Het Honda CBR 600RR topic deel 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 en 2 mei moet ik even kijken. Ik boek sowieso 2 mei, want dat kan ik financieel net ophoesten momenteel. Is over een tijdje ook nog 1 mei beschikbaar dan boek ik die erbij.
Die €75 is excl ontbijt en dinner denk ik? En niet in t vd valk toch?


gewoon in de pitbox maffen . kostje paar maar 15 euro

krat bier mee en wedden dat je slaapt .

:P



bye the way tankstation overvallen is een goeie :D }) }) }) ik doe mee ... of kunnen we dan niet beter een Shel tankwagen of BP wagen overvallen *D :+
 
gewoon in de pitbox maffen . kostje paar maar 15 euro

krat bier mee en wedden dat je slaapt .

:P



bye the way tankstation overvallen is een goeie :D }) }) }) ik doe mee ... of kunnen we dan niet beter een Shel tankwagen of BP wagen overvallen *D :+
Kom je ook 1 en/of 2 mei???

Aan wie wil je al die benzine gaan verkopen??? :X
 
1 en 2 mei moet ik even kijken. Ik boek sowieso 2 mei, want dat kan ik financieel net ophoesten momenteel. Is over een tijdje ook nog 1 mei beschikbaar dan boek ik die erbij.
Die €75 is excl ontbijt en dinner denk ik? En niet in t vd valk toch?

Is incl. ontbijt. Halen we ´s avonds wel ergens een pizza ofzo. En nee, niet vd Valk :P
Ik mail je wel even wat ik op het oog heb.

Heb jij nog een ander idee?



gewoon in de pitbox maffen . kostje paar maar 15 euro

krat bier mee en wedden dat je slaapt .

:P

bye the way tankstation overvallen is een goeie :D }) }) }) ik doe mee ... of kunnen we dan niet beter een Shel tankwagen of BP wagen overvallen *D :+

Vorige keer op Assen regende het de avond van de voren onwijs hard. Deden er een paar even de roldeur aan de kant van de pitstraat open.. kwam er een halve vloedgolf naar binnen zetten. Hele pitbox stond blank. Die jongens hebben een paar uurtjes geslapen.

Ik stap liever fit op de motor ;)
 
Dat setje is inmiddels niet meer te koop kan ik uit betrouwbare bron vermelden...
Moet wat met al die snelle nieuwkomers in de ZAC :9

Nice 8-) dekkermotorparts.nl heeft redelijk wat leuke tweedehands onderdelen liggen voor de 600RR. Leuke uitlaatjes, stuurdempers, etc



eerst tandarts a 400 euro totaal :X B| B|

Neem een kunstgebit, ben je d'r vanaf :+

Al die smoesjes om maar niet te hoeven rijden :P
 
Is incl. ontbijt. Halen we ´s avonds wel ergens een pizza ofzo. En nee, niet vd Valk :P
Ik mail je wel even wat ik op het oog heb.

Heb jij nog een ander idee?Vorige keer op Assen regende het de avond van de voren onwijs hard. Deden er een paar even de roldeur aan de kant van de pitstraat open.. kwam er een halve vloedgolf naar binnen zetten. Hele pitbox stond blank. Die jongens hebben een paar uurtjes geslapen.

Ik stap liever fit op de motor ;)
Ga even mijn mail kijken, zal er ook nog even over nadenken! Box vind ik ook prima hoor, ik slaap toch kut voor een circuitdag. Ben dan al met mijn gedachten op de motor :] |(
 
Net voor het eerst in 2012 op mijn motortje gereden *O* *O*
Om er naar toe te komen even mijn pa achterop zijn motor gezet, en zelf gereden :9 Hij heeft een Suzukie V-strom 650... Tis een V-twin en rijdt toch ook wel erg lekker :Y !! Vooral die zithouding is echt heeeeeerlijk soepel en ontspannen..maar daarna dus op de 600rr, en als je dan dat gas open trekt en merkt dat je ineens 15.000 toeren hebt, en met je gezicht aerodynamisch in de wind ligt, dan heeft dat toch ook wel weer wat }) }) }) :] *O*
 
Net voor het eerst in 2012 op mijn motortje gereden *O* *O*
Om er naar toe te komen even mijn pa achterop zijn motor gezet, en zelf gereden :9 Hij heeft een Suzukie V-strom 650... Tis een V-twin en rijdt toch ook wel erg lekker :Y !! Vooral die zithouding is echt heeeeeerlijk soepel en ontspannen..maar daarna dus op de 600rr, en als je dan dat gas open trekt en merkt dat je ineens 15.000 toeren hebt, en met je gezicht aerodynamisch in de wind ligt, dan heeft dat toch ook wel weer wat }) }) }) :] *O*
En heb je spierpijn in je kaak van het lachen??? }) :] :] :]
 
Iemand nog een adresje voor een stalen remleiding?

Heb zojuist radiale rempomp en klauw gekocht voor mijn supermotard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan