit ook te kijken nu *O* *O*

had het graag gezien op eurosport maar helaas moest ik verplicht naar de bios B|
 
Mag ik ook in de openingspost?? :P

Ik moet nog wel 3 nieuwe foto's nemen maar dan moet het weer een beetje mee werken.


rr07.jpg



Specs:

Hel remleidingen
Origineel Honda donker kuipruitje
Bi-Xenon 8000K
Pazzo levers
Gear indicator (on its way)
HRC tankpad
Rizoma rem/schakelset
Rizoma remresevoir
Hotbodies LED knippers voor
Geïntegreerde knipperlichten in achterlichtunit
Akrapovic Full uitlaatsysteem
Powercommander PCIII
Quickshifter
Subframe zwart gepoedercoat
Kleiner voortandwiel (-1)
Ten Kate KTPH
Honda Seat Cowl
Carbon uitlaatbeschermer
 
ehh chattopic deel 51 al :P


mogguh :W MotoGP was in het begin lekker spannend totdat Stoner op gang kwam -O- toch een mooi gevecht tussen Dovioso en Rossi :} jammer dat Toseland er niet voorbij kwam. Wat ging hij tekeer in de eerste ronden :9

:^ Tech3 kwam op het rechte stuk wat te kort had ik het idee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan