Het Honda CBR 600RR topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Kreeg gisteren telefoontje van $dealer, (een van m'n Rizoma Zero's zit vol condens en nog maar 1/3e van de ledjes doet't) "het probleem was bekend en daarom worden ze niet meer gemaakt". Of ik a.u.b. een nieuw knipperlicht uit wil zoeken...

To be continued...

http://cbrforum.com/m_546385/tm.htm

Ruk.. de nieuwe knipperlichten hebben een weerstand ter grootte van een pakje peuken.. :(
(en werken op 6 volt..)

11010512889.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Smokey: ik kwam dit net tegen klik
volgens mij hebben ze wel wat voor die van jou liggen ;)

Die link hadden ze in deel 52 ook gepost :P

Had al bij hun gekeken maar ze hebben niks voor me. Moet alleen ff nog een topkuip zien te scoren.

En ook een sticker voor de linker zijkap. Bono kan die wel leveren, alleen zonder het CBRlogo...dat wordt wat lastig. Heb TK gemaild of ze zo'n stickerset kunnen leveren, maar nog geen reactie.

En ook op ebay geen stickerset kunnen vinden... Want de zijkap heb ik ook al via Wollie, alleen moet de sticker ff vervangen worden

Maar bedankt voor het meezoeken Jessy :}
 
Laatst bewerkt:
Die link hadden ze in deel 52 ook gepost :P

Had al bij hun gekeken maar ze hebben niks voor me. Moet alleen ff nog een topkuip zien te scoren.

En ook een sticker voor de linker zijkap. Bono kan die wel leveren, alleen zonder het CBRlogo...dat wordt wat lastig. Heb TK gemaild of ze zo'n stickerset kunnen leveren, maar nog geen reactie.

En ook op ebay geen stickerset kunnen vinden... Want de zijkap heb ik ook al via Wollie, alleen moet de sticker ff vervangen worden

Maar bedankt voor het meezoeken Jessy :}

Kan Ten Kate beter ff bellen, gasten hebben het zo giga druk dat mail daar op een heel laag pitje loopt ;)
 
Bedoel je daarmee boven op de gelijkrichter?

Stuur naar rechts, 3/4e" kruiskop-opzetstuk in je hand nemen en 2 kunststof kruiskopschroeven aan de binnenkant van je kuip losmaken. (zwart kunststof)

Nu kun je deze een stukje open'wrikken' en ter hoogte van je koplamp, links van je balhoofd, je ballast dumpen.
 
Heb voor 25 euro een dynamodeksel kunnen regelen bij TK.

Als ik die erop zet, zit die echt muur en muur vast? Enne, zit ie alleen met boutjes vast die je aan de buitenkant kunt zien? Of is het net als bij sommige motoren dat ie (zoals ik hoorde van mijn dealer waar de motor nu staat) door het blok heen ook nog vast zit?

Kortom, kwestie in vervangen van minuten of moet ik een uurtje rekenen?
 
Heb voor 25 euro een dynamodeksel kunnen regelen bij TK.

Als ik die erop zet, zit die echt muur en muur vast? Enne, zit ie alleen met boutjes vast die je aan de buitenkant kunt zien? Of is het net als bij sommige motoren dat ie (zoals ik hoorde van mijn dealer waar de motor nu staat) door het blok heen ook nog vast zit?

Kortom, kwestie in vervangen van minuten of moet ik een uurtje rekenen?


Ik weet niet of je een service manual hebt maar daar staat alles in beschreven ;) Hoofdstuk 11 alternator :)
 
Ik weet niet of je een service manual hebt maar daar staat alles in beschreven ;) Hoofdstuk 11 alternator :)

:^

mocht je die niet hebben moet je me ff toevoegen op msn ;) dan stuur ik hem je ff over. Kan hem niet mailen omdat ie 83 mb is ofzo :X maar dat hoor ik wel, dan heb je de digi versie :)

edit; heb jou al toegevoegd ;)
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag dames und heren :W

Net weer terug van de plastichirurg, na 5 minuten was hij al weer klaar.
Aangezien me'n vriendin een aantal hechtingen er al had uiteghaald :P.

Nu effe relaxe, was weer een gekkehuis op het werk, en dan niet omdat het zo druk was maar aangezien ik van die fijne 'collega's ' heb :X
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag dames und heren :W

Net weer terug van de plastichirurg, na 5 minuten was hij al weer klaar.
Aangezien me'n vriendin een aantal hechtingen er al had uiteghaald :P.

Nu effe relaxe, was weer een gekkehuis op het werk, en dan niet omdat het zo druk was maar aangezien ik van die fijne 'collega's ' heb :X
Mijn collega's hebben weer allemaal handel verkocht waardoor ik weer heb moeten werken vandaag :? B|

:+
 
Mijn collega's hebben weer allemaal handel verkocht waardoor ik weer heb moeten werken vandaag :? B|

:+

Volgens mij snap jij mij niet dicky :P , als er iets aan 2 van mijn collega's word gevraagd gaan ze helemaal tekeer.Terwijl het een goed idee was (maar ik ben altijd de lul voor zulk soort dingen omdat ik er geen punt van maak iemand anders te helpen ) maar hun doen dat dus niet schijnbaar of dat is gek ofzo :+

Nu hebben ze zelfs de printer omgezet zodat hun papier wat uitgeprint wordt niet meer uit de printer in het kantoor komt.
Dus ik vraag waarom, krijg ik nouw daarom :+ owke logisch mss maar dat vond ik niet :P

Vroeg ik of het te maken had gehad dat een uurtje iemand kwam om te vragen of ze wouden helpen. Krijg ik te horen we hebben geen zin om daar met jou een discusie over te gaan houden :+ _O-

Wat moet je dan met zulke mensen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan