Dankje! Ik voel me redelijk goed! Kan erger... HahaMorning!
@Bart: sterkte vandaag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje! Ik voel me redelijk goed! Kan erger... HahaMorning!
@Bart: sterkte vandaag!
Je woont vlak bij Eindhoven??Gister ook mun eerste ritje van 2012 gemaakt. Accu even erin gezet (hele winter aan de optimate gehangen) en gelijk starten zonder problemen. Toen even naar het werk gereden om bandenspanning te checken en toen rondje EHV gedaan. Heerlijk die acceleratie!!! Vandaag ook mooi weer dus zeker vandaag nog even rijden.
Suc6Ok lieve mensen! Ik ben lam!!! Ga proberen te slapen! Maar alles draait! Wekker staat om 7uur dus dat wordt zwaar! Wish me luck!!!
Helaas kom ik er vandaag niet aan toe om te gaan rijden ,het weer lijkt goedga zo ook een rondje knallen door de polder,
Even een vraagje ivm uitlaatdempers :
Op een 100% standaard CBR uit 2010 wil ik een andere demper. Ik twijfel tussen de Bodis Q1 in zwart rvs met carbon eindstuk of de laser xtreme met 3 pijpjes. Iemand ervaring met (de kwaliteit van) deze dempers ?
Ervaring heb ik er niet mee, maar als ik zou kiezen dan zou ik voor Bodis gaan (uiterlijk)Even een vraagje ivm uitlaatdempers :
Op een 100% standaard CBR uit 2010 wil ik een andere demper. Ik twijfel tussen de Bodis Q1 in zwart rvs met carbon eindstuk of de laser xtreme met 3 pijpjes. Iemand ervaring met (de kwaliteit van) deze dempers ?
Als je niet op circuit komt maakt dat toch niks uit , zelf vindt ik een beetje herrie niet ergzou niet voor de laser extreme gaan. Persoonlijk maakt vaak erg veel herrie
Ziet er goed uit ,en nu de helm nog[afbeelding]
Het motortje draait goed, er zitten geen vreemde geluiden in, geen rare trillingen en hij perst er 108pk aan het achterwiel eruit. Redelijk normale waardes voor een standaard 600rr.
Al met al ben ik erg tevreden, want alles werkt naar behoren. Volgende keer ga ik alle boutjes nalopen, want tijdens het spelen op de testbank draaide/trilde 1 boutje van de clip-on er uit en aan de andere kant zat deze ook los . Gelukkig zitten ze met twee bouten vast
Mocht zelf de motor op de testbank zetten en gassen. Dat is onwijs gaaf om een keer te mogen doen
Dat lijkt me inderdaad wel gaaf[afbeelding]
Het motortje draait goed, er zitten geen vreemde geluiden in, geen rare trillingen en hij perst er 108pk aan het achterwiel eruit. Redelijk normale waardes voor een standaard 600rr.
Al met al ben ik erg tevreden, want alles werkt naar behoren. Volgende keer ga ik alle boutjes nalopen, want tijdens het spelen op de testbank draaide/trilde 1 boutje van de clip-on er uit en aan de andere kant zat deze ook los . Gelukkig zitten ze met twee bouten vast
Mocht zelf de motor op de testbank zetten en gassen. Dat is onwijs gaaf om een keer te mogen doen
Niemand hier een duo seat liggen voor de 600rr uit 2003/2004/2005/2006?
Mag schade op zitten, wil hem namelijk zo goedkoop mogelijk hebben
Dat lijkt me inderdaad wel gaaf
Waar was dat?
[afbeelding]
Het motortje draait goed, er zitten geen vreemde geluiden in, geen rare trillingen en hij perst er 108pk aan het achterwiel eruit. Redelijk normale waardes voor een standaard 600rr.
Al met al ben ik erg tevreden, want alles werkt naar behoren. Volgende keer ga ik alle boutjes nalopen, want tijdens het spelen op de testbank draaide/trilde 1 boutje van de clip-on er uit en aan de andere kant zat deze ook los . Gelukkig zitten ze met twee bouten vast
Mocht zelf de motor op de testbank zetten en gassen. Dat is onwijs gaaf om een keer te mogen doen
Als je niet op circuit komt maakt dat toch niks uit , zelf vindt ik een beetje herrie niet erg
Beide knopjes een paar seconden inhouden, de motor niet starten volgens mij, want dan doet hij het niet uit veiligheidsoverwegingen ofso...dus alleen het contact erop volgens mij Dan beginnen ze te knipperen en kun je ze met 1 knop verzetten, met de andere verspringen naar de minutenHeyy allemaal.
Tijdje weer niet gereageerd hierzo. maar aangezien het seizoen al is begonnen kom ook ik weer uit mn winterslaap.
Weet iemand toevallig een adresje waar ze schetsplaatjes maken/verkopen voor de orginele rem-schakelsetjes van het 2004 model.
Ik zie via ebay veel carbon plaatjes voor rond de 35 euro. Alleen ik twijfel of dit mooi staat op de orginele setjes. misschien dat een overijverige metaalbewerker deze kan maken.
en dan nog een gigantische noob vraag ik rij al een tijdje op deze 600rr maarehh, hoe verstel je de klok eigenlijk? de tijd loopt standaard verkeerd en ik kan nergens vinden hoe ik dit verzet (en waarschijnlijk als ik het zelf probeer moet ik voortaan rijden op Mph )
Ik kreeg het ook al niet voor elkaar om de klok te zetten....fieww het ligt dus niet aan mij .
Je moet dus beiden knoppen (adj en reset) tegelijk in houden als de motor op contact staat?
[afbeelding]
Het motortje draait goed, er zitten geen vreemde geluiden in, geen rare trillingen en hij perst er 108pk aan het achterwiel eruit. Redelijk normale waardes voor een standaard 600rr.
Al met al ben ik erg tevreden, want alles werkt naar behoren. Volgende keer ga ik alle boutjes nalopen, want tijdens het spelen op de testbank draaide/trilde 1 boutje van de clip-on er uit en aan de andere kant zat deze ook los . Gelukkig zitten ze met twee bouten vast
Mocht zelf de motor op de testbank zetten en gassen. Dat is onwijs gaaf om een keer te mogen doen